İlk olarak şunu söylemek istiyorum bu bölümden sonra yeni bölüm geç gelicek çünkü haftaya sınavlarım başliycak ders çalışmam lazım yaklaşık 2 hafta falan sınavım var bana şans dileyin fhhjfchgckkgc
Eceden~
Neredeyse bir haftadır gripten kurtulamıyorum.Geçmiyo lan o kadar ilaç içtim zaten hasta olunca sinirli oluyorum bide Kaan malı yüzünden sinirliydim.Neymiş ben sümüklüymüşüm kas yığını nolcak.Bunları düşüne düşüne okula gittim.Mert geldiğinden beri bana sataşmıyordu bu işte bişey vardı.Onun bişeyi berbat etmeden yaşaması imkansız sonuçta.
Sınıfa girdiğim anda Kaan'ın yanında Ceren'i görmem sinirlerimi 10 kat arttırdı.Hayır senin ne işin var orda sülük gibi yapıştı resmen çocuğa bak bide koluna girmeye çalışıyor ay ben bu kızı döverim cidden saçını başını yolarım.Hadi o kaşar bu Kaan niye buna izin veriyo erkek işte hepsi öküz hepsi yavşak piç işte alt tarafı sarışın kas yığına uzun boylu meteor bi bebelac ne var yani bu kadar yavşiycak?Elimden bişeyde gelmiyor ki çocuk sevgilim değil hatta hiçbişeyim.Yapabildiğim tek şey onlara öldürücü bakışlar atmak.Ben geleli kaç dakika oldu ne konuşuyo bunlar kim bilir.Kaan beye bak sen nerdeyse hergün geç gelir ama bugün benden erken gelmiş.Kesin Ceren için başka ne için olucak ki zaten ben malım biraz olsun benimle ilgileniceğini düşünmem bile hataydı.Salağım ben.Tamam şu dakikadan itibaren Kaan benim için bitmiştir.Kaandan~
Sabahtan beri konuşuyor lan bu kız.Kapama düğmesi falan yok mu?Ben ilk defa erken geldim evde kalırsam babam denen o adamı geberticektim çünkü.Okula gelir gelmez Ceren'in bana yapışmasıysa bir oldu.Ne kadar yavşak bir kız be bi gidemedi.Bide koluma girdi kolumu çekmeye çalışıyorum olmuyo nasıl bi tuttuysa artık maşallah.O anlatıyodu yarım saattir ama ben ona değil Ece'nin öldürücü bakışlarına gülüyordum.Böyle baktığına göre beni kıskanıyodur değil mi? Eğer öyleyse şuan dünyanın en mutlu insanı ben olurdum.Ne ara bağlanmıştım ben bu kıza bu kadar?
Beni kurtaransa ders zili olmuştu. Tenefüslerde ondan kurtulmak için başka yerde takılacaktım artık.Zaten Batu gelicekti bugün.Çocukluğumdan beri tek dostum Batuydu.Ve bu okula gelicekti.Bugün benden mutlusu olmazdı heralde dimi.
Tenefüs zilini duyduğum anda direk bahçeye fırladım.O garip kızla sınıflarımız karşılıklıydı malesef.Onunla ilgilenmediğimi ne zaman anlayabilirdi acaba.
Bahçede boş boş otururken kapıda Batuyu gördüm.Sırıta sırıta geliyodu mal hdhsjdfjksjj
"Lan mal ben geldimmmm"
"Ciddi misin bende seni başkası sanmıştım Batu evet"
"Onu bunu boşverde sen bu sibirya soğuğunda bahçede napıyosun amk"
"Bi kızdan saklanıyorum kardeşim"
"Vay vay vay geleli daha kaç hafta oldu hemen kızları peşinde koşturmaya başlamışsın"
"Yok be olum bu kız sürtükler çetesinden"
Bi dakika ben biraz önce sürtükler çetesi mi demiştim.Hayır ama demiş olamazdım değil mi? Batu'nun garipser bakışlarını görünce onu dediğimi anladım.Hep Ece yüzündendi bunlar lanet olsun.
"Sürtükler çetesi mi?"
"Öyle mi demişim hmm"
"Kaan sabah sabah bonzai mi içtin ne bu hal"
"Dilim sürtmüştür be hemende dalganı geç.O kız tam bi yavşak.Kesin sanada yavşar.O zaman anlarsın Batu bey"
"Aman salla hadi içeri gidelim yoksa donucaz aq"
Gerçektende buz gibiydi.
Sınıfa girince olduğum yerde kaldım.Mert Ece'nin yanına oturmuş yavşak yavşak sırıtıyodu.Ece'nin çatık kaşlarından anladığım kadarıyla onu rahatsız ediyordu.Ben bu çocuğu şimdi varya... Yanımdaki Batu'nunda kasıldığını görünce Merti tanıdığını anladım.Bir yerden tanıdığıma eminim demiştim ve Batu biliyordu kesinlikle öğrenicektim tabi onun ağzını burnunu kırdıktan sonra.Tam harekete geçicektim ki müdür geldi.Müdüre dua et sen Mert yoksa şuan seni gebertmiştim.
"Evet çocuklar bugün okulumuzda ufak bir tadilat olucağı için okulumuz kapalı durucak yani kısaca evinize gidin."
Ya bu müdür çok kafa adamdı aslında fydgdhsg Ev yerine Batulara gidiceğim için bu habere sevinmiştim.Eceden~
Ay lav müdür so maç fdhdgywh adam resmen bizi eve yollamıştı cnm müdürüm.Tabiki ilk önce tören olucaktı bu yüzden herkes aşağı iniyodu.Bense Eylül sağolsun onla birlikte yukarı çıkmaya çalışıyorum.Tabi okulun öküzleri ezdi bildiğin.Sırf Eylül'ün saçı için katlandığıma bak be çok turu bir kankayım.Eylül'ü bir asır kadar beklerken sıkıldım ve çikolata almak için kantine indim.Eylülde buraya gelicekti o yüzden kantinde mal mal dolaşmaya başladım.
Burada benim dışında birini daha hissedince hızlıca arkamı döndüm.Ama kimseyi göremedim.Gerçekten garipti.Önüme döndüğüm anda biraz ilerdeki kapı kapandı.Şuan kendimi supernatural dizisinde gibi hissediyorum amk.Kesin Eylül'ün şakalarından biriydi.Kapıya doğru yürüdüm dikkatlice açtım ve içeriye bakmak için içeri girdim.Arkamdan kapının kilitlenme sesini duydum.Hadi ama hiç komik değildi.
"Eylül hiç komik değ-MERT?!"
Arkamdaki Merti görünce ne kadar şaşırdığımı ve korktuğumu tahmin etmişsinizdir.
"Evet ödeşicektik dimi"
"Ne diyosun be çıkar beni burdan hemen yoksa avazım çıktığı kadar bağırırım!"
"Bağırsan da kimse duyamaz güzelim zemin kattayız"
"Psikopat mısın sen çıkar beni Mert"
Gayet sakin bi şekilde sandalye çekti ve oturdu.
"Sen beni elinde oynattın.Beni rezil ettin.Bense o zamana kadar sana inanmıştım.Ne kadar komik değil mi ama? Herşeyin bir bedeli vardır.Ben o günü hiç unutmadım.O zamana kadar hep plan yaptım bu konuyla ilgili sadece bugün şansım yaver gitti"
Korkunun doruklarını yaşıyordum.Deli gibi gülüyordu bide.Nasıl kurtulucaktım ben Allah kahretsin ya.
"Mert bence sen iyi değilsin.Beni.çıkar.burdan.lütfen."
"Hahahhahhahh ciddi misin sen hahahhah seni o kadar kolay bırakabiliceğimi düşündüysen yanılıyosun"
Bunu dedikten sonra eline masanın altından çıkardığı benzin kutusunu aldı ve dökmeye başladı özellikle kapı önüne ve tüm girişlere.Hayır hayır hayır bunu yapamazdı değil mi? Ne yani öldürücek miydi beni.Herşey bu kadar kolay mı olucaktı.Ağlamaya başlamıştım.Hiç böyle düşünmemiştim.
"Ne oldu yoksa korkuyo musun ah yazık ya"
Sonra kutuyu bıraktı ve kibriti aldı.Korkudan konuşamıyordum bile.Olamazdı olamaz.Yere çöktüm ve o anı beklemeye başladım.Kibriti yere attı ve birden etrafımı alevler sardı.Herzaman mutlu sonla bitmezdi belkide.Benim sonum buydu.Kaçışım yoktu.Odayı duman sarmaya başlamıştı istemsizce öksürüyordum.Dumanlar artınca öksürmemde arttı.Hafiften bilincimi kaybetmeye başlamıştım.Başım dönüyordu.Kafamı yere koydum.Sesler boğuk geliyordu.Ama kapının vurulma sesini duyduğuma eminim.En son hatırladığım şeyse heryerin kararması ve yok olmasıydı..