Rosana, nu ii voie sa iti orbesti prietenii!

45 7 2
                                    

In fata mea puteam vedea un grup mare de copii care vorbeau in soapta pe coridorul cel mai pustiu, asa cum crezusem. O vedeam pe fata cu care am avut mule probleme in acea dimineata stand sprijinita de o alta din grup. Ceva ma nelinistea la aspectul ei, al ochilor mai exact, nu aveau pupile ceea ce ii facea sa arate grotesc. Nu cu mult timp in urma am vazut acei ochi, ceea ce facea diferenta totusi era ca atunci pupilele fusesera verzi, "sa orbesc acei ochi cruzi" asta imi dorisem cand ii vazusem. Nu a fost o coincidenta. Am continuat sa merg catre grup nesimtind urma de vinovatie pentru ce ii facusem fetei, nu aveam mila pentru niciunul din ei.
M-am oprit totusi cand mi s-a parut ca simt o prezenta cunoscuta in apropiere. Aveam impresia ca Nathan era acolo ca atunci cand fusesem pe hol inaintea fenomenului numit "ploaia de sange". Stanga, dreapta, fata, spate, nimeni. Am continuat sa merg iar zgomotul pantofilor mei cu toc le-a atras in sfarsit atentia celor din fata mea.

-Ai ales? M-a intrebat fata careia inca nu ii stiam numele.

---------------------------------------------------------------------------------------------

TITLUL URMATORULUI CHAP.: Auzi tu, "cheia supravietuirii"

HOW TO DESTROY THE WORLDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum