EPİSODE 0.1

82.1K 2.3K 11K
                                    

Selamlar herkese bu 10. Kitabım falan oluyor sanırım. İyi okumalar dilerim.

Dikkat! Bad bir boy çıkabilir.

———

Elimle çantamın kulpunu daha çok sıktım. Yeni okul yeni insanlar saçma bir heyecan katıyordu içime. Bu arada ben Hazar, garip bir ismim olduğu söylenebilir. Genelde ismimden dolayı beni kız sanıyorlar. Her neyse. Yeni bir okula geçmiştim, yeni okula geçiş nedenim okulda eşcinsel olmamın yayılması ve verilen homofobik tepkilere dayanamamam. Klasik yani. 10 dakika gecikmiştim. Okulun kapısından hızla girerken birine çarptım ve yere düştüm. Uzun boylu sert görünümlü bir genç duruyordu karşımda, çantamı yerden aldı.

"Hazar Eminer sen misin?"

Yutkunarak kafa salladım. Demek namım buraya kadar yayılmıştı. Elinde çantam bana dimdik bakmaya başladı.

"Özür dilerim çantamı alabilir miyim? Geç kaldım"

Boş gözlerle bakıyordu bana.

"Okulumda bir ibne istediğimi kim söyledi?"

İşte en sikik durum bu olabilir. Büyük ihtimal bu çocuk okulun sahibinin çocuğu falandı. Bu arada varlıklı bir aileden geliyorum ve özel bir okulda okuyorum. Yani önümdeki şey çantamı verirse okuyacağım.

"Özür diledim ya ver çantamı gideyim"

Sırıtarak kafasını iki yana salladı.

"Bu okula diğer okulundaki homofobiklere dayanamadığın için geldiğini duydum. Burda ne deyişecek sanıyorsun"

Yerden kalktım elindeki çantayı sertçe çekip koşarak okula girdim. Onunla uğraşacak zamanım yoktu. Sınıf kapısının önünde biraz bekleyip çaldım ve girdim.

"Sorun nedir çocuğum?"

Dudağımı ısırdım.

"Hocam şey ben yeni öğrenciyim de, keç kaldığım için üzgünüm"

Anne şefkatiyle bana bakan yaşlı kadın biraz daha gülümsedi.

"Hazar sen olmalısın tanıt kendini istersen"

Yutkunarak sınıfın ortasına geçtim, herkesin gözleri dikkat ile buraya, yani bana odaklanmıştı.

"Şey *boğaz temizleme* ben Hazar Eminer, güneysu kolejinden geldim bu kadar sanırım"

Yaşlı kadın -ki sanırım edebiyat hocamızdı- bana gülümsedi.

"Ne güzel bir ismin var Hazar biliyor musun oğlumun ismi de Hazardı, kanserden öldü"

Sınıfa sessizlik çökünce ellerimi kırmızı saçlarımdan geçirdim.

"Onu özlüyor olmalısınız"

İç çekti.

"Evet....hadi şu en arkaya geç"

Kafa salladım ve en arka sıraya doğru ilerlemeye başladım. Sıra boştu bende köşeye geçtim. Herkes bir süre bana baktıktan sonra önlerine döndüler. Önemde ki çocuk önüne dönmemişti.

"Selam ben Ataberk bu yanımdaki malda Can"

Gülümsedim.

'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin