Bölüm 1

80 34 36
                                    


Gece iki saat uyuduktan sonra mesai raporlarını hazırlayıp bir daha gözden geçirdi.Serdar mesaisinin sonu olduğu için gece yazip bitirdiği raporları götürüp teslim ettdikten sonra odasına geçerek laptopun kapağını açarak Kanatsız melek'e yazmaya başladı.

#siyahadam : Günaydın kanatsız melek..

Yazıb yolladığı, saate baktığında çok erken olduğunu gördü. Beklemeyi bırakıp üzerini değişti ve laptopunu da alarak iş yerinden ayrıldı.

********

Melek uyandığından beri kendini tuhaf hissediyordu. Hafif doğrularak yatağın  başlığına sırtını dayadı. Komidinin üzerinde ki su bardağını alarak içti. İçinden dua ederek 'her şey iyi olsun' diyip yıllardır yaptığı gibi ellerinin yardımıyla tekerlikli sandalyeye oturdu ve aynanın karşısına geçerek kısa olan saçlarını tarakla tarıdı. Yüzüne bakarak kendine lanetler yağdırdı...

Hep yaptığı gibi laptopunu eline aldı. Bunu artık rutin haline getirmişti. Kapağını açtığı laptopta gelen mesajlara baktı. Dün gece yazan siyahadamın yazdığını gördüğünde parmaklarını haraket ettirerek yazmaya başladı.

#kanatsız melek: Size de günaydın..

Yazıp yolladığı mesajdan sonra onun attdığı mesaj saatine baktı. Sabah altı gibi yazılmıştı. Ama Melek'in yazdığı saat dokuz buçuktu. Mesajın gelmesiyle ekrana baktı.

#siyahadam:  Nasılsınız? Umarım rahatsızlık vermiyorum?

#kanatsız melek :  Bir rahatsızlığı yok. Sadece şaşırdım o saate yazmanıza. Şükür iyiyim.

Yazdığı mesajı okudu. Yalan söylemişti hiç de iyi diğildi. Son zamanlarda baş dönmesi iyice artmıştı. Ailesinden saklıyordu bunu.

Serdar gelen mesaja bakarak sevinmişti. Hiç beklemiyordu cevap yazmasını ama yazmıştı. Melek'in de konuşacak birine ihtiyacı vardı uzun zaman oluyordu kimseyle konuşmayalı.

#siyahadam: Çok sağolun ben de iyiyim.😒 Evet erken yazmam da bir kusur mu var?

Sinirlerine dokunmuştu ama sakin bir şekilde yazıyordu.

#kanatsız melek: Kusura bakmayın ben öyle şeyler yazmam. Ve sizin bana yazmanızda ki amaç ne?

Bunları yazıp göndermişti. Cevap beklerken küçük kardeşi odasına daldığı için laptopu hızla kapatmıştı.

"Ezgi! Odama dalmadan önce kapıyı çalmayı denesen iyi olur! Bak bir daha olursa kilitleyeceğım kapıyı! "dedi sert bir şekilde.

"Abla,annem yolladı ya bir şeye ihtiyacın var mı diye. Ama sen hep kız bana! Küsdüm." dedi dudaklarını büzerek.

Melek ablasını iyi tanıyordu. Çok katı ve gülmeyen birine dönüşmüştü. Yıllar önce onun bütün duyguları toprağa defn edilmişti.

Melek susarak Ezg'inin odadan çıkmasını bekledi. Bir şey demeyen ablasını gördüğünde sessizce odadan çıktı Ezgi. Alışmıştı ablasının bu tavırlarına..

Çıkan Ezgi'nin arkasından bakmadı bile. Uzun zaman oluyordu ki yabancı olmuştu ailesine karşı.

Biraz düşündükten sonra laptopun kapağını açarak gelen mesaja baktı.

#siyahadam: Benim size yazmamda bir amaç yok hanımefendi sadece konuşacak bir arkadaşa ihtiyac duydum. O kadar. Ve eğer yazmak istemiyorsanız ben size zamanla öğretirim.

Gelen mesaja bakarak 'çok tuhaf biri  galiba' diye içinden geçirdi.

#kanatsız melek: Konuşacak arkadaşa herkes ihtiyac duyar. Ama tanımadığım,bilmedığım insanla konuşmak tuhaf.. Ve sizde bana hiçbir şey öğretemezsiniz. Çünki ihtiyacım yok!

Sert cevabını yollayıp beklemeden kapattı hesabını ve ikinci hesabını açarak paylaşımlar etmeye başkaldırdı. İçinden gelen bir sözü oraya yazmaya başladı..

********

Senin kalbin ola bilir insan..
Ama benim bir kalbim olmadığı gibi ruhumda yok..
Unutma, sen bana hiç bir zaman nelerse katamazsın..
Yaralı meleğe..
Ruhu olmayan kadın gülmez ve gülemez..
Unutulmuş toprak kokusu var üzerimde..
Senin beni terk ettiğin gün..
Bende toprak kokuyorum..

****

Buda birinci bölümün sonu.

Beğendizmi?

Sevgiyle🥰 MELEKNur

KANATSIZ MELEK / YARI TEXTiNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin