Hızla odamın kapısını kapattım. Onu gelinlikle görmeye dayanamazdım! Çünkü... Çünkü ben, onun evleniceği adamı seviyorum!! Ben korhan'a aşığım!! Artık inkar edemiyorum. İntikamıma odaklanamıyorum...
Bedenimi daha fazla taşıyamıyordum, pencere yanındaki koltuğuma oturdum boğazın o eşsiz manzarasını izledim... olmuyordu Korhan'ı aklımdan çıkaramıyordum...
Aşağıda düğün hazırlıkları yapılıyordu ama benim düşündüklerime bak!! Kendime gelmeliydim... Evet, şimdi sakin oluyorsun Mavi, aklındakiler gerçek değil, intikamına odaklan ama hayır olmuyo ben...'' Ben onsuz ne yaparım!!''
''İntikamımızı alırsın Mavi ''
Korkarak başımı kaldırdım neyseki halamdı ya başka biri duysaydı!..
''Çok meşgul olucaksın merak etme aklına korhan bile gelmeyecek''
''Seviyorum diyorum, ne intikamı!! Ben, ben onsuz yaşaya- ''
''Susss!! Elif gibi konuşma!! Sen de onun gibi kendini mi öldüreceksin? ''
''Hala...''
Hızla ayağa kalkıp halamın ellerini tuttum onun gözlerinde ki kederi görüyordum.Benim için nasıl üzüldüğünü ama intikamı, her şeyden üstündü bu ben bile olsam...
''Halam, Elif ablamla ben aynı değiliz ki... Korhan beni seviyo, keşke o gün biletlerimizi alıp geldiğinde onunla gitseydim!! Ama, ama hala geç değil!! Ona gidicem evet, evet korhan'a gidicem!! Yoksa evlenecekler!!! ''
Sevinçle halamın ellerini bıraktım.Korhan'ı arayıp onu sevdiğimi, ona geleceğimi şöylemeliydim...
'' Nerde bu telefon!.. ''
''Mavi... ''
''Mavi, kendine gel!! ''
''Mavi, yeter!! Korhan falan yok anladın mı? İntikamımız var, intikamın var!! ''
''Hala, ben intikam falan istemiyorum!! Ben, ben sadece Korhan' ı istiyorum! ''
''YETER!!! ''
yanağımda ki acıyla şaşkına döndüm... Halam bana tokat atmıştı, bugüne kadar bana annelik yapan halam bana tokat atmıştı!! Ama neden? Korhan' ı seviyorum diyemi ? İntikamımız için mi ? Ama halam için benim mutlu olmam daha önemli değil miydi ?
''Kendine gel artık, Korhan seni sevmiyor... ''
''Ne demek beni sevmiyor... ''
''Sevmese evlenirmiydi sanıyorsun ??
''Hayır, hala Korhan' ın niye evlendiğini sen de biliyorsun. O sadece...''
''Keşke öyle olsa.. Duydum onları Mavi...''
''Bu kadar emin konuşabilecek kimi, neyi duymuş olabilirsin!!! ''
''..... ''
''.....''
''Sen de Elif gibi kandırıldın ama ben bi kızımı daha kaybedemem!!! Şimdi intikamımızı kaldığımız yerden devam ediyoruz!!! ''
Evet, halam beni yine kandırmıştı. Beni kandıran asıl oymuş, intikamı için!!!
Tabi ben bunu öğrendiğimde her şey için çok geçti!!!🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Herkese merhaba👋bu benim ilk hikayem😸 umarım beğenirsiniz 🙈 hikayemden bi kaç kesit attım bunlar ilk başlardaki olucaklar.. asıl hikaye bu kesitten sonra başlıycak😇 ben buraya dış dünyadan uzaklaşıp🎧, şu beynimin için de dönen kelimeleri yazıp✏ kafa dağıtıcam⛺😉 çünkü gerçekten çok yoğun bi hayatım var😡
Kendinize çok iyi bakın🙋👌✌
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Ficción General''Seviyorum diyorum, ne intikamı!! Ben onsuz yaşaya- '' ''Susss!! Elif gibi konuşma! Sen de onun gibi kendini mi öldüreceksin?'' ''Halam, Elif ablamla ben aynı değiliz ki, Korhan beni seviyo!! Biletlerimizi aldığında onunla gitmeliydim, gitseydim şi...