>Nový domov<

1.1K 65 15
                                    

Jungkook's POV

Celkem dlouho bydlím u Yoongiho a Jimina. ,, Jsem doma! " zakřičel Yoongi, když přišel bůhví odkud. Já zatím seděl v kuchyni a povídal si s Jiminem a ostatními kluky, kteří- na pozvání Jimina- přišli.

Yoongi přišel k nám do kuchyně. Všichni jsme se s ním přivítali a pak přistoupil ke mně. ,, Máš zařízenou galerii i dům a koupený nábytek a všechno kolem toho. " vysvětlil mi.

Já mu radostí padl kolem krku. ,, Děkuji! Za všechno. " řekl jsem a odtáhl se. ,, A vám taky děkuji. " podíval jsem se na kluky. ,, Není za co. '' řekli všichni naráz. Všichni jsme se tomu zasmáli. 

,, Kdy se tam chceš nastěhovat? " zeptal se mě Yoongi.  ,, Až půjdou kluci domů, půjdu i já. " odpověděl jsem. ,, Tak já tě doprovodím. " řekl. ,, Ok. " řekl jsem.

Později jsme se najedli a asi o hodinu později (kdy jsme se dívali na film) jsme si zahráli Just Dance. Hráli jsme hodně dlouho. Nakonec jsme asi v 7 večer šli domů. Yoongi mě doprovodil k mému novému domu, dal mi klíče a už byl pryč.

Odemkl jsem a vešel. Rožnul jsem světlo a naskytl se mi pohled na velkou, bíle-vymalovanou místnost, což bude nejspíš galerie. Zamkl jsem a šel dál zkoumat můj nový dům.

Vlevo od vchodových dveří byly dveře od kanceláře. Tam by měl, jakožto můj producent, pracovat Yoongi. Pak jsem šel naproti. Tam byl byt. Můj nový byt. Když se mi podařilo najít pokoj, hned jsem si lehl do HODNĚ velké postele a usnul jsem.

------------------------------------------------

Ahuj!
Ano.. Toto bude nejspíše můj nový pozdrav. Okopírovala jsem ho z jedné knížky xd.

Ani nevíte, jak jsem z té školy "happy". Jediný předmět, na který se vždy těším, je angličtina. A možná i matika. Máme totiž na oba předměty dobrý učitelky.

CHCI UŽ PRÁZDNINY! Já do toho pekla už nechci. Proč se ty dny vlečou, jak něco pomalýho?! HELP MEEEE!!!

Změňme téma.

Vzpomínáte, jak jsem vám v 1. knížce (z této série) dávala otázky? Tak teď si zahrajeme hru.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)...

... Jménem...

... To nebo To!!

Takže...

K-POP NEBO POP?
Já mám na 100% k-pop.

I purple u! 💜

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat