*Tomura szemszöge*
Reggel kivételesen már nagyban sütött a nap a szobánkba, mikor felébredtem. Álmosan nyitottam ki szemeimet, azzal a halál nyugalommal, hogy a szobát fogom látni, meg maximum a sertepertélő Dabit. Hát nem teljesen így történt. Tipikus összehúzott alvási pozíciómon Dabi mindig változtatni szokott, így most is kinyújtott lábakkal háton, balra elfordított fejjel aludtam, miközben kezeim fejem mellett pihentek, ujjaim kissé lányosan tenyerembe hajtva. Lassan nyitottam ki szemeimet, sokszor pislogva a napsugaraknak köszönhetően, amik szerencsémre pont az arcomba sütöttek. Előrefordítottam arcomat, hogy körbenézzek a szobánkban, de amint megtettem halálsápadttá válhattam és ha egy anime karakter lennék, pont szemeket kaptam volna. Shouto és Midoriya nézett rám csillogó szemekkel, mosolyogva maximum 5 centiről, vállaim mellett tenyerelve. Pár másodpercig csak bámultuk egymást, majd megpróbáltam lecsúszni az ágyról, amire csak annyival reagáltak, hogy mindketten egyik lábukat az én lábaim közé rakták, ezáltal meggátolva, hogy lemehessek. Kissé elpirulhattam, amint lábaikat ágyékomnál éreztem és egy kicsit felvisítva jeleztem nemtetszésemet.
-Szerinted felkelt, Midoriya?-kérdezte leendő férjem öccse párját.
-Nem hiszem, akkor már halottak lennénk.-válaszolta az öcsémnek nevezett személy, ami amúgy se vér szerint, se papíron nincs így.
-Mi van Shiga felkeltél?-lépett be barátom kuncogva.
-Soha többé nem fogok aludni.-válaszoltam ugyanolyan halálsápadt képpel, mire csak kinevetett.
-Szerintem már felkelt, Todoroki-kun.
-Yep.-szálltak le az ágyról a nálunk fiatalabbak.
-Végre bakker...-sóhajtottam és felültem.Percekig csak álmosan meredtem magam elé. Csoda, hogy már érzek olyat, hogy fáradtság. Eddig a szó ismeretlen volt számomra.
-Amúgy.....ti mit kerestek itt?-néztem a két fiatalabbra.
-Szerinted kihagynánk az esküvőtöket?-mosolygott rám Shouto, de nem kapcsoltam válaszához, így kérdőn meredtem rá.
-Nézz az ujjadra, Tomura!-kuncogott Izuku.
Először nem értettem, miért akarja, hogy ujjamra nézzek. Lenéztem a kezemre és ott találtam ujjamon a gyűrűt. Pár pillanatig nagyokat pislogtam, majd mint megváltás csapott belém a felismerés.
-Baszki, miért nem szóltatok előbb?!-pattantam ki az ágyból.
-Mert aludtál.-válaszolt a szeplős.
-Fel lehet engem kelteni. Nem harapok azért, ellentétben Dabi-vel.-válaszoltam, miközben hajammal bajlódtam. Évek óta nem fésülködtem, szerintem meg is látszik, szóval a fizika törvényeit meghazudtolva maradt a fésű hajamban, anélkül, hogy én fognám.
-Jól van na!-lépett hozzám párom kuncogva és segített kifésülni a konkrétan lehetetlen hajamat.-Szólj, ha húzom!
-Oké, de meg se érzem.
Ahhoz képest, hogy én már elkezdtem volna kutatásaimat a fizika területén ezzel kapcsolatban, Dabi egyből megoldotta.
-Kész vagy.-mosolygott rám és puszit nyomott arcomra, amire akaratom ellenére is elpirultam.
-Köszi.Épphogy rendbe szedtük magunkat Shouto nevetve üvöltött fel, néha hallottuk párja nevetését is.
-Nii-chan, te köcsög állat!
Kérdőn néztem Dabi-re, hiszen én pláne nem tudok semmit.
-Most mié-lépett be hozzájuk és be se fejezte a mondatát, egyből leesett neki.-Jaaa eeeez! Ne mondd, hogy nem illik Shiga-hoz!-tört ki ő is nevetésben, mire én is odamentem.
-Mi ilyen vicces? Mi illik hozzám?
Szóbeli válasz helyett, csak Izuku mutatott fel egy elég kivágott esküvői ruhát. Csak meredtem a ruhára kétféle gondolattal a fejemben. A "kinyírom Dabit" és a "már most beadom a válópert" cikázott az agyamban.
Amíg én jót bambultam rám rakták ama csodát, csak percek után figyeltem fel rá.
-Hát...mellméretem nagyobb lenne eskü tetszene nekem is....-mondtam unottan, részben azért mert Dabit ismerve, nem hozott nekem másikat.
-Oh, tényleg Shiga? Akkor oda se adom az igazi ruhádat.-válaszolt barátom, kissé hergelő hangnemben.
-De, odaadod!-szólítottam fel.
Kivett egy fehér öltönyt, fehér nadrággal és cukkolni kezdett, hogy akkor se adja oda. Mérgemben majdnem megvertem, de a vége az lett, hogy felkapott és az ágyra döntött, fölém magasodva.
-Nii-chan do it!-bíztatta perverz öcsi a perverz bátyját.
-N-ne most csináljuk Dabi....-pirultam el.
ESTÁS LEYENDO
Shigadabi: Szerelem első látásra
FanficEgy fanfiction, ami bemutatja a gonosztevők valódi természetét, valamint Tomura és Dabi kapcsolatát. Remélem élvezni fogod.