>Pizza<

1K 53 24
                                    

Hned, co jsem už neměl co brečet, jsem si šel udělat oběd. Respektive... Objednat si pizzu. Samozřejmě, že jsem jim nezavolal, ale napsal. Oni by mi totiž asi moc nerozuměli, když vzlykám, jak debil.

Zanedlouho se ozval zvonek a já šel otevřít.

,, Hobi? " řekl jsem, když jsem ve dveřích uviděl Hoseoka.  ,, Jé! Ahoj Kookie! " vypískl. ,, Hele... Neříkej mi Kookie. " řekl jsem.

Proč mi u kluků vadí, když mi říkají Kookie, ale u Taeho ne?

,, Fajn, fajn. Tady máš teda tu pizzu a bude to... 27 wonů. "  řekl. Převzal jsem si od něj krabici s pizzou a zaplatil mu to.

,, Tak dík a ahoj. " rozloučil jsem se s ním. ,, Ahoj. " řekl poněkud smutným hlasem a setřel si imaginární slzu.

Herečka...

Zamával, nezapomněl na úsměv a už byl pryč. Opět jsem zamkl a to z jednoho prostého důvodu...

Mám strach...

Šel jsem tedy do svého bytu. Tam jsem si z lednice vzal colu a šel i s pizzou k sobě do pokoje.

Sedl jsem si na mou velkou postel a začal pomalu užírat mou oblíbenou, anansovou pizzu. Vzal jsem si ještě notebook a zkontroloval, jestli si ode mě někdo nechce koupit obraz. Ani jedna žádost.

Ani se nedivím...

Když jsem dojedl pizzu, tak jsem zasedl ke stolu a začal HO opět kreslit.

Už bych s tím měl přestat.. A začnu hned.

Vzal jsem si plátno a dal ho na můj vážně velký a neuklizený stůl. Začal jsem kreslit hrneček kakaa, které poslední dobou už moc nepiju. Najednou jsem však na něj dostal chuť.

Šel jsem si ho tedy udělat.

*********************

Vracel jsem se k sobě do pokoje. Najednou se však po celém domě rozezněl zvonek, který přerušil mou cestu do pokoje.

Kdo to sakra může být?

----------------------------------------------------

Ahuj!

Kapitola celkem o ničem. Ale v té příští už se něco stane...

A co myslíte?

Kdo je ten, který Taehyungova Kookieho nenechal dojít z kuchyně do pokoje?

Opět mě zajímá váš odhad.

A opět tu máme otázku...

ČAJ, KAFE, NEBO KAKAO?
Já mám čaj. A někdy i kakao.

I purple u 💓

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat