Bölüm 7

24 10 23
                                    

Medyada yine güzel şarkıyla karşınızdayım.. 🌺

Keyifli okumalar..

Sonunda uzun zamandan sonra konuşmaya başladılar, ikisinide iyi gelmişti bu konuşma. Birbirlerine iyi gelmeleri ne kadar garip gelse de onlara ama iyi gelmişti. Bu konuşma en çok Melek'e huzur vermeye başlamıştı, İlk defa hayatında tanımadığı adama arkadaş olmak istediğini söylemişti. Bu çok garipti onun için, arkadaş olmak istiyordu onunla ama neden istediğini de bilmiyordu.

Melek Serdar'la konuştuktan sonra hüzünden kenar bir cümle yazarak paylaşmıştı.

Cümle şöyleydi:

"En iyi şeyleri bulmak zor ama onların seni bulması güzel tesadüf.."

Bir süre cümleye baktı, tam laptopu kapatacaktı ki, mesaj sesiyle durdu. Bir süre ekrana düşen mesaja baktı ve ardından dudağının yukarı kıvrılmasını engellemeden mesajın üzerine bastı.

#Siyahadam: Demek güzel tesadüf öyle mi?

Alt dudağını ısıran Melek ekrana baktı ve ardından parmaklarını hareket ettirdi.

#KanatsızMelek: Evet güzel tesadüf. Sence ne peki? Güzel tesadüf değil mi?

Serdar gelen mesajla gülümsedi. "Şeytan bu kız aslında," diye dedi sesli bir şekilde ve ardından soruya cevap verdi.

#Siyahadam: Bilmem, sen öyle diyorsan..

Serdar yazdığı mesaja bakarak kahkaha attı, şu Melek'in yüz ifadesini merak ediyordu. Acaba sinirlenmiş miydi?

Diğer tarafta ise Melek elindeki laptopu duvara atmamak için kendini zor tutuyordu, aslında yok Serdar'ın, daha görmediği adamın kafasında kırabilirdi. Evet, evet harika fikirdi bu. "Keşke önümde olsa atsam kafasına." dedi içinden.

Başını iki yana salladığında bir mesaj daha geldi Serdar'dan.

#Siyahadam: Melek alındın mı? Şaka yapmıştım ben sadece. Tabii ki güzel bir tesadüf, hatta o kadar güzel ki o tesadüfü görmesen bile varlığı insana huzur veriyor.

Serdar sıkıntıyle nefesini dışarı üflerken Melek'in yalnış anlamasından korkmuştu, sadece şaka yapmak istemişti aslında.

Melek gelen mesajla kalbinin garip bir şekilde teklediğini fark ettiğinde kaşlarını çattı ve derin bir nefes aldı.

#KanatsızMelek: Yok aslında alınmamıştım, sadece elimdeki laptopu kafanda mı yoksa duvarda mı kırayım diye düşünüyordum.

Serdar gelen mesajla büyük bir kahkaha attı ve ardından sustu. Hastanedeydi daha ve kapının önünde hemşirelerin sesini duyduğunu bildiğinden kaşlarını çattı.

#Siyahadam: Bence kafamda kır, bu nedenle seni de görmüş olurum.

Gelen mesajlar Melek'in yüzü asıldı ve kendine baktı, bacaklarına baktı. Gözlerini sım sıkı kapatıp tekrar açtı.

#KanatsızMelek: İşim var, sonra konuşuruz.

Mesajı attıktan sonra laptopu kapatıp komodinin üzerine bıraktı ve başını yastığa bırakarak bir süre öylece durdu.

Serdar'ın morali tüm bozulmuştu. Melek neden aniden böyle yaparak çıkmıştı ki? Aktif olmadığını gördüğünde yüzü iyice asıldı.

#Siyahadam: Melek seni kıracak bir şey mi dedim?

#Siyahadam: Melek?

#Siyahadam: Melek niye çıktın ki? Lütfen bir cevap verir misin?

#Siyahadam: Özür dilerim, neden dilediğimi bilmiyorum çünkü seni ne incitti bilmiyorum ama özür dilerim yine de.

Ardından kapısının tıklatılmasıyla bakışlarımı kapıya çevirerek, "Gel," dedi.

Kapıyı açan hemşire gülümseyerek, "Hocam yoğum bakımdaki hastanız uyandı ," dediğinde Serdar başını sallayarak ayağa kalktı ve hemşireyle birlikde yoğum bakıma doğru gittiler. Aslında şu an seviniyordu hastası uyandı diye, çünkü hastasının ailesinin öyle üzülmesi canını yakmıştı ama Melek aklını kurcaladığından bu sevincini çok yaşayamıyordu. Sonunda Melek'le ilgili düşüncelerini bir kenara bırakarak işine odaklandı.

Yatağında uzanan Melek düşündü, düşündü, sadece düşündü. Hayatını, kendini, bacaklarını düşündü. Daha önce hiç bu kadar düşünmemişti belki de. Serdar'ın aniden seni de görürüm demesi nedense onu üzmüştü. Serdar'ın onu bu halde görmesini hiç istemezdi.

Belki de annesinin geçen gün bahsettiği doktora gidip görünmeliydi?

Düşünceleri birbirine karışırken bakışları laptopuna kaydı. Serdar'a ayıp etmişti. Bedenini doğrultarak yatakta oturdu ve laptopu eline alarak açtı. Serdar'ın mesajlarını okurken dudakları büküldü, ayıp etmişti.

#KanatsızMelek: Niye özür diliyorsun ki? Sen bir şey yapmadın.

#KanatsızMelek: Ben özür dilerim.

#KanatsızMelek: Burada değilsin sanırım?

#Siyahadam: Buradayım.

Aniden gelen mesajla Melek'in dudakları aralandı. Serdar'ın böyle kuru kuru buradayım demesi onun suçuydu biliyordu.

Serdar odasına döner dönmez hemen laptopuna bakmıştı ve Melek'ten gelen mesajlarla kaşları çatılmıştı. "Eğer bir şey yapmadıysam niye çıktın Melek kız?" diye fısıldadı kendi kendine.

#KanatsızMelek: Tekrar özür dilerim.

#Siyahadam: Niye?

#KanatsızMelek: Bilmem.. Yani sonuçta aniden çıktım ya ben.

#Siyahadam: Ben sadece seni de görürüm derken şaka yapmıştım Melek. Sanırım yalnış anlaşıldım. Ben sana söyledim, niyetim sadece seninle arkadaş olmak.

Melek okuduğu mesajla gözlerini kapatıp tekrar açtı. Keşke çıkmasaydı...

#KanatsızMelek: Özür dilerim Serdar. Sen yalnış anlaşılmadın, ben onu ne niyetle dediğini biliyorum sadece ben biraz kendi kendimi yalnış anladım diyelim.

#Siyahadam: O nasıl bir şey öyle?

#KanatsızMelek: Nasılsa nasıl işte aaa. Öyle işte yani.

Serdar gülmeye başladı. Başını iki yana sallayarak içinden Melek'in tatlı olduğunu diyen tarafına kaşlarını çattı.

#Siyahadam: Melek sana bir şey söyleyeceğim ama kızmayacaksın.

#KanatsızMelek: Söyle tabii ki. Kızıp kızmamama söz vermiyorum.

#Siyahadam: Melek çok tatlısın. Şimdi beni öldürme diye kayboluyorum.

Melek'in dudakları aralanırken elini koyacak yer bulamadı bir an. Serdar'ın çıktığını gördüğünde dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Aslında kızmamıştı, garip bir şekilde hoşuna gitmişti. Kaşlarını çattı, ne diye hoşuna gidiyordu ki?

#KanatsızMelek: Eninde sonunda geleceksin işte buraya o zaman konuşacağız seninle Serdar bey.

Laptopu kapatarak kenara bıraktı ve gülümsemesinin yüzünü sarmasına izin verdi. İlk defa gülüşü huzur kokuyordu.

Yazdığı kelime aklına geldi..

"En iyi şeyleri bulmak zor ama onların seni bulması güzel tesadüf.."

Gerçekten de öyleydi, tesadüfler bazen insana huzur veriyordu..

*********

Yeni bölümü nasıl buldunuz?

Baya uzun olmuş öylemi?

Seviyorum sizleri ♥️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KANATSIZ MELEK / YARI TEXTiNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin