Bölüm 2

59 30 69
                                    


Medya ya bıraktığım şarkıları nasıl buldunuz hikâye ile güzel uyum salıyormu?

Keyifli okumalar💛

Melek'in günü hiçde güzel başlamamıştı. Özel satırları yazdıktan sonra paylaştı. Defterine yine güzel sözlerden yazmaya başladı.

Serdar uykusuz olduğu için kendine kahve yaparak salonda laptopunun karşısına geçerek parmaklarını klavyenin üzerinde hareket ettirmeye başladı. Son gelen mesajdan sonra karşısında kı kızın yazdıklarının hiçte hoşuna gitmediğini anlamıştı.

#siyahadam: Özür dilerim. Ben öyle demek istemedim. Sadece size nelerse kata bilirim diye yazmıştım.

Yazdıktan sonra son çıkma tarihine baktı ve saatler önce çıktığını görünce oda uyumak için kahvesini sehpanın  üzerine bırakıp odasına gitdi.

Kendi kendine 'ah Serdar bir işide doğru yapsan kimse senden kaçmaz oğlum' diye dedi ve heybetli bedenini yatağa attı.

************

Akşam olmuştu, Melek yine hesabına girdi. Gelen mesaja boş boş bakıb yazmaya başladı.

#kanatsız melek: Özür dilemenize gerek yok beyefendi! Sadece öyle şeyler sevmem. Siz benden başkasınada yazarak arkadaş olabilirsiniz.

Yazıp gönderdiği mesajdan sonra beklemeye başladı.

Serdar işittiği sesle yataktan doğrularak saate baktı. Saat on çeyrek geçiyordu. Ne kadar çok uyuduğuna inanamıyordu.

Odadan çıkıp salonda unuttuğu laptopunu almaya gitti. Laptopu eline alarak mesajlara bektı ve okuduğu mesajdan sonra yazmaya başladı.

#siyahadam: Belki ben sizinle arkadaş olmak isiyorum? Olmaz mı? Ve isminizi lütf eder misiniz?

Ve anında mesajına cevap geldi.

#kanatsız melek: Arkadaş olmak için çok yollar aşmak gerek. Ve ismimi ne yapacaksınız?

Gelen mesaja gülen Serdar içinden 'turşuya koyarım diye düşündüm' dedi.

Parmaklarını hareket ettirerek yazmaya başladı.

#siyahadam: Size nasıl hitap edeceğimi bilmem gerek🤔 Ben sizinle o yolları aşmak istiyorum. Bu kadar mı zor sizinle arkadaş olmak?

Cevabın gelmesiyle hemen ekrana baktı.

#kanatsız melek: Bana hitap etme şekli gerekmiyor! Benimle arkadaş olmak zor mu,iyi mi bilmiyorum beyefendi!

#siyahadam: Siz isminizi söyleyin ben bileyim sizinle arkadaş olmak zor mu iyi mi ben karar vereyim buna. Ve bu kadar ünlemle konuşmanıza gerek ihtiyac yok hanımefendi. 😒🤨

Yazdığı sözleri okuduktan sonra yollama tuşuna bastı. Ve cevap gelmesiyle bakışları tekrar ekrana indi.

#kanatsız melek: İsmim Melek. Bu kadar yetermi? Ve sizinle arkadaş olmayı söylemedim. Kaldı ünlemle konuşmaya benim bileceğim iş! Hoşunuza gitmediyse başka kapıya gidebilirsiniz!

Yazarak yolladı Melek. Çok sinirlenmişti. 'Bu kendisini ne sanıyor be? Çocuk mu var karşısında?' diye homurdandı.

Serdar gelen mesajdan anladı ki bu kızla işi çok olacak. Ama yazmayı istiyordu, nedenini kendiside anlayamamıştı.

#siyahadam: Memnun oldum Melek hanım. İsminiz gibi meleksiniz galiba.😊 Yok nasıl isterseniz öylede konuşun. Ve başka kapı sözü hiçte hoş olmadı ama!

#kanatsız melek: Nasılım, nasıl değlim size ne?! Hoş değil ya da hoş siz bilirsiniz ben size yazmadım ilk siz yazdınız.

#siyahadam: Tamam sinirlenmeyin Melek hanım.

#siyahadam: Benim ismim Serdar belki bilmek istersiniz?.

#siyahadam: Yaşımıda bilmek istermisiniz? Siz de bana yaşınızı söylerseniz güzel olur?

Mesajları yazdıkca okunduğunu görüyordu ama neden cevap  yazmadığını anlamamıştı. Midesinden gelen seslerden aç olduğunu anlaması uzun sürmedi. Mutfağa geçerek bir şeyler hazırlamaya başladı.

Melek gelen mesajlara bakarak 'yok bu insan tufah ya da deli! Ben senden ismini mi sordum yahu! Ne diye yazıyorsun.' diye konuşurken yazmaya başladı.

#kanatsız melek:  Ben ne yapacam sizin isminizi? Sinirli falan da diğlim! Benim konuşma tarzım böyle! Yaşınız ise kesin benden küçüksünüzdür!

Yazdığı mesajdan sonra hiç beklemeden diğer hesaba geçti. Oradan yazılan yorumlara ve beğenilere bakarak bir şeyler yazmak istedi ama yazamadı ve laptopu kapatarak yerine koydu.

Saate baktığında erken olduğunu görse bile uyumak için tekerlekli sandelyesini yatağına doğru sürerek yine ellerinin yardımıyla yatğına uzandı ve düşünmeye başladı.

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Artık 2 ci bölümün sonuna da geldik nasıl buldunuz?

Beğendinizmi?

Sevgiyle MELEKNUR🥰

KANATSIZ MELEK / YARI TEXTiNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin