TANITIM

99 40 44
                                    

Kanatları kırık bir kadın..
Kalbi yıkık dökük adam..

Birbirine yara bandı olacaklar mı?..

Birbirine kalplerini vere bilecekler mi?

Birbirine derman olarak hayatlarını kurtara bilecekler mi?

İşte başlıyoruz internet sitelerinin birinde ilgisini çeken profille yazma isteği uyandı içinde, resimde gördüğü şeylere anlam vermesede ismi çok şeyi aydınlatıyordu..

KANATSIZ MELEK..

Durdu 'Neden böyle bir isim seçmiş ki?' İç sesiyle savaşıyordu. Bir şansını deneyerek yazmaya başladı "Kanatsız melek olmuyor ve kanatı kırık melek oluyor." yazarak gönderme tuşuna bastı.

Ve işte her şey bununla başladı..

**********

Mesaiye kalmıştı o gün işlerini bitirmiş ama Baş hekim kızmasın diğe çıkmamıştı. Can sıkıntısından ne yapacağını bilmiyordu. Artık okuyacak kitab bile bulamıyordu. Aklına Facebook'ta sayfa açmak geldi. Evet,evet harika fikir..

Laptopun kapağını açarak koktukta yerini rahatladı. Dizlerinin üzerine koyduğu laptoptan kendine özel bir sayfa açtı.

İsim düşünürken aklına 'siyahadam' lakapı geldi. Her şeyi tamamlayıp siteni gezmeğe başladı. Bir şey bulamadığı an karşına çıkan hesaba bakmaya başladı. Çok enteresan bir resim vardı. Ama en çok ilgisini çeken ismiydi.

KANATSIZ MELEK.

İlgi oda olduğu için hesapa girerek hakkındakı metni okudu.

İsim : Kanatsız Melek

Yaş : Kaybolan yıllar..

Yaşadığı ülke : Onun gitdiği toprak..

Özel metn : Hayatıma girdiğinde verdiğin değerin tam anlamı kalmadı sen giderken.. Unutulmuş kanatsız melek..

Bunları okuyarak ne kadar kırık biri olduğuna kanaat etdi. Yazma isteğini bastıramadığı için yazmaya karar verdi.

#siyahadam: 'Kanatsız melek olmuyor ve kanadı kırık melek oluyor".

Yazarak yollama tuşuna bastı ve beklemeye başladı. Yukarıda çıktığı saate baktığında dün gece çıktığını gördüğünde küfür etdi.

İçinden 'yine yalnızlığımızla baş-başayız ey hastane kokulu odam' diyip kendi dediği sözlere gülmeye başladı.

Saat 01:23 ve hâlâ ne hasta ne de bir hareket vardı. Artık beklemenin bir manasi olmadığı için biraz kestirmeye  karar vermişti.

Yerini rahatlatdığı zaman bildirim sesi kulağına doldu. Kalkmayacak kadar yorgun hissediyordu kendini bu yüzden önemsemedi. Gözlerini dinlendirmek niyetiyle kapatdığı zaman yine o ses kulaklarına doldu.

Off diyerek elini sehpanın üzerine koyduğu laptopa uzattı ve laptopu göğsüne koyarak gelen mesajlara baktı.

Gördüyü yazıyla şok olmuştu sanki, beklemiyordu gecenin bu saatinde geri yazacağını. Uzandığı yerden doğrularak gelen yazını okumaya başladı.

#kanatsız melek : Belki bu hayatta kanatsız melekler vardır da sizin haberiniz yoktur..

Yazılan mesaja birkaç kez okudu ve ne yazsam diye düşünmeye başladı.

************

Melek odasında kendi yazdıklarına bakıyordu. Elindeki defterin not yerinde yazdıklarını ona verilen özel deftere not ediyordu. Saatin geç olduğuna önem vermeden laptopunu açarak Facebook hesabına girdi ve neler gelmiş diye bakmaya başladı.

Mesaj kutusunda mesaj olduğunu gördüğünde tıklayarak açtı. Yazılan sözler biraz garibine gitse de ilk defa böyle mesaj almıştı.

#siyahadam: Kanatsız melek olmuyor, kanadı kırık melek oluyor..

Okuduğu mesajdan sonra solda olan aynada kendine bakarak 'Kimseler anlamaz benim kanatsız melek olduğumu'diye dedi ve küçük bir çığlık atdı. Gözünden akan damlalara inat aynadakı yansımasına güldü..

O adama cevap yazmaya başladı.

#kanatsız melek :  Belki bu hayatta kanatsız melekler vardırda sizin haberiniz yoktur.. 

Yazıp yolladığı mesajdan sonra beklemeye başladı. O yazan adam sitedeydi ama yazmıyordu. Biraz daha bekledikten sora yazmadığını gördü. Laptopu kapatıp uyumak için tekerlekli sandelyeni yatağına doğru çekerek ellerinin yardımıyla yatağına uzandı.

Her şey için mutlu olmasa da tek mutlu olduğu yer kendi odasıydı.

Birbirinden habersiz kalpler çırpınıyordu..

KANATSIZ MELEK / YARI TEXTiNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin