>Miluju tě<

1.1K 57 14
                                    

~O několik měsíců později~

Jungkook's POV

Seděl jsem v místnosti na kreslení. Přemýšlel jsem, co nakreslit, ale nic mě nenapadlo. Měl jsem hlavu plnou jen jednoho člověka. Taehyunga.

Nevím, proč zrovna on.. Proč ho mám plnou hlavu.. Vždyť už k němu nic necítím.

Rozhodl jsem se, že po dlouhé době bych ho mohl nakreslit. A pak... Pak mu to třeba nějak poslat. I když... To by nebyl asi dobrý nápad. Ale kdybych to poslal anonymně, tak by se snad nic nestalo...

Vzal jsem tedy tužku a papír a začal jsem kreslit jeho bezchybný obličej.

***********************

Měl jsem hotovo zhruba v 9am. Začal jsem před hodinou, takže celkem dobrý. Prohlédl jsem si onen obraz a povzdychl si.

Proč zrovna on musí být tak dokonalý..

Papír jsem dal do obálky a šel ven, dát dopis do poštovní schránky.

V pohodě jsem se vracel domů, jenže mi někdo zkřížil cestu. Byl to...




























...Daesung.

,, Ale, ale.. Kdopak to tu je? " řekl. ,, Co chceš? " odsekl jsem ho. ,, Ale, ale.. Nebuď na mě tak drzý. " řekl. ,, Neodpověděl jsi. " řekl jsem.

,, Hele já se ti musím k něčemu přiznat. " poškrábal se na zátylku. Dlouho nic neříkal, tak už jsem chtěl jít, ale... On si mě přitáhl do polibku. Ihned jsem ho odstrčil. ,, Copak, copak.. Já myslel, že mě miluješ. " řekl jsem. ,, A já myslel, že jsi homofób. " řekl jsem. ,, Hodněkrát jsem viděl tvé krásné tělíčko a prostě.. Ale ty mě miluješ, že.. " řekl. ,, Ne. Už je to minulost. A omluv mě. Už musím jít. " řekl jsem a vydal se domů. Slyšel jsem za sebou kroky a pak už jen ránu a viděl jsem, jak padám k zemi...

------------------------------------------------

Ahuj!
Jak se máte? Já špatně. Už se mi vrátila ta stresová nálada a už si nepřipadám, tak, jako dřív. To se nám to pěkně pokazilo, co?

A pokud si někdo nečte tyhle kecy, což jste asi většina z vás.. Příští kapitola nebude kapitola.. Lol. To zní divně...

A další kolo...

COCA-COLA NEBO PEPSI?
Já mám jednoznačně Coca-Colu. Strašně moc bych chtěla plechovku s JEJICH fotkami.

I purple u!

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat