27

4.5K 449 125
                                    

Okula doğru yürürken dudaklarıma yapışan gülümsemeden bir türlü kurtulamıyordum. Durup durup sırıtırken içimden tekrarlayıp duruyordum.

O da seviyor.

Okulun bahçesinden içeri girdiğimde bakışlarım istemsizce onu aramıştı. Her zamanki gibi futbol sahasının önündeki banka oturmuş, elindeki tostu kemiriyordu. Beni göremeyeceği bir yere geçip çantamdan telefonumu çıkardım ve ona mesaj attım.

Bilinmeyen Numara: Tostun olayım kemir beni Tunç çxömvcçöxmçv

Telefonunu cebinden çıkartıp ekranına kısaca göz attıktan sonra tekrar cebine koyup tostunu kemirmeye devam etti.

Öküz.

"Ne yapıyorsun bakalım burada gizli saklı?" Birden arkamdan gelen ses yerimden sıçramama sebep olurken Cihan karşıma geçmiş pişkin pişkin gülüyordu.

"Hiç."

"Tunç'u mu izliyordun yoksa?"

"Ne alakası var canım? Niye izleyecekmişim ben onu? Hem ayrıca sen beni mi gözetliyorsun?"

"Yaz, yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun." Omuz silkip tekrar Tunç'a bakmak için döndüm. Göz göze geldiğimizde elindeki tostu düşürmüştü.

Gülmemek için dudaklarımı birbirine doğru bastırıp gözlerimi kaçırdım. Onu izlediğimi anlarsa bilinmeyen numara olduğumdan şüphelenebilirdi ki bunu istemiyordum.

Artık onun da beni sevdiğini biliyordum ama hislerinin karşılığı olduğunu öğrenirse işler kontrolümden çıkabilirdi. Ben onu böyle bir durumun içine sokamazdım, geleceğini etkileyemezdim.

"Ne düşünüyorsun?" Cihan'ın sesini tekrar duyduğumda varlığını neredeyse unuttuğumu fark etmiştim. 

"Bir insan benden neden hoşlanır?" Cihan kafası karışmış bir şekilde bana bakmayı sürdürürken elini ensesindeki saçlarına atıp karıştırdı.

"Neden soruyorsun?"

"Yani... Ne bileyim benden neden hoşlandıklarını anlayamıyorum."

"Kim hoşlanıyormuş senden?"

"Konumuz bu değil." Tek kaşını kaldırıp bir süre yüzüme bakarak düşündü.

"Tunç mu?"

"Eben Cihan."

"Günaydın." Ece soğuk bir yüz ifadesiyle yanımıza geldiğinde gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutmuştum. Şurada normal bir şekilde konuşuyorduk sadece, nesine trip attığını anlamıyordum. Gerçi o da Tunç'la konuştuklarını anlattığında bozuluyordum ama ikisi aynı şey değildi.

"Günaydın."

"Bakıyorum baya samimi oldunuz?"

"Yaz, gel seni sınıfına bırakayım." Cihan'ın söylediği Ece'nin gözlerini doldururken içimdeki şeytanı bir kenara bırakıp bir şey söylemeden ikisinin yanından ayrıldım. Ece'yle aynı sınıftaydık ve Cihan'ın bu teklifi sadece bana yapması yanlış anlaşılmış olmalıydı.

Ya da doğru mu anlaşılmıştı?

Başımı iki yana sallayarak kendi kendime söylendim.

"Çocuk seni annesine benzettiği için yakın hissediyor Yaz, herkes sana aşık değil."

"Yaz?" Tunç sınıfa girmeden bana seslendiğinde derin bir nefes alıp son derece rahat bir şekilde ona doğru döndüm.

Hayır, şimdi ona gülemezdim. Gülme Yaz, gülme...

"Efendim Tunç?"

"Biraz konuşabilir miyiz?"

"Dersin başlamasına 5 dakika kaldı."

"Uzun sürmez."

"Peki." Her teneffüs yaslandığı cam kenarına doğru birlikte ilerledik.

"Dün için özür dilerim, sinirliydim."

"Dün ne oldu ki?" Yüzüne şaşkın şaşkın bakarken birden aklıma dünkü saçma kavgamız gelmişti.

"Ha, o mu? Önemli değil." Telefonuna birkaç saniye baktıktan sonra kapatıp tekrar bana döndü.

"Emin misin?" O sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle ikimiz de donup kalmıştık. Derin bir nefes alıp bozuntuya vermemek için gülümsedim. Sonuçta mesajı başkasına da atmış olabilirdi. Hatta kimseye mesaj atmamış da olabilirdi. Telefona o kadar kısa bakmıştı ki sadece saate de bakmış olabilirdi.

"Eminim. Kolay sinirlenen birisin, alıştım bu haline."

Ben tescilli bir maldım.

"Ne?"

"Ne?"

"Alıştım derken?"

"Alıştık yani, ailecek. Ailecek değil yani sınıfça alıştık işte."

"İyi misin? Rengin attı."

"Ben iyiyim. Arada oluyor böyle, şekerim falan düştü herhalde."

"Emin misin? İstersen revire inelim."

"Teşekkür ederim ama gerek yok. Derse geçiyorum başka bir şey yoksa." Gülümseyip hafifçe başını salladı.

Ucuz atlatmıştım.

"İyi dersler." O benden önce davranıp sınıfa girdiğinde cebimdeki telefonu çıkartıp ekran kilidini açtım.

Tunç: Sapık

***


Uzun bir aradan sonra herkese merhaba xçövmxmçxcvm İnsan bir kere ara verdi mi devamı geliyor toparlamak zor oluyor ama tabii ki bu ikilinin hikayesi yarım kalmayacak. 

Bölümler arasında uzun bir ara olduğu için açıklıyorum, Tunç en son saçma bir bahaneyle Yaz'a yazmıştı ve kavga etmişlerdi. Daha sonra bilinmeyene aslında aşık olduğu kızın Yaz olduğunu itiraf etmişti.

Ben diğer bölümü yazmaya şimdiden başlıyorum ama yorumlarınızla ilham vermeniz gerekebilir ona göre çxöcmvöçxcx

Öptüm byyyyy

SENİ SEVECEĞİM (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin