Episode 16

332 23 2
                                    

#یادوں_کی_دھنک_جلے
#اُز_قلم_اُمیمہ_سایانی
#قسط_نمبر_16
#Umema_Sayani_Novels💕
#Episode_16
Do not copy without my name and permission

                                  💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

تم نے رات کو  کال کیوں نہیں اٹھاٸی۔۔۔حور فریش ہوکر نیچے آٸی۔۔۔اور ہادی کی برابر والی چٸیر  ہی کھالی تھی اس پر ہی بیٹھ گی باقی سب بھی ناشتے کے لیے بیٹھ گے تھے۔۔۔۔۔

سب ناشتے میں مصروف تھے جب ہادی حور کے قریب ہوکر پوچھنے لگا۔۔۔۔۔

تم نے بھی تو نہیں اٹھاٸی تھی۔۔۔۔وہ بھی حور تھی۔۔۔اینٹ کا جواب پتھر سے دینے والی۔۔۔۔۔

میں غصے میں تھا۔۔۔۔وہ اسکے کان کے قریب ہوکر بولا۔۔۔

حور بولنے ہی جا رہی تھی کے رومیسہ بول پڑی۔۔۔۔ناشتہ کر لو سکون سے لڑنے کے لیے پوری زندگی بچی ہے۔۔۔۔

اور رومیسہ کے اچانک بولنے پر وہاں بیٹھے ہر انسان نے حیرانگی سے اسے دیکھا۔۔۔۔

ایسے کیا دیکھ رہے ہیں آپ سب۔۔۔۔اماں اور ہم سب کی خواہش ہے کہ حور پھر سے ہمارےگھر آجاۓ۔۔۔۔

بھابھی آج ہمارے یہاں آنے کا اصل مقصد  بھی  یہی ہے۔۔۔۔ہم  لوگ چاہتے ہیں کہ حور اور ہادی کی شادی ہوجاۓ۔۔۔

میں جانتی ہوں امی کے انتقال کو ٹاٸم ذیادہ نہیں ہوا ہے۔۔۔۔مگر ابھی 15  دن ہوۓ ہیں اور ہم دو ماہ بعد کی کوٸی ڈیٹ رکھ لیتے ہیں۔۔۔۔۔

یہ سن کر حور ہادی کو دیکھتی اوپر چلی گی۔۔۔۔۔کہنا پڑے گا تم نے اپنی بیٹی کی تربیت بہت اچھے سے کی ہے۔۔۔۔

تمھیں کوٸی اعتراض تو نہیں ہے نا صبا۔۔۔۔۔بھابھی حور اپ کی بیٹی ہے آپ جب  چاہیے اپنی امانت لے جاٸیں۔۔۔۔

کوٸی مجھ سے بھی پوچھے۔۔۔ہادی  چھوٹا سا منہ بنا کر بولنے لگا۔۔۔۔۔

کیا پوچھے تم سے پتا ہے ہمیں تمھارا بس چلے تو تم ابھی ہماری بچی کو لے جاو۔۔۔۔

ہاۓ پھپو آپ بھی نہ کیسی کیسی باتیں کرتی ہیں مجھے شرم آرہی ہے۔۔۔۔۔وہ اٹھ کر اوپر جانے لگا۔۔۔۔۔

اوۓ۔۔۔ڈرامےباز باہر کا دروازہ یہاں ہے۔۔۔۔۔چھت سے کود کر باہر جانا ہے۔۔۔۔رومیسہ نے پھر اسے  چھیرا اور حور اوپر سڑھیوں پر کھڑی سب دیکھ کر ہنس رہی تھی۔۔۔۔۔

وہ پھپو۔۔۔۔ہادی پھپو پر ذور دیتا بولنے لگا۔۔۔۔۔۔اچھا اچھا جا کر مل لے اپنی لیلا سے۔۔۔۔  کیا  یاد کرے گا کتنی اچھی پھپو ملی ہے۔۔۔۔

ہاۓ میری پیاری پھپو یو ار گریٹ love uu😘😘😘

اور وہ اوپر بھاگا اور حور بھی جاکر ٹیرس پر کھڑی ہوگی۔۔۔۔۔

ہاں جی Would be my wifey  کیسا لگ رہا ہے......وہ حور کے پاس آکر کان میں سرگوشی کرتا نیچے گھاس کو دیکھنے لگا۔۔۔۔۔

یادوں کی  دھنک جلے(completed)✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora