Bölüm 5

45 19 2
                                    


Yine medyada güzel şarkıyla bölümlerimize devam ediyoruz💜

Sabahın mavilerini ışınlandıran güneşle,sabaha günaydın söylemişti.

Her sabahın bir hayrı vardı.

Melek yatağından kalkmak istemiyordu mecali yoktu, gözlerini duvara dikip düşünüyordu.

Bir süre öylece bakınıp durdu sıkıldığını anlayınca yatağında doğrulup başlığa dayadı kendini.

Komidin üzerindeki laptopuna bakınıp kendine cesaret verip eline aldı.

İçinden konuşmak geçiyordu nedensizce içindeki yangını bir türlü dindiremiyordu belki o adam haklıydı bir arkadaşa ihtiyacı vardı.

Bir süre kucağına koyduğu laptopa bakınıp durdu. Cesaretlenerek kapağını açıp maillere baktı.

Melek onun yazdığı son mesaja bakım deli olduğunu ve vazgeçmeyeceğini anlamıştı.

Nedensizce konuşmak geçmişini içinden boşaltmak istiyordu.

Bir süre yazdıklarına öylece baktı. Ama eli varmadı yazmaya yeniden leptopo kapatıp geri yatağa uzandı.

Bütün günün uyuyarak geçirmişti. Düşünmeye ihtiyacı vardı. Belki bu gün bir çare bulur diğe dokunmadı laptopuna.

******

Serdar ilk mesaiye saatine geçiş yaparak işine odaklandığı için oda hiç bir şey yazamamaıştı.

Bu gün hastası çok olduğu için vakit bile bulmamışdı.

Akşam olunca odasında uyuya kalan Serdar yorgunluktan hiçbir şey düşünemez hale gelmişti.

*******

Böyle ikisi içinde kötü bir hafta geçmişti. Serdar ne kadar yazsa bile Melek hiç yazmamıştı.

Melek son bir haftayı bir eksiklik gibi geçirmişti. Odasına tamamen kapanan Melek yorgun bir haftanı geride koyarak karar vermişti.

Artık kalbini dinleyerek konuşacaktı #siyahadam'la onunla belki böyle arkadaş olur.

Düşüncelerini netleştirdikten sonra kendine üzülmemek için söz vermişti. Ama ki kalbi bir kara toprakta kaybolmuştu..

******

Bu bölüm kısa oldu biliyorum. Ama bundan sonra onlarin bir-birine anlatdığı geçmişlerini okuyacaksınız inşallah.

Sevgiyle kalın ♥️

KANATSIZ MELEK / YARI TEXTiNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin