♡~4~♡ Olaylar Olaylar

785 48 2
                                    

Almira : Ahh Allah'ım sana geliyorum.Bizim sınıfımız en üstte olmak zorundamıydı?

Elaney : Sonunda geldik ah.Sınıfı görüyorum ama yoruldum.

Almira : Koştuğumuz içindir belkide .

Elaney : Yok canım ne âlâkası var. Ahhh neyse.Hadi gidelim.

Biraz yürüdükten sonra sınıfa gittik fakat sınıf olduğundan daha gürültülüydü.

Almira : Galiba sınıfa değilde ahıra geldik ha? Ne dersin?

Elaney : Harbiden niye bu kadar gürültülü bu sınıf?

Almira : Belki de sınıf başkanları ve yardımcısı olmadığı için hoca bile başa çıkamıyodur sınıfla .

Elaney: Ahh hayır sanmıyorum.Kanka dersimiz fizik. Fİ-ZİK.Anlıyosun dimi?

Almira : Çok şükür okuma yazmam var.Evet anlıyorum.

Elaney : Galiba hoca sınıfta yok.Bi girelim.

Almira : Evet.Doğru ama önden sen.

Elaney : Neden ben?

Almira : Çünkü sen sınıf başkanısın.

Elaney : Peki ama hoca sınıftaysa eğer ne dicem.

Almira : Bilmem söyle işte bişeyler.

Elaney : Sağ ol ya çok yardımın dokundu.Neyse evet giriyorum.

Almira : Tamam.

Biraz durduktan sonra ne olabilirki diye düşünüp kapıyı açtım.Bilin bakalım ne oldu?

Cidden daha 5 dakika bile olmadan önce Almira nın dediği şey olmuş gibi.🤦‍♀️ Sınıf ahırdan farksızdı.Kimisi uzun eşşek oynuyo kimisi el kızartmaca , kimisi saç baş kavga ediyodu kimisi tekme tokatla , kimisi ders çalışırken kimisi uyumaya çalışıyodu , kimisi sevgilisiyle vakit geçirirken kimisi platonik aşkını dikizliyodu.CİDDEN AHIRDAN FARKSIZ DEĞİLMİ. Tek yapmam gereken biraz nefes aldıktan sonra;

Elaney : WHAT THE FUCK??..

Biraz durduktan sonra;

Elaney : Ne oluyo lan burda????

Almira : Galiba şom ağızlılığım konusunda doğruyu söylüyolar.

Elaney : Ne?

Almira : Ben az önce ahıra mı geldik diye sormuştum değilmi?

Elaney : Evet o insanlar haklı.Hatta bende onlara katılıyorum.Neyse sen bi beni beş dakika bekle burda.

Almira : Tamam.Şimdi içindeki o kızı çıkar.Bekliyorum.

Elaney : Emrin olur.Ahh.

Biraz yürüyüp öğretmen masasına gidip yarım yamalak gücümle vurdum. Ne kadar hızlı vuramasamda galiba yine de işe yaramış olucak ki herkes bana korkuyla bakıyodu.

Elaney : Ne oluyo lan burda? Ne yapıyosunuz siz? Çabuk herkes yerlerine geçsin kendine çeki düzen versin.Şu uyuyanları da uyandırın.Bütün bunları yapmaniz için 10'a kadar sayıcam.Çabuk olun.

Ben saymaya başladıktan sonra herkes kendine çeki düzen vermeye başladı.Yerlerine oturup kendilerine çeki-düzen vermeleri ve uyuyanların uyanması sadece 5 saniyemi aldı.

Elaney : Bende öyle düşünmüştüm.Cidden artık zıvanadan çıkıyosunuz.Kendinize bir çeki düzen verin yoksa ben vermesini bilirim.Anladınızmı?

Sınıf bir süre sonra zar zor konuşabildi.

Sınıf : Evet.Tamam.

Elaney : Bende öyle düşünmüştüm.Bi dahakine hoca sizi görürse kötü olur.Umarım söylediklerim bir kulağınızdan girip diğer kulağınızdan çıkmaz.

Konuşmamı yaptıktan sonra Almirayla sıralarımıza oturup fizikçinin gelmesini beklemeye başladık.Bu çok garipti çünkü fizikçi ilk defa derse geç kalıyodu.Kimsenin umrunda değildi ama hoca beni sevmesede hocamın ders anlatış biçimi hoşuma gidiyordu bu yüzden biraz merak etmeye başladım. Anlaşılan beklemekten başka çaremiz yoktu.

Biraz bekledikten sonra kapı açıldı , sınıfa sınıf öğretmenimiz (matematikçi) ve en sevdiğim hocam (ingilizceci) girdi.

Sınıf Öğretmeni : Evet çocuklar bugün sınıfımıza 3 tane öğrenci transfer oldu.Bildiğiniz üzere bugün okula 7 tane öğrenci geldi.

İngilizceci : Okul müdüremiz ise onları aynı sınıfa koymak istemedi çünkü aynı sınıfa koyarsa onlar konuşmaktan buraya gelmelerinin asıl amacını unutabilirlerdi.

Sınıf Öğretmeni : Bu yüzden de 7 öğrencinin içinden 3 tanesini seçip bu sınıfa transfer etti.

İngilizceci : Yedisi de dilimizi tamamen öğrendiler fakat bir sorun olursa bana gelebilirsin onlara da size de yardımcı olucam.

Sınıf Öğretmeni : Evet çocuklar içeriye gelebilirsiniz.

(Allah'ım lütfen o olmasın lütfen~)

O üç kişi içeriye girdiği anda ben iptall.

Sabah sabah sen nesin diye sorarak beni bi uzaylı gibi hissettiren adamla ben aynı sınıfta mı olucam ??!?!!?!?!?

Şanssızlık ne diyebilirim ki ???

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım olduğu için düşüncelerinizi yorum yaparak belirtmeyi ve oylamayı lütfen unutmayın. ŞİMDİDEN YORUM YAPIP OYLAYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...🥰🥰🥰😘😘😘😍😍😍😊😊😊💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

(BTS) VAMPİR İMPARATORLUĞU     [1.Sezon]   ♬🅣🅐🅜🅐🅜🅛🅐🅝🅓🅘♬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin