>Napadení<

994 51 12
                                    

Šel jsem celkem dlouho. K Taemu je to totiž celkem kus.

Šel jsem opatrně. Velmi opatrně. Přece nechci, aby mě někdo zase znásilnil.

Ale proč zrovna já?

Šel jsem tedy dál. Už jsem tam skoro byl, jenže mě zastavil zase ten... Ten... Daesung.

Měl by už chcípnout...

,, Ahojky. Tak copak? Jak se ti líbilo naše poprvé? " zeptal se. ,, Hnus. A navíc to bylo neposled, tak doufám, že sis to mé mučení užil. " řekl jsem a chtěl jsem jít, jenže mě zase zastavil.,, Ne, ne, ne. Kampak.. Nikam nepůjdeš. A navíc to nebylo naposledy... Bude to mnohem víckrát, ale to už si určitě užiješ. " řekl. ,, Nech mě konečně bejt! Já už fakt nevím, co jsem ti udělal! " začal jsem řvát, jako šílenec. ,, Neřvi tady a navíc... Ty se úplně vybízíš ke znásilnění, nebo k něčemu takovému... A jediný, čím tenhle svět kazíš, a za co tě trestám, je tvá existence, debile. " řekl a hodil mě na zem, jako nějaký odpad.

Nic jiného taky nejsem...

,, Tak zatím ahoj, debile. " řekl a odešel.

Se slzami v očích jsem vstal, trošku se zkulturnil a utřel si slzy. Šel jsem k JEHO domu.

-------------------------------------------------------

Ahuj!

Ten Daesung už je s šikanováním Taehyungova Kookieho trapnej, co?

Stejně, jako můj spolužák s pouštěním nějakých sraček...

Jinak...

Možná pojedu do Londýna!!
Sice s mýma retardovanýma spolužákama, ale... Pojedu do Londýna!! Možná... Není to ještě jistý... Ale já tam chci jet!!!!

EIFFELOVKA NEBO SOCHA SVOBODY?
Eiffelovka...

I purple u... 😊

Bunny artistKde žijí příběhy. Začni objevovat