Ochii verzi

79 8 1
                                    

Asta ar fi doar un motiv ca sa ma tin ca scaiul de el, ar mai fi si altele. Am ranjit stiind ca oricum nu ma putea vedea.

-Daca chiar ai sti mi-ai spune, ii spun eu prefacandu-ma suparata si m-am intors cu spatele la el si cu fata la usa. Bosumflarea prefacuta mi-a disparut cand am vazut prin gaura cheii un ochi care ne urmarea. Care ma urmarea. Am intepenit cand mi-am dat seama ca erau tot acei ochii verzi, nemilosi. Stiau ca ma uitam insistent la ei dar tot nu se miscau de acolo. Sperietura de moment m-a facut sa-mi doresc orbirea si ingroparea acelor ochi cruzi care ma priveau cu atat ura. Ochiul fetei a clipit de cateva ori si a disparut. Fara sa ma pot controla am dat cu pumnul in masa vrand sa ma descarc de frica neexteriorizata care ma sufoca.

Niste maini calde mi-au luat mana si au strans-o intr-a lor. M-am intors usor si l-am vazut pe Nathan cum mi-a dus mana sub barbia lui in timp ce se uita cu o furie brutala la usa. Si el o vazuse si parea si mai nervos ca mine. Am tresarit cand mi-am amintit ca el nuputea sa o vada, avea ochii inchisi.

-Cum ai vazut-o cu ochii inchisi?

-Am simtit-o, asa cum te-am simtit pe tine venind spre camera mea de trei ori azi.

______________________________

Titlul urmatorului capitol: Partea cu umilitul

HOW TO DESTROY THE WORLDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum