Best Part 11

2.3K 241 76
                                    

Genç kız çıkmak istemediği yatağında elindeki telefonla bir sağa bir sola dönmekle meşguldü. Sosyal medya hesaplarını tek tek geziyor  ve çizerlerin nasıl çizimler yaptığına bakıyordu. Kapısı tıklatılmıştı. Yerinden doğrulup yatağında oturdu. Telefonunu yastığının altına koyarken aynı zamanda kapıyı çalan kişiye içeri girmesini söylüyordu.

Annesi kapıyı açmış hala yatakta olan kızına baktı.

"Kahvaltı hazır o kıymetlini kaldırıp gel artık."

Haneul yorganı üzerinden atarken aynı anda söylenmeyide ihmal etmiyordu. Annesi bu sözleri söylemekten hiç bıkmayacaktı.

"Senin yapman gereken işleri ben yapıyorum ama kız hazıra gelmeye bile söyleniyor" bugün anlaşılan annesi güzelce uyanamamıştı. Tam kapıdan çıkacakken telefonunun sesiyle duraksadı. Bu saatte kim arardı ki? Bir kaç koca adımda yastığın altında bulunan telefonu eline aldı.

"Best Part" diye seslice okudu. Yüzünde kocaman bir gülümseme ile telefonu yanıtladı.

"Merhaba Taehyung"

"Günaydın haneul"

"Günaydın?" Merakla neden aradığını anlatması için bekliyordu Genç kız.

"Bugün güzel bir yere gideceğim. Düşündüm ki belki sende benimle gelmek istersin"  Taehyungun utangaç sesi genç kızın gülmemek için kendini sıkmasına neden oldu.

"Çok sevinirim. Peki ne zaman gideceksin?" Yatağına oturdu genç kız. Annesinin "nerede kaldın haneul" nidalarını duyuyordu ama ses etmedi. Nasıl olsa her türlü fırçayı yiyecek gibiydi bugün.

"Aslına bakarsan şimdi. Tam kapının önünde seni bekliyorum"

"Kapının önünde mi?" Hızlıca yerinden kalkıp pencerenin perdesini açtı. Taehyungun arabası bahçe kapısında duruyordu.

"Eğer müsaitsen gelir misin?" Taehyung pencereden ona bakmakta olan genç kızı görüyordu. Kalbine doğru giden sıcaklığı fark etti. Elini kalbine koyarak kendini sakinleştirdi.

"Bir kaç dakikaya orada olurum" haneul telefonu Taehyungun yüzüne kapatıp hızlıca dolabını açtı. Giyecek çok şeyi olmasına rağmen sanki hiç birşeyi yokmuş  gibi hissetti. Kenardaki aynaya baktı. Ne için bu heyecan diye düşündü. Sonra her zamanki gibi pantolon ve sweatshirt aldı üzerine geçirdi. Uğraşmaya gerek yoktu.  yanına küçük bir eskiz defteri de alıp çantasını omuzuna aşarak içine attı. Neredeyse koşarak banyoya girip elini yüzünü yıkadı ve saçlarını taradı.  Dişinide fırçalayıp hızlıca mutfağa gitti. Tüm aile üyeleri kahvaltı yapıyordu o hariç.

"Ben çıkıyorum size afiyet olsun?" Kapının kenarından kafasını uzatıp konuştu ama babasının tek kaşını kaldırıp nereye der gibi bakmasıyla bir açıklama yapması gerekmişti.

"Bir arkadaşımla buluşacağım. Biraz gezeceğiz. Gidebilirim değil mi?"

"Zaten hazırlamışsın git hadi." Eliyle haneulu kışkışladı annesi. Az önce tabak alırken kapıda bekleyen arabayı görünce kimin geldiğini anlamıştı. Aralarında kesinlikle birşeyler olduğunu düşünüyordu haneulun annesi.

"Teşekkürler. Görüşürüz." Karnının çok açılmasına aldırmadan evden koşar adım çıkmıştı.

Taehyung ona doğru gelen genç kıza gülümseyerek bakarken arka taraftan öksürme sesini duymasıyla gözlerini çevirdi.

"Demek bu kızdan hoşlanıyorsun" jungkook Taehyungu sinirlendirmek için konuştu. Biliyordu ki arkadaşı inkar edecekti ama o çoktan büyük annesinden olanları duymuştu.

Best Part/ Kim Taehyung✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin