Nousin seisomaan. Löin nyrkillä seinään turhautuneena ja lähdin tytön perään. Puhahtelin itekseni ja etsiskelin tyttöä. Kello soi ja jouduin menemään luokkaan. Menin takariviin ja vedin huppua syvemmälle päähän.
Kuulin askeleita pulpettini äärestä ja siinähän se tyttö seisoi itkuisine silmineen, mutta seisoi silti. Huokaisin ja annoin tytölle tilaa penkilläni. Paulus ponkaisi penkiltään ja harppoi meiän luo.
"Kappas kappas kappas! Onkos Millasta tullu lesbo??" Paulus näsäili.
"Pake fuck off! Painu vittuun homo poika!" ärähin Paulukselle. Nousin tuolistani. Miks musta tuli näin aggressiivinen? Eihä toi muija meinannu mulle mitää...kai...
"Milla käytävään!!" opettaja karjaisi kun olin tarrannut Paulusta rinnuksista. Tiputin Paken ja kävelin hiljaa käytävälle. Otin puhelimen taskusta ja aloin lukea viestejä. Lysähdin penkille. Nostin kuullokkeet korville ja aloin kuuntelemaan Apulantaa.Pikkuhiljaa aloin rauhottumaan. Raotin silmiäni ja näin Mirandan istuvan mua vastapäätä.
"Nukuks sie?" Miranda kysyi hiljaa.
"En mä...rauhotuin vaa hetkisen." sanoin hiljaa ja otin puhelimen käteeni. Miranda nousi ja tarttui mua ranteesta. "Tule." hän sanoi hiljaa.
Nousin. Lähdin seuraamaan Mirandaa kunnes tajusin että me oltiin kävelty pois koululta.
"Minne me mennää?" kuiskasin hiljaa.
"Meille" Miranda sanoi tyynesti.
"Mitä me siel?" kysyin hämilläni.
"Mä haluun tutustuu." Miranda tokaisi ja jatkoi matkaansa melkein juosten. Huokaisin ja yritin pysyä perässä.
"Tässä sitä taas ollaan..." ajattelin ja kiristin vauhtia.***
Lysähdin istumaan Mirandan sängylle. Olin iha uupunut juostuani yli kaks kilsaa. Otin puhelimen taskusta ja aloin tarkistamaan viestejä. Heitin puhelimen pois ja otin kuullokkeet kaulasta. Painoin pääni polviin.
"Mikä ny tuli?" Miranda nousi ja istuutui eteeni lattialle. Näytin puhelimeni viestit. "Tämä...tämä tuli."
Tunsin lämpimät kädet tarttuvan omiini. Vilkaisin Mirandaa joka hymyili hellästi. "Noniin...tuuppa tähän." kuulin tytön sanovan. Ennenkuin huomasinkaan olin jo lattialla halaamassa Mirandaa. Ja mä itkin. Itkin sydämmeni pohjasta ja rutistin Mirandaa itteäni vasten.
YOU ARE READING
Kiusattu
WerewolfMilla on 16-vuotias tavallinen yhdeksäsluokkalainen tyttö. Paitsi että hän ei ole tavallinen. Millaa on kiusattu eskarista lähtien. Millan perheessä ei mene hyvin myöskään ja tästähän ne kiusaajat vasta innostuvatkin. Häntä varjostaa myös synkkä sal...