Vote vermeyi unutmayın seviliyonuz by ghfdsjkfjds multimedya Kaan ::::::d
Tambılır boy çıcığı görünce içimde halay çeken ececikleri susturdum ve sırama gittim.Öyle inek bi tip değildim ama bütün hocalarla iyi anlaşıyodum.Hoca yoklamayı alırken bu çocuğun adını öğrenirim diye düşünüyodum ama herzaman dersin 10dk sını yoklamaya harcayan hocamız bugün yoklamayı almadı.Evren bana karşı knklr.s.s.s
Zil çalınca 45dk ara başlamıştı biz genelde sınıfta takılırdık.O adını öğrenemediğim tambılır çıcık dışarı çıkmıştı tabi bütün kızlar bunun peşinde amk ben olsam bende çıkardım.Aslında çıkmasıda iyi oldu normalde sınıfta en mal hareketleri yapan insan ben olurdum tabi çocuğun yanında cool olucam diye 40dk boyunca hiç mal bişi yapmadım hatta Ömerle Eylül bu sen olamazsın noldu amk falan diye başımın etini yedi.Ama şuan o burda olmadığına göre istediğim gibi mallaşabilirdim nihaha.
Sıraya oturmadım bildiğiniz öküz gibi yayıldım Ömerde Aykut Elmas'ın vinelarını açmıştı bende tam malca bi suratla 'bönö pörö vör' derken içerimi kim girsin dersiniz tabiki o çocuk.God why me why?Bi insan ancak bu kadar rezil olabilirdi bide yanındaki sürtüklerde bana güldü tm Ece sen öl en iyisi .s.s Ben niye hep bu çocukla böyle karşılaşıyorum lan normal insanlar ne biliyim çapışır ya da bi şekilde tanışır ben iptal kankalar.Şuan içinizden Ece sen normal misin aq dediğinizi tahmin ediyorum qesin.Zaten son ders matematikti ebem sikildi ama matematik dersinde bu kadar sevindim bikauz mat hocası hep yoklama alıyodu.Tabi yoklamadan sonra adının Kaan olduğunu öğrendim.Kaan adını çok severim ln bu evren arada bi bana iyi davranıyo glb.Ben bu çocukla bi şekilde tanışmalıydım yoksa biz böyle birbirimize bakıp durucaz.Hem amaaan nolcakki olmazsa da bana çocuk mu yok be.
Elime kitaplarımı aldım amacım çarpışmak kitapları düşürmek sonrada tanışmaktı.Tabiki ben çarparken ayarı fazla kaçırdım biraz daha hızlı çarpsam çıcık ölücekti arqdslr.
''Oha napıyosun be önüne baksana mal''
''Ya yanlışlıkla oldu ne bağrıyosun ayrıca mal sensin sie''
''Bak Ece misin nesin seninle uğraşamam benim derdim bana yetiyo zaten tamam mı git başımdan''
Tamam biraz sert çarptımda bu tepkiyi vermesi gerekmiyodu mal egoist ibne oç işte nolcak hepsi aynı işte aman banane ya napıyosa yapsKAANIN YANINDAKİ KIZ CEREN Mİ LAN NOLUYO CEREN KAAN NEEEEEE?