Bölüm 3

56 32 53
                                    


Yine medyada güzel şarkıyla bölümümüze devam☺

Ben karakterlere resim koymayacağım. Nedeni kendi hayalimdeki insanlar olarak kalsınlar diye ve sizde kendinizce hâyâl ederek okuyun💛

Keyifli okumalar..

Gönderdiği mesajdan sonra hiç düşünmeden laptopu kapatıp uyumak için yatağına uzandı. Saat erkendi ama umursamadı. Baş ucundakı ışığı kapatmadan gözlerini laptopuna dikerek 'neden bu kadar insan içinde ben?' diye düşündü. İçi rahat diğildi. Düşünmek ona göre değildi.

Ama uyuyamadığını anladığında eline kitabını alarak okumaya başladı. Düşünceleri dağılır diye ama siyahadam kafasından bir türlü çıkmadı.

Kitabın kapağını kapatarak yeniden uzandı. Ama bir türlü uyku tutmadı. Ellerinin yardımıyla kalkıp baş ucundakı masaya uzanarak laptopu eline aldı.

Laptopu açarak gelen mesajlardan tuhaf oldu.  Görende kaç yıllık arkadaş sanacaktı onları. Ama sıkılıyordu. 'Bir geceden bir şey olmaz' diye geçirdi içinden.

************

Serdar hazırladığı yemeğinu eline alarak laptopun karşısına geçip oturdu. Hazırladığı makrnanın kokusu burnuna dolduğunda açlığını gidermek için laptopun ekranına bakarak yemeğe başlayacaktı ki, aklına gelen fikirle durdy. Makarnanın resmini çekerek Melek'e yolladı. Altına da "Enfes kokuyor🍝 biliyormusun? Gelin birlikte afiyetle yiyelim. Kendimi övmek gibi olmasın ama çok güzel yaparım.😊" diye yazıp yolladı.

Melek'in son attiği mesajı görmemişti. Açıp okuduğunda gülme krizine girdi. Mesajı defelarca okudu. 'Bu kız çok sertmiş' diye geçirdi içinden.

#kanatsız melek:  Ben ne yapacam sizin isminizi? Sinirli falan da diğlim! Benim konuşma tarzım böyle! Yaşınız ise kesin benden küçüksünüzdür!

Serdar gelen mesajın sonuna gülmekten karnına ağrılar girmişti. Bu kız onun yaşının küçük olduğunumu sanıyordu? İçinden 'kızım ben kaç yaşındayım da senin haberin yok' diye dedi. Parmaklarını hareket ettirerek yazmaya başladı.

#siyahadam: Belki ilerde lazım olur diye dedim. Ne kızıyorsunuz? Belli,hiç sinirli değilsiniz gerçekten.🤣 Sizinle konuşmak zor olacak gibi görünüyor ama ben vazgeçmem hanımefendi.🙃 Bu arada siz 40 yaşında mısınız ki sizden küçük olayım?🤔 Eh o zaman ufalıb cebinize gireyim bari...

Yazıp yolladığı mesajlardan keyfi yerine gelmişti. Sitede olmadığını gördü. Eline makarna tabağını alıp makarnasını yemeğe başladı. O kadar dalmıştı ki gelen mesajı bile görmemişti.

#kanatsızmelek: Ya ben sizinle ne zaman samimi olduk ki makarna resmi atıyorsunuz?! Bir de ben sizin gibi gecler yemek yemiyorum. Hem zor ise konuşmak,neden yazıyorsunuz?! Yaşınız da beni ilgilendirmez!!!

Yine sinirlenmişti Melek. Kısa saçlarını yukarıdan tokayla topladı.

Serdar gelen mesajdan yine keyiflenmişti. Banyoya geçerek ellerini  yıkadı ve tekrar laptopun başına oturarak yazmaya başladı.

#siyahadam: Ben öylesine attım. Beğenirsiniz diye 😒 İyi yapıyorsunuz geceler yemek yemezler,mideye zarar.  Ben mesaiden geldiğim için bu saate kaldı yemek vakti. Yalnışın var güzel Melek,zor olsa bile vazgeçmeyeceğim.

#siyahadam: Ama ben sizin yaşınızı bilmek istiyorum.

#siyahadam: Bu arada ben 38 yaşındayım. Bilin diye söyledim. Şimdi sıra sizde.

Gelen mesajlara bakan Melek,bu öyrenene kadar vezgeçmeyeceğini anladığı için yazmaya başladı.

Bu gece yıldızların parlamasıyla Melek ve Serdar'ın büyük bir başlangıcı olacaktı..

Eğer Melek kalbini aça bilse..

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Bu bölümümüz böyle bitdi.😊 En iyi yerinde kestığım için özür dilerim.

Beğendinizmi?

Sevgiyle MelekNur♥️

KANATSIZ MELEK / YARI TEXTiNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin