Lecieliśmy tęczowym tunelem. Był przepiękny! Z błyskiem światła znaleźliśmy się w jakimś złotym pomieszczeniu. Na środku stał ciemnoskóry mężczyzna w złotej zbroi, a w ręku miał ogromny miecz.
-Kto to jest?- zapytał.
-Wiecie, że Odyn nie życzy sobie tu nikogo z Midgardu.-Wiemy Heimdalu, ale to jest nagły wypadek.- wytłumaczył Thor.
-Niby jaki?-zapytał strażnik. Chłopcy nic nie odpowiedzieli tylko pokazali na moją nogę.
-Trzeba iść do uzdrowiciela.- stwierdził Heimdal.
Asgardczycy nic już nie odpowiedzieli. Thor poleciał ze mną do zamku, a potem do uzdrowiciela. Loki zaś pobiegł do sali tronowej, żeby wytłumaczyć wszystko Odynowi...
Gdy doszliśmy do jakiegoś dziwnego pomieszczenia, Thor położył mnie na stole stojącym na samym środku. Podeszło do mnie kilka kobiet, a blondyn cofnął się pod ścianę...
Jedna z kobiet zaczęła coś pokazywać rękami w powietrzu. Nagle nade mną pokazała się złota jakby aura człowieka i lekko jaśniejsza aura kota…
Chwilkę się w nią wpatrywałam. Nagle do pomieszczenia ktoś wszedł. Odruchowo spojrzałam tam co uczyniło też ciało nade mną. Przy drzwiach stał jakiś starzec z złotą opaską na prawym oku. Za nim dostrzegłam Lokiego. Obaj byli bardzo zdziwieni.
-Co ona tutaj robi?- zapytał Starzec, a w jego głosie dało się wyczuć gniew.
-Ojcze ona potrzebowała naszej pomocy jest chora.- powiedział Thor.
-Ma na Midgardzie swoich lekarzy. Odstawcie ją tam skąd ją zabraliście.- rozkazał.
-Ale z tego jej nie wyleczą.- powiedział Loki i pokazał na nogę.
-Co jej się stało?-spytał ojciec Thora.
-Lodowi Olbrzymi, ale obiecali, że wycofają się z Midgardu jak dotrzymamy pokoju i Ci nie powiemy.- wytłumaczył blondyn.
-Dobrze uzdrówcie ją, a potem odeślijcie na Ziemię.- rozkazał władca i wyszedł z pomieszczenia…
CZYTASZ
Sekrety Krwiopijców
Teen FictionOn tajemniczy bożek z innego wymiaru. Przypadkiem spotyka samotną blondynkę. Czy coś ich połączy? Przekonaj się.... W opowiadaniu pojawiają się postacie ze znanych filmów i seriali. Są to między innymi: -Loki, -Thor, -Odyn i inni Asgardczycy -Stef...