Bu bölüm çok geç geldi kusura bakmayın cnmlr dhdyhfh
~Kaandan~
Nedenini bilmediğim şekilde çok fazla sinirliydim.O çocuğa yaptığım azdı bile onu bir yerden tanıyordum.Bundan emindim sadece nerden tanıdığımı çıkartamıyordum.Ece hakkında atıp tutmuştu tabiki ona inanmıyordum evet onu henüz tanımasamda o böyle şeyler yapmaz.Neyse şuan bunla uğraşamazdım.Malesef ben her hafta sonunu ailesiyle gezerek geçiren çocuklardan olmadım.Annem 3 yıldır kanserle savaşıyodu babam zaten adam değil.Ben her haftasonumu abimle birlikte annem için hastanede geçiriyordum.Ve şuan başımda yarım saattir bi bok bilmeden konuşan geveze bir doktor vardı.Madem doktorsun boş konuşucağına kansere tedavi bul be adam.Biraz daha birşeyler geveledikten sonra gevezelik sınırını doldurmuş olucakki gitti.Thanks god.Şimdi eve gidip uyuyabilirdim işte çok boktan bi haftaydı.
~
İlk iki ders uyumakla geçti.Uykuyla evlenebilsek kesinlikle şuan onla evli olurdum.Üçüncü ders edebiyattı.Edebiyatı sevmeyen bi ben vardım sanırım hocada gıcık herifin tekiydi.Derse odaklanamıyodum bu sene kalmazsam bende Kaan değil Abuzittinim.
"Hadi Kaan bu soruyuda sen yap"
Ney
Kaan
Mı
Dedi
O
Hayır 40 kişilik sınıfta niye ben o kadar inek var git onlara sor amk.
"Kaan cevap vericeksin inşallah yoksa seni mi bekliyelim yarın kadar"
Sınıftaki mallar gülmüştü tabiki o piç sırıtışıyla Mert ibneside.
"Hocam ben bu konuyu pek anlamadım aslında"
"Peki o zaman Ece seni tenefüselerde biraz çalıştırsın onun edebiyatı iyidir belki düzeltirsin"
Eceyle o anda birbirimize baktık suratındaki şok ifadesine gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Hadi ama ne vardı bu kadar şaşırıcak.Bi süre daha öyle durunca inme indi sandım amk gdghsujsusgZil çalınca Ece yanıma geldi.İkimizde konuşmuyoduk açıkçası ne diyiceğimide bilmiyordum en son ona malca şeyler demiştim sinirime yenik düşüp.Sessizliği bozan o oldu.
"Ee hangi konuyu anlamadıysan söyle anlatiyim"
Amk fhgyfixrdhrsruwzyrwyfckhfhkctdcbrgxtvtyougouyvtyxitesrscjyfhdgjsgadsdqweqtueksjhntklnvh sesi kısılmış dggafhfhfg çok komik çıkıyo dgbfhjgujttukgghj sen beni bununla mı sınıyosun allahm ghkgyjhhkghhkgfghryjh
"Hiçbişey bilmiyorum desem sümüklü?"
Öyle bi baktı ki korktum içimden dua okudum suratına kutsal su atasım geldi.Hasta ve sinirli bir Eceyle uğraşmak ölümüme neden olabilir.
"Sümüklü mü?Ciddi misin?"
"Ya hjtdjktdkjysku5sykud,jgsyrdjth"
"Ne gülüyosun be"
Onu sinir etmek çok eğlenceliydi cidden.
"Sesin kısılmışta mixere atıp karıştırılmış kedi sesine benziyo fhhdfjgdhkngvfhkgfjkg"
"Saol ya bilmiyodum kes gülmeyi zaten sinirliyim"
Ciddi tavrını hala koruyodu.Komikti bence ama gülmüyodu işte.
"Oo kim sinirlendirdi sümüklüyü"
"Adı Kaan olan aşırı gıcık biri"
"Aa kim acaba ya yazık sümüklüyü sinirlendirmiş ne yapmış ki bu gıcık Kaan hı?"
"Ne yapmamış diye sorsan daha iyi olurdu bence"
"Tamam özür dilerim"
Şuan bende ciddileşmiştim o gün dediğim şey saçmaydı sadece sinirlenmiştim.
"Ok"
Ok mu ok ne lan "ok" ne
"Affet yoksa affedene kadar sümüklü diye bağırırım sümüklü"
Hafifte olsa onu gülümsetebilmiştim ama hala sert tavrını korumaya çalışıyodu.
"Nope"
"Peki sen istedin.Sümüklüüü,sümüklüüü,sümüklüüü,süm-"
"Of tamam affettim yeterki deme amk"
"Bana amk deme amk"
"Ne diyosun amk"
"Ya tamam sus iyice batırdın yicyrsyresyrcjhc"
Sonra ki süre boyunca o anlattı bense dinledim.Ve gerçekten anlamıştım konuyu.
"Tenk yu veri maç sümüklü"
"Kaan.sus.bnc."
"Tamam apla" dedikten sonra gülmeye başlamıştı delirdi mi acaba lan?
"Ya çok malsın biliyon dimi cbdgsyshsggsjsyshdydgu"
Zor bile olsa onu güldürmeyi başaramıştım.Hasta ve sinirli bir Eceyi güldürdüm menşın kompleytıd.Ve eğer böyle gülücekse ben ona hergün şebeklik yapmaya hazırdım çünkü çok güzel gülüyodu sümüklü..