>C-co?!<

994 51 11
                                    

Jungkook's POV

Už je to asi půl roku od té události s Daesungem. Za tu dobu jsem se zotavil a s Taem jsme se sblížili ještě víc. A já na něj dostal asi "menší" crush.

Právě jsem s Yoongim v jeho pracovně. Tae s námi není, protože má volno.

,, Kooku? " řekl najednou Yoongi. ,, Ano, hyung? " řekl jsem. ,, Ty jsi s Taehyungem hodně velký kamarád, že? " zeptal se. ,, Jo? " řekl jsem. ,, A už... A víš... Prostě řekl ti o tom vězení? " zeptal se. ,, O jakým vězení? " zeptal jsem se já.

O čem to mluví?

,, Víš.. Jak sis.. Jak sis udělal to ve vězení... " Já hned věděl, o čem mluví.

,, Tak... Ten, kdo tě zachránil nebyl Hobi. " řekl. ,, A-a kdo teda? " zeptal jsem se. ,, Byl to Taehyung... " řekl. ,, C-co?! Vážně? " vyjekl jsem. ,, Jo. On... Nechtěl, abychom ti řekli, že tě zachránil. " řekl. ,, A-ale proč? " zeptal jsem se. ,, To nevím. " řekl Yoongi. ,, Víš co? Já si teď musím něco vyřídit, jo? Hned jsem zpátky! " zakřičel jsem z předsíně mého bytu a šel jsem za Taem.

Tohle mi bude muset ještě vysvětlit...

------------------------------------------------

Ahuj!

Jak se máte? Já blbě. Chci spát.

Já dřív prostě říkala: ,, Já chci umřít... Ne. Já nechci umřít. Já umírám. "

Teď říkám jenom: ,, Chci spát... " nebo,, Chci do Londýna...", ale o tom někdy příště..

YOONGI NEBO JIMIN?
Yoongi...

I purple u💕

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat