Adelaide szemszöge
Véget ért a kiképzés. Én lettem a legkiválóbb katona. Semmi érzelem, csak a kötelesség.
Amióta elpusztult az otthonom én is vele pusztultam. Csak egy páncélba zárt szellem vagyok.
Ma fognak kitüntetni az elért céljaimért és a Sanctumi hadsereg vezetőjévé tesznek. Mindenki készül az esti ünnepségre.Hamar el jött az este. A főszenátus beszédét hallgatom, minden pillanatban azon gondolkodom, hogy fogom megölni. Szenvedni fog az miatt amit velem tett.
Eljött a kitüntetés ideje. Arról beszélnek, hogy milyen nagyszerű katona vagyok... és hasonló fényezések.
A főszenátus miután befejezte beszédét, elé állok es az egyenruhánra tűzi az újabb kitüntetést.- Még mielőtt kineveznélek az új parancsnoknak be szeretnék jelenteni valamit. - Mondja miközben poharát megkocogtatja egy kanállal. - A fiamnak feleség kell és azt hiszem nem találok nálad jobbat számára Adelaide. Szeretném ha hozzá mennél a fiamhoz és a családunk része lennél. - legszívesebben kitépném a szívét most azonnal és megetetném a kutyákkal. - Persze egy kis védelem is rá szorul. - Kacsintott rám, a többiek pedig elkezdtek nevetni.
- Enyém a megtiszteltetés Uram. - Mosolygok rá.
- Akkor már egy esküvőre is készülünk! - hatalmas ujjongás tört ki. - Most pedig, kinevezlek a sanctumi hadsereg parancsnokává!.- Hatalmas tapsvihar és újabb ujjongas hallatszott.
- Köszönöm, Uram! - Mondom majd kezet rázok vele.
Pár hónappal később
Eljött az esküvő napja, ez alatt a pár hónap alatt jobban megismertem a főszenátus fiát. Kai teljesen más mint az apja, orvosnak tanul és elég jó is benne. Egy kedves aranyos fiú akinek egy jobb apára lenne szüksége.
Nem szeretem és soha nem is fogom szeretni. A szívem egy valakié volt... aki nincs többe. Fájó emlék, de már elmúlt.Hatalmas készülődés minden cicera, még ki is sminkelnek. El kell hitetnem velük, hogy örülök ennek az esküvőnek, pedig ez egyáltalán nem igaz.
Élőben fogjak közvetíteni minden bolygóra... jajj de jó... ez egy igazán jó hír.
Hamar lement a szertartás mindketten kimondtuk a "boldogító" igent. De egyikünk sem gondolta komolyan. Most jönne a nász éjszaka, de az soha nem fog megtörténni, egyikünk sem akarja. A főszenátus nagyon örül hogy egy család lettünk. Kai utalja az apját, mindent úgy kell csinálnia, ahogy az apja akarja, az ég világon mindent rá erőltet a fiára.
Utálom az életet Elaine nélkül, de amíg nem ölhetem meg a főszenátust addig nem végezhetek magammal sem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Galaktikus Szerelem
Fiksi UmumAz űrben millió élőlény él, minden bolygó más faj otthona. Ez a történet egy galaktikus háborúról szól, ahol pusztítások és halál uralja a világot. Ebben a világban nőttek fel, majd egymásba szerettek. De a háború nem jár veszteségek nélkül. Talán...