Caitlin:
,,Zlato to si chceš do takové zimi vzít šaty?" Zasmála se mamka. ,,No asi ne." Také jsem se zachychotala. Poté s úsměvem opustila můj pokoj. Navlékla jsem na sebe černé džínsy a černý upnutý roláček. Poté hnědý kabát a šla jsem ven čekat na Jasona. Nemusela jsem čekat dlouho hned tu totiž byl. Nastoupila jsem si.
,,Jsem velmi rád, že jsi souhlasila." Promluvil místo pozdravu. Pokrčila jsem rameny a připoutala jsem se. ,,Ahoj." Jemně jsem se usmála a on také. Rozjel se docela rychle. Chtěla jsem mu říci, aby zpomalil, ale vzpoměla jsem si na osudný den, kdy prudce zastavil a vytasil na mě jeho zbraň. Momentálně mnou projela vlna strachu, byla jsem úplně mimo.
,,Vnímáš mě?" Zamával mi Jason rukou před obličejem. ,,Promiň co jsi říkal?" Nervózně jsem polkla. Ruce se mi rozstřesali. Hlasitě si odfoukl. ,,No co bys ráda dělala dnes?" Zopakoval nervózně otázku. ,,Promiň, je mi to jedno, co bys rád ty? třeba oběd? Nejedla jsem." Hovořila jsem zrychleně a nervózně. ,,Děje se něco?" Zpomalil a stále se věnoval řízení. ,,Nene, neděje." Pokusila jsem se o falešný úsměv. ,,Tak zajdeme na ten oběd?" Řekl rozumně a klidně. ,,Dobrá." Znovu jsem se nervózně usmála.
Po chvilce zaparkoval a vystoupil nahned z auta. Také jsem chtěla vystoupit, ale Jason mi pomohl.
*
Jedli jsme v klidu a povídali si. Divila jsem se jak Jason může být takhle klidný a vtipný.
Najednou mu zazvonil mobil. Podíval se na display a zamračil se. ,,Promiň musím to zvednout." Řekl naštvaně a odcházel od stolu, pozorovala jsem kam má namířeno, vyšel ven z restaurace. V klidu je popíjela, jedla své jídlo. Vytáhla jsem si mobil a podívala se kdo mi napsal.
Felicity: Balím, chceš se rozloučit? Přijeď. :)
Její zpráva mi zrovna radost nepřivodila. Dojedla jsem a začala v kabelce hledat peněženku. ,,Co to děláš?" Odkašlal si Jason. ,,Chystám se zaplatit a odejít." Mrkla jsem na něj a konečně vylovila peněženku. ,,Zaplatím to. A jak myslíš, že odejdeš." Vytáhl bankovky a položil je na stůl. ,,Děkuji, no rozloučit se s Felicity." Zatvářil se nechápavě. ,,Nikam nepůjdeš! Měli jsme být spolu přece." Vyjel naštvaně. Polekala jsem se. Otočila se a rozešla se směrem k východu, Jason mě samozřejmě následoval. ,,Tak tě alespoň odvezu." Křikl za mnou. Nastoupila jsem si a nechala se jím odvézt.
,,Kam to balí?" Zeptal se po chvilce jízdy. ,,Stěhuje se za svým přítelem do New Yorku." Pokrčila jsem rameny. ,,Děkuji za odvoz." Usmála jsem se a chtěla vystoupit, jenže chytl mé zápěstí a jemně potáhl zpět. ,,Budu odsud kousek, zavolej mi nebo napiš až budete hotové, přijedu si pro tebe." Věnoval mi jeho sexy úsměv. Přikývla jsem a usmála se na zpět. Vystoupila jsem z auta. Šla jsem zazvonit a očekávala jsem příchod Fel.
,,Ahoj, pojď dál." Otevřela mi Felicitina mamka s uměvem. ,,Dobrý den, mockrát děkuji." Proklouzla jsem do jejího pokoje. Byla tu i Stacey, Bethany a Aimee. Se všema jsem se objala a sundala si kabát. ,,Takovej sraz." Zahyhňala se Stacey. ,,Jsem ráda, že tu jste." Promluvila Felicity s úsměvem a zavřela krabici. ,,Potřebuješ pomoct?" Zeptala jsem se. ,,Nene ta je poslední." Odnesla jí dolů.
,,Jedu zítra ráno, chtěla jsem se s vámi rozloučit pořádně." Pronesla smutně. Všechny jsme byly smutné. ,,Budeš nám chybět Felicity. " pronesly jsme všechny naráz.
***
Mé hodinky ukazovali 19:43 ajaj, to jsem kapánek přehvízdla. Měla jsem být s Jasonem, ale co už.
,,A jakej je ten tvůj tam z New Yorku." Zasmála se přiopile Beth. ,,Přímo úžasnej. " zasmály jsme se všechny. ,,A Co ty Caitlin?" Zasmála se Fel. Měly jsme kapánek upito. ,,No já ani nevím." Zasmály jsme se. ,,Fredo říkal, že máš něco opět s Jasonem." Promluvila opilá Bethany. ,,S tím Jasonem?" Pronesla Fel vyděšeně. ,,Anoo." Promluvila jsem pro změnu já. Stacey dávno opadla. ,,Přeju nám to holky." Řekla Felicity. ,,Hele, už bychom měli jít." Pronesla Beth a vzala mě za ruku. Pomohla mi do kabátu a vyrazily jsme ven.
,,Zavolám Alfredovi, aby pro nás přijel." Zasmála se. Bylo mi to jedno.
,,No páni vy jste nalitý." Zasmál se nám Fredo a pomohl nám do auta. ,,Čau Fredo." Zakřičela jsem a hned na to jsme s Bethy chytly záchvat smíchu.
***
Ocitli jsme se na místě, kde jsem vážně dlouho nebyla. U kluků doma. Byla jsem opilá, takže mi to bylo jedno. Posadila jsem se na gauč a jen tak seděla. Přestalo mě to po chvilce bavit, tak jsem se rozhodla, že si lehnu a pustím si něco v jejich televizi.
Zapl se nějaký film a já u toho nechtěně usnula.
Jason:
Neozvala se. To jsem si mohl myslet. Společně s Chrisem a Ryanem jsme vešli do našeho domu. Hrála televize, ale žádné jiné hlasy slyset nebyly. Podle všeho by tu měl být Fredo.
,,Hej Fredoo." Zakřičela Chriss, ale Ryan, který běžel z obýváku za námi nas tiše okřikl ať jsme z ticha. ,,Co ti jeblo?" Zasmál jsem se a chtěl se rozejít do obýváku. ,,Někdo tam spinká." Zasmál se. Protočil jsem oči a šel se podívat na spícího Freda.
Ovšem ten kdo ležel na gauči. Byla moje malá, sladká Caitlin. ,,Co ta tu dělá?" Pronesl Chriss nechápavě. ,,To kdybych věděl." Usmál jsem se nad ní, jak sladce vypadala. Kluci vyplí televizi. ,,Jasone? Promiň, zapomněl jsem kde bydlí, tak jsem jí vzal sem." Řekl přicházející Fredo. ,,V pohodě." Usmál jsem se.
Vzal si jí do náruče a nesl do svého pokoje. Byl jsem rád, že tu byla hodně.
Položil jsem jí na postel a chtěl jí sundat rolák, ale probrala se. ,,Uhm..Jasey, promiň, že jsem ti nezavolala." Nadzvedla hlavu a hned jí položila. ,,My jsme bumbáli viď?" Zasmál jsem se. Přikryla si ruce obličejem a přikývla.Chtěl jsem se postavit, ale najednou jsem cítil její rty na těch mých, nechápal jsem to. ......
ČTEŠ
He waits✔️
Teen FictionJason McCann alias Bizzle. Všemocný mafián, který se probojoval až na samotný vrchol všech padouchů. Bizzle jehož jméno zná každá živá osoba v tomto městečku až na jednu dívenku, která se vrací z prázdnin. Vím, že už jsem s mafií otravna, ale milu...