Ex

2K 264 12
                                    

လက္ထဲကလက္ကမ္းစာေၾကာ္ျငာေတြက မရွိသေလာက္ျဖစ္ေနၿပီ အ႐ုပ္ေခါင္းၾကည့္စြပ္ၿပီးလုပ္ရေတာ့ အရမ္းေတြအိုက္ေနၿပီ....
ဒါၿပီးရင္အိမ္ျပန္ရေတာ့မွာဘဲဆိုတဲ့ စိတ္ေလးနဲ႔ က်န္ရွိေနတဲ့ေၾကာ္ျငာေတြကိုခပ္ျမန္ျမန္ေဝလိုက္တယ္....
.
.
.ဟူးးးး အကုန္ၿပီးသြာၿပီ....
ဆိုင္ထဲဝင္ၿပီးအ႐ုပ္အက်ႌႀကီးသြားခၽြတ္ အျပင္ျပန္ထြက္လာေတာ့ ႏွင္းေတြေတာင္ၾကေနၿပီ....
ႏွင္းေတြၾကည့္ဖို႔အခ်ိနိကိုယ့္မွာမရွိဘူးဆိုၿပီး ဆိုင္ကယ္ေလးေမာင္းထြက္ကာ တေရြ႕ေရြ႕ေနာက္....
.
.
.
.
.
.
.'ျပန္လာေသးတာဘဲ ဘယ္မွာလဲအိမ္လခ.....'

ပိုက္ဆံအိတ္ထဲက ပိုက္ဆံေတြကိုယူၿပီ....

'ေနာက္က်သြားတဲ့အတြက္ ေတာင္ပန္းပါတယ္အန္တီ ေစာင့္ေပးလို႔ေက်းဇူးပါ....'

'အပိုေတြေျပာမေနနဲ႔ ဒီလကုန္ရင္မင္းဆင္းေပးေတာ့ ငါတျခားလူဆက္ငွားမွာ...'

ေျပာၿပီးျပန္ေတာ့မယ့္အိမ္ပိုင္ရင္အန္တီကို ဆြဲကိုင္ရင္း...

'ဘာလို႔လဲ က်ေနာ္ပုံမွန္အိမ္လခေပးပါတယ္နည္းနည္းေနာက္က်တာကလြဲ က်ေနာ္လဲႀကိဳးစားၿပီးရွာေနတာ မလုပ္ပါနဲ႔အန္တီရယ္ က်ေနာ္ဒီတိုင္းဆို လမ္းေဘာေရာက္သြားမွာ....'

'မင္းေပးတဲ့လခလဲ မင္းျပန္ၾကည့္အုန္း တျခားသူေတြအကုန္ေစ်းတက္ေနၿပီ လခေပးေတာ့လဲ ေနာက္လရဲ႕လဝက္မွေပးတယ္ ငါ့ေလာက္နင့္အေပၚေကာင္းတဲ့လူရွာၾကည့္စမ္းပါ.....'

'ဟုတ္ပါတယ္ အန္တီကက်ေနာ္ေပၚေကာင္းပါတယ္ ေကာင္းလို႔ဘဲ ေက်းဇူးျပဳၿပီးတခါေလာက္ဘဲ တခါေလးဘဲ....'

'မရဘူး ငါတဖက္ကိုလက္လြန္ၿပီးၿပီ ေနာက္လကုန္မင္းဆင္းေပးေတာ့.....'

လက္ကို႐ုန္းသြားတဲ့အန္တီကို အျပစ္မတင္ခ်င္ပါ ေနာက္လကုန္က်ဘယ္မွာေနရမွာလဲ ဘယ္သြားရမွာလဲ ခုကအိမ္ျခံေျမေတြကေစ်းတက္ေတာ့ ဒီအိမ္လခထက္မနည္း ဒီဟာေတာင္ႀကိဳးစားၿပီးရွာတာ ေနာက္ထပ္အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ေတြရွာရေတာ့မွာဘဲ....
.
.
.
.
.
.
.
.
က်ေနာ္ေနေနဆဲ့အိမ္ကအမိုးထပ္မွာ ဝင္ဝင္ခ်င္းေျခခ်စရာေနရာဘဲရွိတဲ့ ေနရာေလးထဲဝင္ထိုင္ရင္း ေဘးကအပ္တေခ်ာင္းကိုယူၿပီး အ႐ုပ္မ်က္လုံးေလးတပ္ေနလိုက္သည္....
တခါတခါေဘးေခ်ာ္ထြက္တဲ့အခါ လက္ေခ်ာင္းထိပ္ေတြထိုးမိတာခဏခဏ မနက္ျဖန္အတြက္ဘလိုစီစဥ္ရမလဲဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ .......

Ex(Completed)Where stories live. Discover now