Gözümü açtım. Çok güzel bir yere gelmiştim. Kapalı havuz gibi bir alandaydık. Bir tane dairenin üstündeydik. Önümüzde bir masa vardı , masanın üstünde de bir kâse. Kâse nin içine baktım içinde bir su vardı. Fakat aynı kan gibi görülüyodu.
Elaney : Jimin bu ne ?
Jimin : O senin yaralarının iyleşmesini sağlayacak bir şey.
Elaney : Yani ?
Jimin : Biraz ondan biraz bundan. Biraz benim kanım biraz da vampirler arasında şifalı olarak bilinen sejhen suyu.
Elaney : İkisinin amacı ne ?
Jimin : Benim kanım yani vampir kanı şu anda bulunan yaralarını iyileştirmek ve mikroplardan arındırmak. Sejhen suyu ise kısa bir süre sana gelicek darbelere karşı ve mikroplara karşı seni korumak.
Elaney : Peki , anladım. Daha önce getirmemenin sebebi kandan tiksinicek olmammıydı ?
Jimin : Şey aslında evet. Hatta ben seni vampir olduktan sonra buraya getirip göstermek istedim ama vampir olduğunda buna ihtiyacın olmayacak tı zaten.
Elaney : Neden beni vampir yapmadın o zaman ?
Jimin : Seyy ııı . Be-benim vaktim olmadı. Yani düşünecek çok fazla şeyim vardı , hepsi üst üste geldi. O yüzden. Fakat şimdi seni buraya getirme fırsatı bulabildim.
Elaney : Anlıyorum.
Jimin : İçmeyi düşünüyomusun peki ?
Elaney : Birazcık içsem yine faydası olur mu ?
Jimin : Evet olur.
Elaney : Peki biraz içmek istiyorum çünkü bunun ağrısı dayanılamayacak güçlükte.
Jimin : Tamam sana yardımcı olucam. Elimden içiceksin , al.
Jimin elini kâseye koyup vampir kanı ve sejhen suyu olan bir avuç dolusu karışımı aldı. Sonra kafamı eğip elinde bulunan karışımdan biraz içtim.
Elaney : Kan tadı gelmiyo.
Jimin : Evet sen ne sanıyodun ? Vampir kanı nın tadı yoktur. Sejhan suyunun da öyle. Önemli olan içinde bulunan özellikler.
Elaney : İyiymiş aslında. Peki ne zamana iyileşir ?
Jimin : 1 saat sonra.
Elaney : Ne ? Ben daha kısa sanıyodum.
Jimin : Normâlde öyle olması lazım ama vampir kanı ilk defa vicuduna girdiği için vicudunun tamamına dağılması zaman alıcak.
Elaney : Peki. Yani 1 saat sonra yaradan eser kalmiyacak öylemi ?
Jimin : Evet aynen öyle.
Elaney : Peki. Madem öyle beni evime bırakabilirsin artık.
Jimin : Ne ? Niye bu kadar çabuk bırakmamı istiyosun ki ?
Elaney : Akşam yemeğinde ikimizin evlenmd kararını söyliceksin jimin. Benim de o akşam yemeğine katılmam için hazırlanmam lazım. Değil mi ?
Jimin : Doğru. Peki.
Tekrar gözümü kapattım bir esinti sonrası gözümü açtığımda evimdeydim , odamdaydım.
Jimin : Akşam için iyi hazırlan prenses. Çünkü bu prens seni beklicek.
Elaney : Öylemi. Ihım öhö öhö. Prensim emin olun sizin için en güzel elbiselerimi giyicem en güzel takılarımı takıcam.
Jimin : 😆😆😆
Elaney : 😄😄😄 Oldumu beğendin mi ? 😄😄😀
Jimin : Oldu oldu. Neyse ben gidiyorum , bundan sonrası sana ait prenses.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(BTS) VAMPİR İMPARATORLUĞU [1.Sezon] ♬🅣🅐🅜🅐🅜🅛🅐🅝🅓🅘♬
FanfictionSıradan arkadaş grubu olan bir kızın park jimin ve diğer grup üyelerinin vampirlik sorunları ile uğraşmasıyla ilgili bir kitap . Kitapta çok duygusal bölümler bulunmaktadır. Umarım kitabım hoşunuza gider. Kitabın ana karakterleri Park Jimin ve Elane...