Uyuz Sevgilim

431 21 5
                                    

Yeni bir bölümle yine karşınızdayım.Bu bölüm biraz kısa oldu umarım beğenirsiniz.Yorumlarınız benim için çok önemli.Lütfen yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.Sizi çok seviyom bbb

Yılbaşında Kaan'ın birden gelip "seni seviyorum" demesi sonra benim şok olup çocuğa koala gibi yapışmamın ardından Kaan'la ciddi anlamda sevgili olmuştuk.Mutluluktan mezdeke açıp göbek atasım var be.Gerçi ne yalan söyliyeyim bu çocuktan böyle bişey beklenmezdi odun biri o.Kesin internetten falan buldu bunları amk inanmıyom adsgvshvjbsjxjsbksbu

Ve evet Kaanla birinci haftamızdı.1 hafta sorunsuz geçmişti ki inanılmaz.Şimdiden çok bağlanmıştım ayrılsak nolur diye triplere bile başladım siz düşünün.

Eylül zaten bıktı benden yazık ona da benim gini psikopatmanyakdeli 1 besti var.

Kaanla buluştuğumuz gün hele skypetan iki buçuk saat kıyafet seçimi yaptık.

Şuan da dördümüz çift olarak bişeyler yapıcaktık bu yüzden Eylül'le 5 saattir kıyafet seçimi yapıyoduk.Kız olmak çok zor be.

"Eylül deri etek mi yoksa diğer kombin mi hızlı seç."

"Diğer kombin neydi be unuttum o kadar çok gösterdin ki neyse bence deri etek güzel ya."

"Giyersem Kaan'ın beni öldürme oranı yüzde kaç sence?"

"%99 ama olumlu düşünürsek %1lik kısımda olabilir yani."

"Bencede ya olumlu düşünelim hem o bana kıyamaz -nah- . Neyse ben hazırlanınca mesaj atarım evden çıkarsın öptüm bbb."

Hayatımda en büyük riski şarjım yokken ekran parlaklığını açarak ve şuanda bu eteği giyip Kaan'ın yanına giderek alıyodum.Sonuçta beni 137 yerimden bıçaklayip sonra yerin 100 metre altına gömüp ayin yaparak öbür tarafta acı çekmemi sağlamaz yani. En fazla kızar ağzıma sıçar bağırır.

Hem eteksiz 1 Ece düşünülemez bnne.

162782864167282909176 saatlik hazırlanmamın sonunda Eylül'e mesaj atmıştım.Zaten geç kaldığımız için ışık hızında buluşucağımız yere gittik.

Sokağın başında arkaları dönük duruyolardı.Bu Kaan'ın götü bile güzel.Çocuğu alıp mumyalayasım var allam.

"Kaanaşkmmmmmm" diye giderek herzamanki koala sarılışımı yaptım.

"Ece biraz daha sarılırsan çocuk boğulucak amk dcgymdaysfqmad"

"Sen sus bi Batu karı gibi konuşuyon çakıcam he"

"Tamam be sustum."

"Ee nereye gidiyoruz ?"

"Bize" diyip piç smile yapan Kaan'ın suratına uzaylı görmüş gibi baktım.

Ben size dedim bu kesin eteği giydiğim için çaktırmadan eve atıp sonra 137 yerimden bıçaklayıp 100 metre altına gömücek.

"Ne demek bize yoksa beni eve mi atcan daha şimdiden allam pis sapık.Kurtarın yetişin bizi kaç-" diye bağıramadan Kaan ağzımı kapatmıştı.

"Ne diyosun kızım alt tarafı film izliycez manyak mısın zaten sevgilimsin seni niye kaçırayım."

"Niye piç smile yapıyosun o zaman amk çocuğu korktum." Tabiki Kaan'ın "bence artık sus" bakışından sonra sesimi kestim.Çocuk öyle bir baktı ki bir ara ölücem sandım dwguuysfuidjden

Sonra yavaş yavaş Kaanların evine yürüdük.

Hayır madem evine gitcektik ben niye etek giydim dışarıdan tam bir kaşar olarak durduğumdan eminim ulan Eylül.

Evde kimse yoktu en azından.Daha şimdiden annesiyle tanışıcağımı düşünemiyorum bile kesin saçmalardım.

Biz oturunca Kaan hemen filmi getirdi ama o kadar ısrarıma rağmen söylemedi hangi film olduğunu gıcık işte ben diyorum. Ve tabiki film daha başlamadan Kaan'a yapışmıştım o da hemen sarıldı cnmaşkmsevgilim ya.

Filmin "dabbe" olduğunu ögrenmem 2 dakika sürdü.Evet demek ki bana bu gece uyku yok.Piç Kaan biliyor da yapıyo işte.Daha ilk dakikalardan korktuysam ilerisini düşünemiyorum.

Filmde o korkutucu seslerin olduğu kısımda içimden hatim indirmiştim tabiki ilk önce çığlık attım.Kaan da gülüyo katil olucam valla.Eylül'le Batu'ya bak bide.Çocuk kız korkmasın diye sarılmış falan lakin biz yılın anormal çifti olarak tarihe geçicez.

Filmin yarısını gözüm kapalı Kaan'a yapışmış şekilde izledim o ise bu halime gülmekten filmi izledi mi ondan bile emin değilim.Ama çok korkunçtu.Bide dalga geçiyo uyuz.

Biz böyle şakalaşırken elektrikler gitti.Resmen film çekiyoruz be bu ne şimdi amk elektriği gidicek zamanı buldu he.

"Ben mum falan yakayım o zaman.Karanlıkta oturucak halimiz yok dimi Ece sgsjfxwisggusihfgu"

"Hala dalga geçiyo bak ya."

"Çok komikti ama şimdi koala gibi yapışmayı bırakırsan mum yakıcam."

"Ya hayır ben tek kalamam."

"E Eylül ve Batu burda."

"Yaa Batu yaksın."

"Valla bende korkuyom gcdhyahaudbfaih" Batu mal diye boşuna demiyorum.

"Tamam ama hızlı şey yap yoksa korkudan geberip gidicem sevgilisiz 35 yaşındaki dul karılar gibi kalıcan."

"Tamam be alt tarafı film yani niye korkuyosan."

Timim bi ilt tirifi film yini niyi kirkiyisin. Tabi canım ne demezsin.

Kaan gideli 10 dk oldu.Hala mum bulamadı zaten tırsıyom altıma işiycem.Batu desen benden çok tırsıyo bide erkek olcak.Kaan hala yok öldü mü lan acaba öldüyse ben 35 yaşındaki dul ka-

"BÖÖÖ"

"Bismillahirahmanirrahim" ben hatim indirirken Batu da çığlık atıyodu.

Sonra Kaan ışıkları açtı ve piç smile yaparak

"Şakaydı ya hahahhstshsvdhhagah nasıl da korktunuz hahahahhahahahahahbyayyahhhahahaua" dedi.

Bazen ben bununla mı sınanıyorum diye düşünmüyorum değil.

"Ölücektim ulan korkudan amk"

"Ama çok komikti heuheeuhsheueuehheueheuueyyehueheh"

"Ölcektim be gülme"

"Batu hele karı gibi bağırdı hahahahahhahahahahahshsbhshahahahhahah"

"Tm qes ben aslında korkmadım da işte ortam şey olunca bağırayım dedim yoksa biliyosun kardeşim ben hiç bağırır mıyım" diye Batu kıvırmaya çalıştı.

"Tamam tamam gülmüyorum usshsustdyfgusdguf neyse hadi sizi eve bırakalım geç oldu."

"Peki."

Sonra dışarı çıktık ve el ele yürümeye başladık.Yol boyunca eteğim hakkında kıskançlık yaptı tabiki bende ne zaman yapıcak diyodum.

Evin önüne gelince aramızdaki boy farkı yüzünden biraz sorun olsada sarıldık.O kadar seviyorum ki onu ne kadar beni sinir etse piçlikte yapsa onsuz bir dünya hayal edemiyorum.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin