Gözümü açtığımda Jimin baş ucumda saçımı okşuyodu. Beni yavaşça oturma pozisyonuna getirdi arkama 1-2 tane daha yastık koyup tekrar uzandırdı.
Elaney : Jimin bana ne-
Jimin : Sana ne olduğunu boşver. Sen şimdilik dinlenmene bak canım.
Elaney : Öyle dicemi nerden bildin?
Jimin : Çünkü kalplerimiz birbirine bağlı. Ben , sen ne hissedersen , ne demeye çalışırsan herşeyini anlarım sen merak etme. Bu yüzden dinlenmene bak.
Elaney : Yine de bilmek istiyorum.
Jimin : Peki. Sen bayıldıktan sonra seni kucakladım ve buraya getirip uzandırdım. Ardından doktoru aradım , bir süre sonra gelip sana baktı.
Elaney : Yani?
Jimin : Yanisi çok kan kaybetmişsin. Eğer Omega'nın tırnakları biraz daha bileğine yakın olsaymış o - o zaman-
Elaney : Anladım ama önemli olan bana olanlar değil olacakalar demi.
Jimin : Evet. Sen gitseydin ben kim bilir-
Elaney : Hayır. Hayır! Öyle birşey olmicak. Ben her zaman burda olucam ve sizi bırakmiyacağım. Dahası sizin için herşeyi yapmaya hazırım ben.
Jimin : Eğer yapmaya hazır olduğun şey dün yaptığınsa hayır. Kalsın istemiyorum , onlarda istemezler. Kim ister ki?
Elaney : Tamam tamam. Anladım. Daha fazla azar işitmek istemiyorum.
Jimin : İyi. O zaman daha fazla bu konuyu uzatmanın bir âlemi yok.
Elaney : Evet aynen öyle. Bu arada sen dün mü dedin?
Jimin : Evet. Dün dedim. Niye?
Elaney : Ben dünden beri burda uyuyomuyum yani.
Jimin : Evet. Çünkü çok kan kaybetmiştin ve dinlenmen gerekliydi. Bende bu yüzden sana uyuman için bir takım ilaçlar verdirttim.
Elaney : 😲 İnanamıyorum. Sen söylesen ben zaten uyurdum ne gereği vardı şimdi bunun?
Jimin : Söylediğimde uyumayacağını ikimizde biliyoruz Elaney. Bu yüzden yaptım ben yapacağımı. İşimi garantiye aldım.
Elaney : İyi yapmışsın , saol ya. Neyse ben sana başka bir şey daha sorucaktım.
Jimin : Hayır hayır. Yeter artık.
Elaney : Jimin bunu bilmem lazım. Lütfen.
Jimin : Neymiş o?
Elaney : Almira. Almira'yla ilgili bir gelişme varmı?
Jimin : Ha. Doğru. Evet evet var. Bizim Namjoon ve o hacker arkadaşı birlikte kafa kafaya verip biz seni ararken o ikilide bizsiz Almira' yı bulmuşlar.
Elaney : Peki nerdeymiş? Nasılmış? Durumu iyimiymiş?
Jimin : Sakinleş Elaney. Sakin ol. Merak etme. Onun durumu gayet iyi ama bir sorun var.
Elaney : Ne?
Jimin : Almira'nin bugün saat 22:00 nikâhı var. Yani bu akşam saat 10 da evleniyo.
Elaney : Nee~!??!?😱😱😱
■■■■10 Dakika Sonra■■■■
Elaney : Ne demek evlendiriyolar? Bu da ne demek oluyo? Sizden bir açıklama bekliyorum susmayın , konuşun çabuk!!!!
Suga : Evlendiriyolar işte.
Jimin : Canım sakin ol lütfen.
Elaney : Sikicem canını jimin. Anlatın lan çabuk. Ne demek evlendiriyolar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(BTS) VAMPİR İMPARATORLUĞU [1.Sezon] ♬🅣🅐🅜🅐🅜🅛🅐🅝🅓🅘♬
FanfictionSıradan arkadaş grubu olan bir kızın park jimin ve diğer grup üyelerinin vampirlik sorunları ile uğraşmasıyla ilgili bir kitap . Kitapta çok duygusal bölümler bulunmaktadır. Umarım kitabım hoşunuza gider. Kitabın ana karakterleri Park Jimin ve Elane...