♡~33~♡ Facia İçinde Evlilik Planı

300 21 21
                                    

Jimin : Elaney !!! ELANEY !!!! Kendine gel. Lütfe kendine gel.

Suga&Aisha&Luna&Hillary&Taehyung ve Almira hariç herkes odaya doluşmuştu.

Jungkook : Jimin ne oldu ???

Jin&Rm : Ne oldu ???

J-hope : Ne oluyo ???

Jungkook : Unni me ne oldu Jimin ???

Jungkook&Jin&Rm&J-hope : 😨😨😨

●●●●●•Bi Süre Sonra•●●●●●

Suga : Selamın Hell- What the fuck😨😨O kan mı , bana mı öyle geliyo RM ???

RM : Evet kan.😔😔😔

Suga : Tam olarak ne olduğunu biri bana anlatabilir mi ??? Daha yeni kızları bıraktım biraz kahve içmek istedim. Sade bir kahve fincanı bitirene kadar ne olmuş olabilir ???

Jin : Elaney vampir olmuş olabilir meselâ ???

Suga : Ne ???? 😳😳😳😳😳

■■■■■■■■■■■■■■■■■

☆☆☆☆Almira'nın Ağzından☆☆☆☆

Almira : V ne yapıyosun ??? V !!!!! Sana sesleniyorum alooo !!!!! Duysana beni be ADAM !!!!!

V : Bu adam senin için birşey hazırlıyo. 2 dk beklersen.

Almira : Korkuyorum nasıl bekliyebilirim ??

V : Neden korkuyosun ki ??

Almira : Gözüm kapalı ve beni ordan oraya sürüklüyosun. Ondan olabilirmi acaba ???

V : Evet olabilir ama korkmana gerek yok. Fantazi aletleriyle dolu , senden sakladığım bir odam yok.

Almira : Senin elin dururken fantazi aletlerine ne gerek var ki ?!?!

V : Doğru. 😁😁😁

■■■■■■■■■■■■■■■■■

☆☆☆☆• Jimin'in Ağzından •☆☆☆☆

Suga : Ne demek vampir olabilir ???

Jin : Elaney vampir olabilmek için jimin'in dişlerinin çıkmasını sağlamış ve öperek dişlerini kendine geçirmiş.

Suga : Ne ??? Dur dur dur. Elaney vampir olmak için , jimin kendisini ısırmasını mı sağladı yani.

RM : Evet ve şimdi de baygın.

Suga'nın iç sesi : Elaney gerçekten de dediğini yaptı mı yani ?? Ona eğer birşey olursa bunun sebebi ben olurum. Offf ne yapıcam şimdi ???

Suga : Peki ne yapıcaz şimdi biz ???

Jungkook : Beklemekten başka çaremiz yok anlaşılan.

Jin&RM : Evet.

RM : Bu süreç boyunca senin sakin kalmanı istiyorum jimin.

Jimin : Ya ona birşey olursa ??? Biliyosun hayatta kalma şansı yarı yarıya.

Jin : Tamam işte kendi azınla söylüyosun , ısırılmış olması kesin olarak öleceği anlamına gelmez.

Suga : Umarım o da en kısa zamanda bizden biri olur.

■■■■■■■■■■■■■■■■■

☆☆☆☆Almira'nın Ağzından☆☆☆☆

V : Tamam geldik. Bi dakika bekle , gözünü aç dediğimde de aç. Tamammı ???

(BTS) VAMPİR İMPARATORLUĞU     [1.Sezon]   ♬🅣🅐🅜🅐🅜🅛🅐🅝🅓🅘♬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin