♡~11~♡ Ne Oluyo Be!??!?!😨

588 40 9
                                    

Jimin : Elaney evdemi bir bakıyım en azından.

Elaneyin evinin önüne geldim. Kapının ziline basıp uzaklaştım.Kısa bir süre sonra , bir şey dikkatimi çekti.

Jimin : Bir yüzük. O-o benim yüzüğüm iyide elaneyin evinde ne işi var. Elaney kapıyı hâlâ açmadı. Ahhh umarım ona bir şey olmamıştır.

Gidip kapıyı tıklattım ve bir kaç kez ardarda zile bastım ama ne evde hiç ses seda ne de kapıya bakan biri vardı. Doğal olarak korktum çünkü betalar elaney 'i bulursa herşey çığrından çıkar. İlk olarak elaye'in evine girip yüzüğümü aldım ve taktım. Eleney 'i gercekten götürdülerse , götürse götürse omega 1'in evine götürürler.

Omeganın evine gitmekten başka bir çarem yoktu anlaşılan...

Elaney'in Ağzından

Elaney : Ahhh başım ahhh.

Gözümü yavaş yavaş araladıktan sonra ilk gördüğüm şey ellerimi bir iple demire bağalı bir şekilde sandalyeye oturduğum oldu. Sandalyeden kalktığımda bir tek ellerimi değil ayaklarımıda demire bağladıklarını anladım. Belki bir yeri yanlış bağlamışlardır umuduyla kolumu çekiştirmeye başladım ama nafile.

İmparator : Hmmm demek sen şu güzel insansın. Jimin'in sevgilisi.

Sesin geldiği yere tam karşıya baktım. Bi tane adam taht gibi bir yerde oturuyordu ve yine iki yanında biraz daha alçakta taht gibi bir yer vardı orda da iki kişi oturuyordu. Ne olduğunu anlamadan kolumu çekiştirmeye devam ettim.

İmparator : Bak insan senin gücün , bu ipi koparmaya yetmez.

Elaney : Siz kimsiniz çabuk söyleyin! Yoksa çok kötü olur!!!

Ayağa kalkarak yanıma geldi. Birkaç adım ilerimdeydi. Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk. Tek bir fark vardı oda ben korkarak bakıyordum.

İmparator : Emin ol gelecekte bunu söylediğin için pişman olucaksın.

Konuşmasinı bitirir bitirmez gözü kıpkırmızı olmuştu ve parlıyodu. Neler oluyordu??

Elaney : Se-se-sen de nesin böyle??

İmparator : (gözlerini eski hâline getirdi.) Ben vampirim. Tabiki biliyomusun bilmem ama senin o sevgilin ve grubu da öyle. Yani benim türümden.

Elaney : Ne sevgilisi? Benim sevgilim yok ki?? Bir yanlış anlaşılma olmuş. Bırakın beni lütfen.

İmparator : Evet evet inanıyorum. Biliyomusun bu güne kadar beni gören vampir sayısı sadece 3 dür. Oblarda benim omegalarım. Bunun dışında beni ne bir insan oğlu nede bir vampir görmüştür. Kendimi sana göstermemin sebebi hislerim. Neden se içimden bir ses gelecekte seninle kötü zamanlarım olacağını söylüyo. Umarım olmaz çünkü bu jiminle birlikte grubununda tabiki seninde sonun olur. Bunu yapmanı şimdiden tavsiye etmem sana.

Birkaç adım geriye doğru attı.

İmparator : Omega1 adamlarını bu kapının önünde tut ve yerinden hiç bir yere ayrılma.(konuşmasını başından sonuna kadar söylerken gözünü benden 1 saniye bile ayırmıyordu.) Omega2 sende benimle gel. Yapmamız gereken şeyler var. Sana gelince küçük hanım umarım seninle daha sonra görüşmeyiz. Bay bayy.

Elaney : Umarım bende senin o çirkin suratını bir saha görmek zorunda kalmam. Zaten kalıcak olursam ölüme bile razıyım demektir bu. Bir insanı tanımadan yargılamamalısinız bayım. Son olarak bir daha görüşmemek üzere.

Giderken gülümsedi ve iki elini önüne getirdi. Sol eli altta sağ eli altta olacak şekilde ellerini öne getirerek kapattı ve yok oldu. O ve adamlarından biri onunla giderken doğruyu söylemek gerekirse gerçekten korkmuştum. Gittiklerinde ise diğer adam yanıma saniyeler içinde geldi.

Omega1 : Merhaba insan. Biliyomusun ilk defa bir insana bu kadar yakınım. Bu çok garip bir duygu.

Elaney : Diyelim ki o giden adamdan gizlice beni öldürdün o ne yapardı?

Omega1 : 😄😀Öncelikle o adamın adı imparator. Sonrasına gelicek olursak büyük ihtimalle seni öldürmemden büyük bir zevk duyucaktır. Çünkü seni zaten şu anda istemiyo.

Elaney : Sizin , sizin gerçekten sülükten farkınız yok!!!

Omega1 : Ne??!! Ne dedin sen?!!?

Elaney : Sizin diyorum. Sizin sülükten farkınız yok. İparator mudur nedir? Adı her neyse onun peşinde merhamet dileniyosunuz resmen. O ne derse onu yapıyosunuz. Siz sülük ve itaatkâr karışımı birşeysiniz. Sizin burda hiçbir değeriniz yok. Size-

Omega1 : Sakın tek bir kelime bile etme yoksa sonucu kötü olur.

Elaney : Öylemi ne olur? Öldürürmüsünüz yoksa? Sizden korkmuyorum.

Omega1 : Öylemi?

Birden gözü parladı. Gözü turuncu renkteydi ve tırnaklarıda uzamıştı.

Omega1 : Gerçekten korkmuyomusun sen?

Elaney : Hayır. Cümlemin devamınıda getiriymlim hatta. Size gerçekten çok acıyorum. Siz zavallısız.

Omega1 : Sen gerçekten çok olmaya başladın.

Tırnaklarını bana vurmak üzere hava kaldırdı.

Korkuyomuydum? Tabikide evet. Hatta çok korkuyordum ama ben durup dururken böyle konuşacak birk değilim. İzlenimlerime herzaman güvenirim ve büyük ihtimallle benim kılıma bile zarar gelicek olursa imparator dediği adam onu mahfeder. Çünkü eğer dediği gibi bana zarar verdiğinde imparator ona birşey yapmicaksa neden en başta bana o zarar vermedi ki? O bunu yapabilecek biri değil. Korkuyordum ama onun bunu yapmaya cesareti de olamazdı. Galiba gösüme bir pençe yicektim. Canımın acicanı düşünerek derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Bir ses....

Bir ses duydum. Gözümü açtığımda bir yandan kendimi güvende hissederken diğer yandan şaşkındım. Hemde çok şaşkın.

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım olduğu için düşüncelerinizi yorum yaparak belirtmeyi ve oylamayı lütfen unutmayın. ŞİMDİDEN YORUM YAPIP OYLAYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...🥰🥰🥰😘😘😘😍😍😍😊😊😊💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

(BTS) VAMPİR İMPARATORLUĞU     [1.Sezon]   ♬🅣🅐🅜🅐🅜🅛🅐🅝🅓🅘♬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin