>Ten jsem nakreslil...<

1K 54 17
                                    

Jungkook's POV

Je to už měsíc, co je Tae s námi. A příjde mi, že se doopravdy změnil. Není zlý, ani nic jiného. A co jsem si všiml, už ani nemá piercing.

Je tak mnohem hezčí... Ne! I když se změnil, nemusí být na kluky a milovat zrovna tebe, tak se zklidni!!

Právě je víkend a Tae je u mě. Vyprávím mu o svých obrazech. Kde jsem je kreslil apod.

,, A tenhle? " ukázal na obraz vánočního stromku, který jsem tento rok kreslil na Vánoce.

Byl to taky prozatím můj poslední...

,, T-ten jsem nakreslil tento rok na Vánoce. Je to vánoční stromek z náměstí Soulu. " řekl jsem. ,, Aha. A tenhle? " ukázal pro změnu na pláž s mořem. ,, T-ten jsem nakreslil, v létě. Je z Pusanu. " řekl jsem.

Na začátku vět vždycky nepatrně zakoktám, protože jsem si pořád nezvykl na jeho přítomnost, a na jeho změnu chování.

,, Proč jsi mi do vězení poslal ten výkres? " zeptal se a otočil se na mě. Bylo vidět, že ho to dlouho trápilo.

,, J-já jsem si na tebe vzpomněl a řekl jsem si, že bych ti něco poslal. " řekl jsem. ,, Ale proč? " řekl. ,, J-jen tak. " řekl jsem. ,, Aha. " řekl poněkud sklesle.

Bylo dlouho ticho a nakonec se podíval na hodinky. ,, Ehm... Měl bych už jít. Za chvíli je čas oběda a já tě nebudu obtěžovat. " řekl.

Rád bych mu řekl, že to nevadí, že tady může zůstat, nebo můžeme spolu zajít do nějaké restaurace, ale... Já mu nedokážu odporovat.

Jen jsem tedy tiše kývl, i když jsem v hloubi duše nesouhlasil a vyprovodil ho ke dveřím. Otevřel jsem mu, on kývl, jako poděkování, rozloučil se se mou a už byl pryč.

Zavřel jsem, zamkl, zády sjel po oněch dveřích a začal brečet.

Proč ho nikam nepozvu? Teď si o mně bude myslet bůhvíco. Je mi to strašně líto, ale... Nedokážu to...

---------------------------------------

Ahuj!
Jak se máte? Já blbě... Písemka= další 3... A to jsem se na to šprtala dobrou  hodinu a půl + jsem si dělala výpisky z učebnice... Fuck..

Ale... Prostě... Je mi to u něčeho...

Pro mě je hlavní Taekook a BTS...

Otázka...

SOBOTA NEBO NEDĚLE?
Já mám sobotu. To je taky můj nejoblíbenější den v týdnu (bohužel, kvůli blbýmu, přestupnýmu roku, nemám na onen den narozeniny...)

I purple u💕

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat