Wybory na przewodniczącego szkoły nie nadeszły wcale tak szybko, jak myślał Taehyung. Były one wyprzedzone masą przygotowań, kampanią wyborczą i debatami na niepotrzebne tematy. Chłopak był zmęczony zostawaniem po szkole do późna i już po paru razach przestał brać to wszystko na poważnie. Przecież wiadomym było, że Jeon Jungkook znowu wygra. Kochała go cała szkoła z Taehyungiem na czele.
Pewnego dnia, na auli zebrała się cała szkoła, by wziąć udział w wyborach. Czwórka kandydatów siedziała dumnie na scenie. Jakby nie patrzeć, jedyną słuszną konkurencją dla Kima była Soyeon i Bangchan. Były to typowe ciche myszki, które nie wiadomo jakim cudem odważyły się wyjść przed szereg i brać udział w tym przedsięwzięciu.
Taehyung szybko wśród wszystkich uczniów dopatrzył się Jimina, który nie mógł opanować śmiechu, widząc swojego przyjaciela w idealnie dobranej koszuli, na którą nałożył sweterek. Był ewidentnie na niego za mały, ale co miał poradzić, skoro ostatni raz założył go w szóstej klasie, kiedy mama kazała mu zrobić dobre wrażenie na początku roku.
- Po wysłuchaniu kandydatów, prosimy wszystkich uczniów o podejście do odpowiednich stanowisk, by oddać głos na swojego faworyta - odezwał się dyrektor szkoły, a jego komunikat został wyprzedzony drażniącym piskiem mikrofonów.
Dwie godziny później na projektorze wyświetliło się, napisane wielkimi literami tak, by każdy mógł zobaczyć "Jeon Jungkook". Cała społeczność uczniowska podniosła brawa, a właściciel tego nazwiska wstał dumnie z miejsca i ukłonił się uprzejmie.
- Gratuluję! - krzyknął Tae w stronę nowego (a zrazem wciąż tego samego) przewodniczącego, gdy wszyscy zeszli na zaplecze, gdzie najczęściej aktorzy przygotowywali się do wyjścia na scenę.
- To była dobra rywalizacja - zaśmiał się starszy i ku zdziwieniu ich obu, złożył przelotnego buziaka na policzku Taehyunga.
Jak wam idzie w szkole?
Na angielskim miałam dzisiaj omawiać swoją prezentację, którą zrobiłam o Jungkooku i tak byłam zestresowana, że to hit, ale koniec końców dostałam piąteczke XD
CZYTASZ
APLIKACJA ☆taekook☆
Fanfiction{ ᥕ trᥲkᥴιᥱ, ᥕoᥣᥒo ριsᥲᥒᥱ } Taehyung, namówiony przez przyjaciela, postanawia zainstalować głupią aplikację na telefon, dzięki której chciał poznać odpowiedzi na nurtujące go pytania, mające związek z ciemnookim brunetem z równoległej klasy, w który...