>Šance?<

1K 59 12
                                    

Zaklepal jsem na dveře od místnosti, kde jsem slyšel vzlyky. ,, B-běž p-pry-č, Y-oon-Yoongi. " ozval se jeho nádherný hlas. Pomalu jsem otevřel a nakoukl dovnitř. Uviděl jsem Jungkooka, který hned, co si mě všiml, ucukl a přimáčkl se na zeď za ním.

Zavřel jsem dveře a šel si za ním sednout. On si přikryl hlavu rukama a zkrčil se. ,, Kookie... " sedl jsem si vedle něj.

Počkat... Já mu řekl Kookie?!

On zvedl svůj uslzený pohled a podíval se na mě. ,, Jungkooku... Promiň, že jsem tě mlátil a nadával ti. Je mi to strašně líto. " sklopil jsem pohled. ,, C-co? T-ty s-se m-mi o-omlou-omlouváš? " zeptal se nevěřícně. ,, Jo... Ani nevíš, jak je mi to všechno líto. Byl jsem tak blbej. " schoval jsem si obličej do dlaní.

,, T-to je v-v poř-pořádku. " řekl. ,, Ne. To není. Zasloužil bych si pořádně zmlátit ještě jednou. " řekl jsem. ,, J-jak ja-jako ješ-ještě jedn-jednou? " zeptal se nechápavě. ,, Řeknu ti to, ale slíbíš, že to nikomu nikdy neřekneš. " řekl jsem. ,, S-slibu-slibuju. " řekl. ,, Celý rok, co jste opustili vězení, se ke mně začali všichni chovat... Jako já k tobě a k Jiminovi. " řekl jsem. ,, P-proč? " zeptal se. ,, To ti neřeknu. " řekl jsem. ,, P-proč n-ne? " zeptal se. ,, Prostě... Teď není ten správný čas. " řekl jsem. ,, A-a kd-kdy b-bude ten sp-správný ča-čas? " začal zase.  ,, Měli bysme jít za Yoongim. " řekl jsem a vstal z jeho postele. On si povzdychl a následoval mě.

----------------------------------------------

Ahuj!

Jak se máte? Já blbě. Prostě... Škola, písemky, DÚ, stres, deprese...

Ale na druhou stranu i dobře... Víkend, noc, BTS a samozřejmě TAEKOOK💜💜

Otázka...

ČERNÁ NEBO BÍLÁ?
(Nic rasistickýho) Já černá

I purple u😍

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat