>Kakao<

1K 58 16
                                    

,, Víš, co je dneska za den? " zeptal se mě Yoongi. ,, Pondělí? " řekl jsem. ,, No to taky, ale měl by přijít ten kritik. " řekl. ,, Aha. Kdo myslíš, že to bude? " zeptal jsem se.  ,, Nevím. " řekl. Povzdychl jsem si.

,, Čaj, kafe nebo kakao? " zeptal se, jako každý den. ,, Kakao. " řekl jsem. Zanedlouho dal na stůl přede mě kakao a kávu.

Po chuti kávy se mi stýská, protože jsem ji neměl asi týden a normálně vypiju za dva dny 2-3 hrnky kávy (to je pravda). Ale teď upadám do depresí. A to se mi dlouho nestávalo. Navíc... Kakao je taky dobrý. A sladký...

,, Yoongi? " řekl jsem po chvíli přemýšlení. ,, Ano, Kooku? '' řekl. ,, Máš marshmellouny? " zeptal jsem se. ,, Jo, mám. Proč? " zeptal se. ,, Počkej.. Ty je tady máš? " zeptal jsem se překvapeně.

Yoongi totiž sladký nemá rád a moc ho nejí. Mnohem radši má slané jídlo, jako např. brambůrky, a to zejména pálivé.

,, Jo, mám, protože mě sem přijde Jimin občas vyžírat. " řekl pobaveně a já se skoro usmál.

,, Poslední dobou se moc neusmíváš. Děje se něco? " zeptal se Yoongi. ,, J-já.. Já se bojím. "  ,, Čeho? " zeptal se. ,, Bojím se, že ten kritik bude zlý, n-nebo to bude třeba někdo, kdo nás nemá rád. " odpověděl jsem.

Yoongi si povzdechl. ,, Z toho mám taky strach. Když nám ho totiž už přidělil, tak bude s námi, i když s tím nebudeme souhlasit. " řekl. Postavil jsem se, že si dojdu pro ony bonbóny, ale zamotala se mi hlava a já si musel sednout. ,, Jsi v pořádku? " sedl si za mnou Yoongi. ,, J-jo. " řekl jsem.

Poslední dobou se mi celkem motá hlava a někdy mě i bolí. Mám to z toho incidentu s Daesungem. Doktoři říkali, že jsem v pořádku, tak nevím, co se se mnou děje.

,, Já ti ty bonbóny přinesu. " řekl a šel pro ně. ,, Děkuji. " řekl jsem, když mi je přinesl. Dal jsem si do kakaa 2 kousky. Když se roztavili, zamíchal jsem onen nápoj a napil se. Bylo to pro mě přiměřeně sladké.

Pak jsme si povídali. Najednou se však ozval zvonek. ,, Běž tam. " řekl Yoongi. ,, Proč já?! " řekl jsem vytočeně. ,, Je to tvůj barák, tak pohni. " řekl. Já si povzdychl a šel tedy tam. Otevřel jsem dveře a málem jsem dostal infarkt.


































,, Taehyungu? "

---------------------------------------------

Ahuj!

Co myslíte, že tam náš Tae dělá? Hmmm.... No... Myslím, že to je jasný, ale... Kdyžtak se nechte překvapit.

A další otázka...

TAEKOOK NEBO JIKOOK?
Já mám jedině TAEKOOK!!

I purple u💜💜

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat