Baş Belası -Part 1-

703 20 4
                                    

Neredeyse bir aydır yeni bölüm yazamadım çünkü sınavlar,performanslar,projeler derken hiç vaktim kalmadı.Lise gerçekten zor Bu arada yorum yaparsanız gerçekten çok mutlu olurum bbb

Hastaneden kurtulalı iki buçuk hafta falan olmuştu.Herşey yine eskisi gibi sıkıcıydı.Ve sıkıcılığın vazgeçilmez sembolü olan sınavlarda vardı.Ve tabiki Eylül'e Kaan'ın nasıl endişelendiğini,hastanede naptığını 13468907652135689 kere anlattırmıştım.BFF'ler bugünler içindir.

Kaan beni sevse bile biz olamayız çünkü onda böyle her kızla 1 hafta çıkan piç tipi var.Banada öyle yaparsa ve biz ayrılırsak olan bana olucak.Ne hissettiğimden emindim ama ondan uzaklaşmam lazımdı.Ne yazık ki ondan uzak durmak kolay değildi.

Bir haftadır suratı asıktı ve ben ne olduğunu deli gibi merak ediyordum.

Ne olabilirdi ki?

Merakımdan kendimi yiyip bitirelibilirim.

Kaana sormam imkansız ne diyicem çocuğa "ben bir haftadır sapık gibi seni izliyorum suratın asık noldu" mu diycem tabiki hayır.

Acaba Batuyla mı konuşsam lan belki o söyler.Bu zekamı neye borçluyum acaba mikimmil bn.

"Batu bi gelsene" dediğim ana lanet okuyorum.

Sadece Batu ve Kaan'ın yanına gidip Batu'yu çağırdım ve bütün gün Kaan'ın saçma triplerine maruz kaldım.

Hayır yani ne bu kıskançlık?

Neymiş niye Batuyu çağırıyomuşum neden ondan gizliyomuşum falan.

Gerçi kıskanması hoşuma gitmedi değil ama öğrenemedim şu durgun hallerinin sebebini.

En iyisi Eylül ve Ömerle dertleşmekti.Eylül Kaana hislerim olduğunu biliyodu ama Ömer hiçbir şey bilmiyodu.Birkaç haftdır annesinin ameliyatı için Amerikadaydı.Neyseki ameliyat iyi geçmişti ve Ömer tüm şebeklikleriyle karşımdaydı.Özlemişim keretayı jcgzvljdc

Üçümüz ice tea alıp kantinde oturduk ben bunlara bütün olayları ve hislerimi,düşüncelerimi anlattım.Ömer ilk başta kızsada bence dene iyi çocuk falan dedi.

Ve şuan matematik dersindeydik hoca bile dersten iğrenmeme yetiyodu.Biz ona aramızda hortlak nurcay diyoduk.

Hortlak Nurcay 45 yaşında hala erkeklere yavşama peşinde olan her ders külotunu belli eden pantolon giyip evde kalmış kız kuruları gibi pudraya kafa atmış gibi geldiği için biz ona hortlak nurcay derdik.Tabiki dersini dinlemiyodum ama sınavdan yüksek alıyodum(piç smile yapan emoji).

Dersin 20. dakikası falandı sıkıntıdan patliycaktım amk ders bitmiyodu cidden.Bende Kaan'ı kesiyimde gözlerim bayram etsin dedim.Tam kafamı ona çevirdim o sırada o da bana baktı ve imalı bi şekilde göz kırptı.İşte şimdi sıçtın Ece, dalga geçmezse ne olayım.Telefonum cebimde titredi gizlice baktım tanımadığım numaraydı.Mesaja bakmadan hemen whatsapp ppsine baktım.Tabikii tahmin etmek zor değil.Kaan'ın ta kendisi.

Kimden:Piç Kaan
Derste beni izlemeye biraz ara vermelisin

Yemin ederim bir gün katil edicek bu çocuk beni.

Tam cevap yazıcakken içeri müdür yardımcısı girdi.Telefonumu botumun içine 1 saniyede sıkıştırdım resmen.Tek yeteneğim bu olsa gerek.

"Evet çocuklar dün sınavlarınız bitti ve bizde 3. yazılılarınız başlamadan gezi düzenleyelim dedik.Uludağa gidicez ücret yaklaşık 300-450 arası olucak.1.5 hafta yani yılbaşındada orda olucaz ve sonrasında dönücez.Gelicek olanlar bugün içinde ismini yazdırsın lütfen.İyi dersler."

DeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin