Nazywam się Izumi Kabayashi. Od kilku dni mieszkam w Nowym Jorku. Mieszkam niedaleko chińskiej dzielnicy. Od urodzenia mieszkałam w Tokio. Tam poznałam mojego najlepszego przyjaciela. Hamato Yoshiego. Gdy ukończyłam 5 lat ojciec zaczął szkolić mnie na kunoichi. Wojowniczkę ninja. Byłam szkolona kilka lat. Szybko się uczyłam nowych technik. Ale dla mnie liczyła się determinacja. Gdy byłam już pełnoletnia przeszłam test na kunoichi. Zawsze ciekawiło mnie czemu Yoshi i Saki ze sobą rywalizują. Ale nie pytałam się. Nie chciałam wtrącać się w ich życie prywatne. Wiem o przeszłości Sakiego. Czyli wiem kim był jego prawdziwy ojciec. Pamiętam jak nawet rywalizowali o względy Tang Shen. Jednak dziewczyna wybrała mojego przyjaciela. Cieszyłam się z ich szczęścia pomimo, że darzyłam Yoshiego uczuciem ale nigdy mu nie powiedziałam. Kiedy się pobrali nasze kontakty uległy zniszczeniu. Wyjechałam wtedy z Tokio bez słowa by dać Shen i Yoshiemu trochę czasu beze mnie. Kiedy wróciłam tam po dwóch latach dowiedziałam się że oboje nie żyją. Załamałam się. Dobrze wiedziałam, że to Saki ich zabił. Jednak nikomu nie powiedziałam. Uznali by, że kłamię. Saki był chorobliwie zazdrosny jeśli chodziło o Tang Shen. Dowiedziałam się, że mieli plany wyjechać do Nowego Jorku. Dlatego tam pojechałam i zamieszkałam. W domu mam szczurka. Nazwa się tak samo jak mój przyjaciel. Ćwiczę w domu. Gdybym miała możliwość cofnęła bym czas. Ocaliła bym Yoshiego i Shen. No ale cóż czasu nie da się cofnąć. Nie da się. Przyrzekłam sobie na swój honor, że pomszczę ich. Znajdę Sakiego który zapłaci za to co zrobił.
CZYTASZ
Przyjaciółka sprzed lat.
FantasyIzumi po dowiedzeniu się o śmierci przyjaciela i jego żony przyrzekła sobie że ich pomści. Czy dowie się co tak naprawdę się stało? Czy jej uczucia do przyjaciela zostaną odwzajemnione? Dowiecie się czytając ,,Przyjaciółkę sprzed lat."