Ma pregateam sa deschid ochii cu toate ca imi era frica ca ceea ce voi vedea va fi cerul intunecat al noptii. M-am rugat sa fie dimineata. Am deschis ochii. Aproape ca simteam cum lesin de fericirea de a vedea lumina invioratoare a diminetii. Mi-am inabusit strigatul de victorie cand am vazut ca Celeste inca mai dormea. Primul nostru curs era la ora unu iar acum era numai noua asa ca mai aveam timp sa mai dormim. Am inchis ochii simtind cum somnul ma fura iar dar un spasm m-a facut sa ma ridic brusc din pat. Mi-am luat niste blugi negri cu pantofi de aceasi culoare cu toc si o camasa alba. Era ora noua si treizeci si trei de minute iar cand am terminat sa ma aranjez in baie era zece jumate. Celeste inca dormea si m-am simtit prost ca a trebuit sa imi termin "ritualul" de dimineata fara ea.
Eram pe holul etajului trei si ma uitam sa vad daca mai era sange care acoperea peretii dar am fost surprinsa sa aflu ca totul a fost curatat peste noapte. Cum au reusit parintii mei sa faca astefel incat totul sa arata ca si cum nimic nu se intamplase intr-un timp asa scurt? Nici nu avea rost sa ii intreb pe parintii mei asta pentru ca ar incerca sa ma ignore spunand ca au treaba.
M-am oprit in fata usii lui Paul si Nathan. Stiam ca Paul avea ore acum in timp ce ale lui Nathan incepeau abia la ora douasprezece asa ca puteam sa incerc sa aflu unde fusese aseara. Am pus mana pe clanta dar m-am oprind cand am realizat ca nu stiam ce aveam sa ii spun. Nu puteam intra la el in camera si sa ii zic "Buna, am venit sa te interoghez ca sa aflu ce ai facut seara trecuta la ora doisprezece.' Aveam sa ii zic ca am venit sa ii zic ceva lui Paul dar nu am stiut ca avea cursuri la ora aceasta si voi incerca sa intru in vorba cu el. Tot nu puteam deschide usa. Daca Nathan dormea? M-am uitat prin gaura cheii si l-am vazut cum statea pe un scaun si se ruga. Am asteptat pana sa termine dar stateam deja de douazeci de minute acolo si facea acelasi lucru. Am dat sa plec inapoi in camera mea sa vad daca Celeste s-a trezit. In drumul meu am auzit un grup de copii care vorbea in soapta. Eram destul de departe de ei si ii puteam auzi foarte clar.
-...cu elicopterul si au facut poze cadavrelor. Trupurile celor cinci copii impreuna cu ambele trupe de politisti au fost macelarite. Douazeci si doua de victime intr-o singura seara.
-Taci din gura! Am auzit cum o fata din grup a strigat si a aratat cu capul in directia mea, atunci am incremenit. M-a vazut cand ii ascultam. Am plecat de acolo fara sa alerg ca sa nu trezesc suspiciuni prea mari. Nu vroiam sa enervez acel grup prea tare pentru ca nu vroiam sa stiu de ce ar fi fost in stare sa imi faca mai tarziu. Era vorba de o grupare care avea in jur de treizeci si ceva de copii din scoala care stau mereu in padure iar unii spun ca ei ar face si ritualuri de chemare a spiritelor acolo. Din cate auzisem, si parintii, bunicii si chiar si strabunicii lor faceau parte dintr-un astfel de colectiv si ca era ceva dus din generatie in generatie. Unii le spuneau si satanisti. Ironia face ca si eu, Celeste si Paul am fost comparati cu ei pentru ca nu vorbim cu multe persoane si ca stam des in padure. Din cauza acestor zvonuri am reusit sa intram in sfera lor de interes ceea ce nu a fost bine pentru noi deoarece am ajuns sa fim spionati de ei. O puteam vedea din nou pe Celeste cum vine ca o avalansa in camera in timp ce imi zicea ca Zander a fost impreuna cu ea doar ca sa stea mai mult timp cu noi si sa observe daca si noi suntem satanisti si daca da, sa ne invite in grupul lor. Rezultatele au fost dezamagitoare petru el cand a aflat ca suntem doar niste simpli copii singuratici carora le place sa hoinareasca prin padure fara lumanari sau sange de virgine la ei.
Ceea ce se intamplase a ramas secret intre cele doua grupuri.
Am incercat sa ma gandesc la altceva dar era un sentiment ce ma nelinistea. Ma simteam urmarita. Eram urmarita. Am continuat sa merg normal pana la cea mai apropiata baie unde planuiam sa ma inchid astfel nu voi conduce urmaritorul pana in camera mea si sa o bag si pe Celeste in alte probleme.
Usa era la cativa pasi de mine, mai putin, mai putin. Sunetul pasilor din spatele meu s-a auzit amplificat semn ca urmaritorul meu nu vroia sa ma lase sa intru in baie. Nu m-am uitata in spate dar am marit pasul pana cand am reusit sa ajung la destinatie si am intrat intr-o cabina de toaleta inchizand usa cu incuietoarea. Simteam prezenta cuiva dupa usa, nu respira, nu se misca, nu vorbea dar puteam sa o simt. De azi dimineata am observat cum simturile mi s-au ascutit dintr-un motiv care inca imi era necunoscut.
CITEȘTI
HOW TO DESTROY THE WORLD
FantasyCandva padurea era cel mai bun prieten al Rosanei dar relatia dintre ele se distruge cand in padure se gasesc zi de zi noi cadavre. Dar acea padure ar reusi sa iti spuna o istorie palpitanta daca ar putea vorbi. Rosana totusi isi gaseste prieteni no...