♡~27~♡ 😳 ŞOK 😳 { 🎁Süpriz Bölüm "1" 🎁 }

336 24 1
                                    

Sabah olmuştu. Uyanıp rutin işlerimi yaptım. Dünden hatırladığım en son şey Almira ile V ' nin konuşma diyaloğuydu.

{ Almira : Senin orda söylediklerin sey ııııııı o dediklerin-

V : Gerçek olup olmadığını mı merak ediyosun?

Almira : Şey aslında evet.

V : Doğruydu. Yani ne kadar çok
birbirimizle uğraşıp canımızı sıksakda , bi o kadar mutlu oluyorum. Çünkü aldığım bir bilgiye göre kim kiminle daha çok saçmalıyorsa o kişiye daha da yakınlaşıyomuş.

Gercektende öyle oldu. Seninle o kadar uğraşıyodum ki bendeki yerinin önemini anlamamıştım. Sana bişey olucağını düşününce bütün yaptığımız saçmalıklar ardından da onları hatirlayip gülmemiz, hepsi aklımdan bir şerit gibi geçti.

Sen gerçekten benim için çok önemlisin Almira buna emin olabilirsin. Fakat benim bilmediğim ben senin için öylemiyim?

Almira : Bilmiyorum. Gercekten bilmiyorum. Sen ne olmasını isterdin?

V : Ben sana ne kadar değer veriyosam aynı şekilde seninde bana değer vermeni isterdim açıkçası. Yani çok bir şey değil.

Almira : Dediğim gibi bilmiyorum. Sen bana karşı olan hislerini nasıl zamanla öğrendiysen, bende aynı şekilde zamanla öğrenicem. Fakat şu anlık hiçbir fikrim yok.

V : Sadece zamana ihtiyacın varsa ben bu zamanı sana vermeye hazırım. Yani ne zaman anlarsan ben o zamana kadar beklemeye razıyım.

Almira : Yani gerçekten ne kadar uzun surerse sürsün herşeye rağmen beklemeye hazır mısın?

V : Evet. Fakat korktuğum birşey var.

Almira : Nedir?

V : Benimle ilgili daha çok şey öğreniceksin zamanla Almira ve ben gercekten korkuyorum.

Almira : Neyden?

V : Öğreneceklerin yüzünden beni bırakmandan.

Almira : Ahhh yapma ama. O kadar da kötü olamaz değilmi?

V : Açıkçası bende bilmiyorum. Bunu sen öğrendiğinde anlicaz. Fakat senin artık eve gitme vaktin geldi. Yarın okul var biliyosun. İyice yatıp dinlenmen lazım.

Almira : Şey evet doğru. O zaman yarın görüşürüz bay bay.

V : Bay bay. }

Ardındanda yanaktan öpüştüler ve jimin Almira'yı eve bırakıp geldi. Biraz oturduktan sonra jimin beni de eve bıraktı. Ne ara sevgili gibi takılmaya başladık bilmiyorum ama ben bana çıkma teklifi ettiğini hatırlamıyorum.
Neysee~...

Sonuç olarak V' nin iyiliği için tabi bu Almira' nın iyiliği içinde geçerli birşey olarak ; Almira 'ya , Hillary ' e ve son olarak Diane ' ye BTS ' in ne olduğunu söylemeliydik.

Hepsi bugün onların vampir olduğunu öğrenecektiler. Kim bilir ne tepki verecektiler?

Rutin işlerimi yapıp hazırlandım. Dışarı çıkıp servis beklemeye başladım. Tam beklemeyr yeni başlamıştım ki omzuma bir el dokundu. İrkilip arkamı döndüm ve karşımda Jimin'i gördüm.

Elaney : Jimin burda ne yapıyosun?

Jimin : Ne hani seni görmeyedemi gelmiyim?

Elaney : Hayır hayır. O anlamda söylemedim , "neden okula değilde buraya geldin?" anlamında söyledim.

Jimin : Anladım. Şey aslında buraya seninle konuşmak için geldim.

Elaney : İyide okulda da konuşyoruz zaten. Okula gitseydin keşke.

(BTS) VAMPİR İMPARATORLUĞU     [1.Sezon]   ♬🅣🅐🅜🅐🅜🅛🅐🅝🅓🅘♬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin