❄14❄

428 30 2
                                    

Ještě než začnu, omlouvám se za delší neaktivitu. Můj starý telefon šel do důchodu a tak jsem si musela koupit nový ^^
Proto ta neaktivita (•_•)

Vlak číslo 1 6 8 4 5 7 přijede ke třetímu nástupišti. Prosím buďte v bezpečné vzdálenosti od kolejí. Opakuji, vlak číslo....

Podívám se na papírek který držím v ruce. Vlak číslo 168457
S lehkým povzdechem se zvednu z dřevěné lavičky a jdu blíže k nástupišti.
Brzdy vlaku mi opět rozdrtí ušní bubínky, jako obvykle. Vracím se zpět domů, už musím. Yoongi mi bude chybět. Jin mi bude chybět. Všechno mi bude chybět.
Sednu si do úplně prázdného kupé a sundám ze sebe kabát, šálu i čepici. Čeká mě dlouhá cesta domů..za Yeji.

Dobrý den, vítá vás společnost korejských drah. Během cesty si můžete užít příjemné teplo, obsluhu vlaku která vám může dopřát bezvadné jídlo za nízké ceny.

Něco bych si dal, to mají pravdu. Yoongiho
Pohodlně se usadím a užívám si teplo které je uvnitř. Jediné co mě znepokojuje je, ten příšerný pocit uvnitř mě. Je to kvůli němu. Určitě je. Vlak se konečně rozjede a už z dálky slyším slečnu z obsluhy. Asi si dám jen nějaké sushi..nemám na nic moc chuť. Proč se vlastně cítím špatně? Nemám proč. Je to jen kamarád který mě uchvátil jako nikdo jiný. Jo, nic výjimečného.
Kecám, jsem vůl
,,Dobrý den pane, budete si přát?" Řekne slečna s úsměvem. ,,jen nějaké sushi s lososem a avokadem."
Zapíše si a odjede pryč.
Tohle  bylo asi naposledy co jsem ho viděl, myslím. Kdy tam zase pojedu? Bez tak si mě nebude ani pamatovat. V hlavě nad tím mávnu rukou ale uvnitř mě to zase vzplanulo smutkem.
Ach Yoongi, co si mi to provedl..





Ach Yoongi, co si mi to provedl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zdravím vásmalé Rj-játka. Jak se vám daří ve škole?

Jaké máte dny? Jak si užíváte?

se musím hodně učit jelikož Zdravotní škola není jednoduchá
:(

Snowflake [sope]Kde žijí příběhy. Začni objevovat