Episode 14

320 21 0
                                    

#یادوں_کی_دھنک_جلے
#اُز_قلم_اُمیمہ_سایانی
#قسط_نمبر_14
#Umema_Sayani_Novels💕
#Episode_14
Do not copy without my name and permission

                                  💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

دو دن ایسے ہی گزر گے۔۔۔۔۔کہی سے نہیں لگ رہا تھا شادی کا گھر  دودن بعد حور کا نکاح تھا ۔۔۔۔۔ارمان ۔۔۔۔۔حور کی پکار پر وہ مڑا بھی نہیں ۔۔۔۔۔

حور چلتی اسکے پاس آٸی جو ٹیرس پر ہاتھ۔۔۔۔رکھے جانے کن خیالوں میں تھا۔۔۔۔۔

ارمان۔۔۔۔۔۔ہممم۔۔۔۔۔کیا سوچ رہے ہو۔۔۔۔۔آپیا غلط کر رہی ہے۔۔۔۔۔۔

تو تم  کچھ بولتے کیوں نہیں میں ماما  کے  خلاف نہیں جاسکتی مگر تم۔۔۔۔۔وہ میری ماں نہیں مگر ماں جیسی ہیں میں انھیں منع تو نہیں کرسکتا مگر میں تمھاری آنکھوں میں بھی آنسو نہیں دیکھ سکتا۔۔۔۔۔

تم فکر نہ کرو۔۔۔۔۔۔

مگر۔۔۔۔۔حور نے بولنا چاہا۔۔۔۔تم  فکر نہ کرو میں تمھیں کسی زبردستی کے رشتے میں  نہیں باندھوں گا۔۔۔۔۔

دوستی کی ہے اسکا حق ادا کروں گا۔۔۔۔۔تم بہت اچھے ہو ارمان ۔۔۔۔۔تمھیں مجھ سے بہت اچھی لڑکی مل جاۓ گی۔۔۔۔۔۔

مگر وہ تم نہیں ہوگی۔۔۔ارمان نےدل میں سوچا۔۔۔

کچھ کہا تم نے۔۔۔۔نہیں اب تم بے فکر ہوجاٶ۔۔۔۔میں چلتا ہوں ضروری کام ہے مجھے۔۔۔۔۔۔۔

وہ کہہ کرنکل گیا اور حور وہی کھڑی سوچنے لگی کے آخر کیا ہوگا۔۔۔۔۔زندگی بھی  کس موڑ پر لے آٸی ہے کچھ سمجھ نہیں آرہاتھا۔۔۔۔۔

                                       ❤❤❤❤❤

کیا ہوا صبا ایسے کیوں بیٹھی ہو۔۔۔۔۔سمن کمرے میں آٸی تو صبا کمرے میں بیٹھی سوچوں میں گم تھی۔۔۔۔اسکے چہرے سے  صاف  واضح تھا کے وہ روی ہے۔۔۔۔۔

صبا مجھے تو لگتا تھا۔۔۔۔تم بہت بہادر  ہو۔۔۔۔۔

نہیں ہو میں بہادر ۔۔۔۔۔۔۔بلکل بھی نہیں ہو بہادر میں تھک گی ہوں جھوٹ بولتے بولتے  سمن۔۔۔۔۔خود سے جھوٹ بولنا بہت مشکل ہے  سمن ۔۔۔۔۔۔آج بھی اسکی یاد دل سے نہیں جاتی۔۔۔۔۔اب بھی دل اسی کے نام پر دھڑکتا ہے۔۔۔۔۔

مگر اسں سے جتنی شدت سے محبت کی تھی اب اس سے کہی زیادہ نفرت کرتی ہو۔میری نفرت اسکی محبت کو مٹا دے گی۔۔میں جاٶں گی اور بتا دوں گی کے میں اسکے بنا بھی خوش ہوں۔۔۔۔۔

محبت نفرت کومٹا سکتی ہے۔۔۔۔نفرت محبت کو نہیں۔۔۔۔سمن اسے باور کروا  رہی تھی۔۔۔۔۔۔۔

وہ سن کر کھڑی ہوٸی آنسو پونچ  کر الماری سے کپڑے نکا لے  اور باتھروم میں گھس گی۔۔۔۔۔۔

اور  اس دل میں کیا  رکھا ہے
تیرا ہی درد چھپا رکھا ہے۔۔۔۔
چیر  کے دیکھو دل میرا  تو
تیرا ہی نام لکھ رکھا ہے۔۔۔۔۔

یادوں کی  دھنک جلے(completed)✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum