Bölüm 4

43 27 40
                                    


Yine güzel şarkıyla devam ediyoruz💛

Keyifli okumalar..

Gelen mesajlara bakan Melek parmaklarını hareket ettirerek yazmaya başladı.

#kanatsız melek: Sizin yaşınızdan bana ne? Sizden büyük ve küçük olmamın ne önemi var? Hem benim yaşımı ne yapcaksınız?!

Yazdığı mesaja bakarak dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı. Yaşı ondan baya büyükmüş ama.

Serdar gelen mesaja bakarak güldü.

#siyahadam: Yaşınızın bir önemi var ki soruyorum. Belki büyüksünüz benden,ya da çok küçüksünüz,belki de aynı yaştayız. Bilmem gerek yani.

#kanatsız melek: Siz vazgeçmek nedir bilmezmisiniz?!

#kanatsız melek: 29 yaşındayım. Oldu mu?

#siayahadam: Çok güzel küçükmüşsünüz. Size Melek diye bilir miyim?

#kanatsız melek: Deme desem,demeyecek misiniz? Bir de evli misiniz?

Serdar gelen mesaja bakarak kahkaha attı. 'Evlilik ve ben' diye düşündü içinden ama Melek'le uğraşmak istiyordu.

#siyahadam: Hayırdır? Evlenme teklifi mi edeceksin?

#kanatsız melek: Ne diyorsunuz siz ya?! Ne evliliği?!

Serdar büyük bir kahkaha attı tekrar.

#siyahadam: Şaka yaptım sadece. Hayır evli değilim. Niyetim de yok. Sen evli misin?

#kanatsız melek: Hayır evli değelim. Hem bana ne sizin evliliğinizden?!

#siyahadam: Evlilik konusunu açan senisin ama.

#siyahadam: Neden bu kadar soğuk ve sertsin? Bir hanımefendiye göre baya kabasın. Benden sana zarar gelmez. Seni tanımıyorum bile.

#kanatsız melek: Tamam be,iyi ben açtım. Size ne ben nasıl biriyim?! Ve ben de sizi tanımıyorum.

#siyahadam: Zamanla tanırsın belki. Ben de seni tanımak isterim soğuk Melek🙃

Mesajlaşırken Melek kendini iyi hissetse de artık uykusu gelmişti.

Serdar ise yazmaya devam ediyordu.

Melek laptopun kapağını kapatıp baş ucundakı komidinin üzerine bıraktı. Saçındakı küçük tokayı çıkarıp uzandı. Uyku baya gözlerini açmasını engelliyordu.

Serdar yazdığı mesajlara yanıt gelmeyince  üzüldü ama saate baktığında çok geç olduğunu gördü ve oda laptopun kapağını kapatarak komidiniz üzerine bıraktı ve gülümseyerek gözlerini kapadı. Aklından saatin nasıl da geçtiği vardı.

Her zaman diliminde özel şeyler saklıdır...

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Bu bölümümüz çok kısa oldu(

Beğendinizmi?

Sevgiyle kalın🥰

KANATSIZ MELEK / YARI TEXTiNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin