>Změna ve vězení<

1.1K 58 14
                                    

Další den přišel Yoongi a ohodnotil můj obraz. Prý je to hezký a povedl se mi.

No to určitě..

Já jsem třeba ke svému "talentu" negativní. Nevím. Prostě se nemám rád.

Den uplynul jako každý jiný. Povídali jsme si a on řekl, že až se nějak posuneme, tak mi uspořádá mou 1. výstavu.

Momentálně sedím na jeho šedém gauči, v jeho pracovně. ,, Tak jak se ti tady líbí? " zeptal se zničehonic.

Seděl naproti mně na, na kolečkové židli za svým stolem. ,, Ehm.. Je to tu pěkné. " začal jsem se rozhlížet. ,, A co nábytek a tvůj dům? " zeptal se ještě. ,, Hmm.. Pěkný. " řekl jsem zahleděn do jednoho bodu.

Nevím proč, ale vzpomněl jsem si na Taehyunga.

Co asi dělá? Hmm.. Ale co mě to vůbec zajímá? Vždyť mě šikanoval. Ale stejně se vsadím, že právě někoho mlátí...

Taehyung's POV

Další rána...

Patřila mně.

Od té doby, co tohle vězení opustil Jungkook... Je vše jinak.

Od té doby, co tu není se vše změnilo. K horšímu.

Začali mě šikanovat. Proč? Protože... Jsem gay... Nebyl jsem... Nebyl jsem buzna... Ale už... Už jsem..

Do koho jsem se to zamiloval? Je to lehké..

Když Jungkook opustil tuto věznici, začalo se mi z neznámých důvodů stýskat. Byl jsem smutný. A to né proto, že jsem neměl koho šikanovat. Ale proto.. Že mi chyběly jeho oči.. Oči plné naděje. Naděje, že se změním.

Chybí mi jeho pohled, kterým se na mě díval, když mě viděl, tuším, že poprvé. Byl to pohled zvědavý a tuším, že.. I zamilovaný.

Chybí mi jeho úsměv, který nikdy nepatřil mně. Který jsem viděl jenom, když jsem omylem očima zabloudil na jejich stůl, nebo jejich skupinku.

Chybí mi jeho talent...

,, Vrať mi to!! " zařval jsem, když mi jeden z nich vzal jeden z obrazů, který jsem dostal od NĚHO. ,, Kdopak to kreslil? " zeptal se jeho slizkým hlasem. ,, Můj bývalý spoluvězeň. " řekl jsem. ,, Bývalý? " řekl a natrhl onen papír. ,, Jeon Jungkook! Prosím netrhej to! " zařval jsem. ,, Tak Jeon Jungkook jo? " řekl a zmačkal ho a hodil do koše. ,, N-ne! " zaječel jsem. Oni se jen zasmáli a odešli.

Přiběhl jsem ke koši a podíval se tam. Onen papír byl namočený v nějaké smrdoucí tekutině. Začal jsem brečet. Hodně brečet. Nakonec jsem si utřel slzy a vydal se do své cely.

---------------------------------------------

Ahuj!
Jak se máte? Já ffffajn! Sekkkkááá sseee mezi klávessnicccee!!! Ehm.. Dělám si prdel.

Co říkáte na zvrat? Na Taehyungovu lásku k Jungkookovi? Na Taehyungovu OPOŽDĚNOU lásku k Jungkookovi!

A další kooolooo ::)))

JUNGKOOK NEBO JIMIN (PODLE HLASU)?
Pro mě je to jednoznačně Jungkook. On má prostě andělský hlas 😍😍😍😍.

I purple u and Jungkook and his voice! 💜🎤

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat