For me love

2.9K 79 4
                                    

Caitlin: 

S ručníkem okolo sebe jsem vyšla z koupelny a navštívila svou šatnu, kde jsem si hodlala vybrat šaty na ples. Koupila jsem si asi troje.

,,Mně se líbí ty modré šaty." Usmála se mamka ve dveřích, nadskočila jsem od leknutí. ,,Mně ty černé s červenýma ozdůbkama." Zasmála jsem se. ,,No jak chceš, šluší ti všechny zlato." Usmála se na posadila se na postel.  Oblékla jsem na sebe bez ramínkové černé šaty s červenýma ozdůbkama na nich. Vše jsem doplnila zlatými doplňky. ,,Sluší ti to zlato." Znovu se usmála. Opětovala jsem úsměv. ,,Děkuji."  Mamka se poté zvedla a odešla. 

Sedla jsem k toaletce a začala se malovat. Na posteli se ozval můj mobil.

Unknown number: Chybíš mi..

Protočila jsem očima, zase nějaký zamilovaný pár co si spletl číslo.

Opět jsem se šla domalovat.  Znovu mi pípl mobil.  Ignorovala jsem ho a konečně jsem se domalovala. 

Do cestovní tašky jsem hodila nějaké oblečení na to, abych se mohla potom plese převléct.
Hodila jsem si tašku přes rameno a vzala si mobil.  Sešla jsem schodistě a rozloučila se s mamkou. Došla jsem k autu a vyjela.

***

Už bylo po plese a my se rozhodli vyrazit dokončit narozeninovou oslavu do klubu. ,,Ták tohle je můj nový přátel o, kterém jsem vám hodně vyprávěla, Alfredo."  Usmála se Bethany a táhla za sebou člověka, kterého znám až moc dobře. Co teď? vrátil mi mé obavy. Strach ve mě začal plápolat a chuť bavit se odešla. ,,Musím už jít." Nervózně jsem se pousmála a poté nenápadně zmizela.

Venku jsem si projela rukama vlasy a zhluboka se nadechla. ,,Kéžby mi vyšla ta práce v Torontu."  Šeptala jsem neustále dokola. V kabelce mi zavibroval telefon, čekala jsem zmatenou zprávu od Beth, kam jsem se poděla, ale znovu to bylo to neznámé číslo.

Unknown number: Jsi tak blízko mě..

Vyděšeně jsem vykulila oči a roběhla se do auta. S roztřesenýma rukama jsem se snažila nastartovat.

Unknown number:  Není se čeho bát, stejně budeme zase spolu. :)

A vten moment mi došlo od koho ta zprával byla. Málem jsem se sesypala. Začala jsem hrozně brečet.

Unknown Number:  Prosím neplakej, stále tě miluji a kdybys mi jen dovolila si o tom všem s tebou promluvit..

Otřela jsem své slzy  a odpověděla mu na zprávu.

He waits✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat