Stew masasında oturmuş bilgisayardan Lori hakkında bilgiler ediniyordu.
"Ne tuhaf" dedi kendi kendine "Kırmızı ışık cezası bile almamış." diye de ekledi. Kıza dair hiçbir ipucu onu katile yönlendirmiyordu. Bu onun daha da canını sıkmıştı.Kapısı tıklatılınca "İçeri gir." dedi. İçeri 30 lu yaşlarda genç bir memur girdi ve Los Angeles emniyet müdürünün yarım saate burada olacağını haber verdi ve tekrar kapıyı kapattı. Kendisinden istenen şeyi biliyordu, ve bu oldukça sinirlenmesine neden oluyordu.
Gergince nefes alarak sırtını deri koltuğa yasladı. Kollarını birleştirip gözlerini kapattı ve katilin zihni ile düşünmeye başladı. "Neden yapıyordu neyin intikamıydı bu, ilk önce bir öğrenci daha sonra üniversitenin güvenlik görevlisini öldürmüştü. Bu da demek oluyorki." sırtını dikleştirip ayağa kalktı ve ekledi " İki cinayet yani, intikamını üniversiteden almak istiyor. Ama ne olmuş olabilir. Birileri onu kızdırmış olmalı veya canını yakmış olmalı, acaba eski öğrencilerden veya okuldan atılan birileri mi" diye söyleniyordu.
Hızlıca Bilgisayar başına geçip Üniversitenin öğrenci sistemine girdi. geçmiş öğrencilerden büyük bir ceza alıp ayrılan öğrenci listesine baktı. "15 kişi." dedi. Hepsinin bir çıktısını aldı. Daha sonra bunları tek tek araştıracaktı. Daha önce de okul cinayetlerini çözmüştü ve hepside okulun kendi öğrencisi çıkmıştı.
Bunları düşünürken yarım saat geçmiş çoktan emniyet müdürü toplantı salonuna gelmişti. Stew acele etmeden yavaş adımlarla dolu olan toplantı odasına girip emniyet müdürüne selam verdikten sonra yanındaki boş sandalyeye oturdu. Emniyet müdürü boğazını hafifçe temizleyerek,
"Elimizde ne var?" diye sordu.
Justin beklemeden "Katil ilk kurbanını 2 ay önce dolunay gecesi ortaya çıkardı." dedi. Emniyet müdürü araya girerek sordu.
"Ortaya çıkardı derken neyi kastediyorsun?" diye sordu.
Justin gergin bir ses tonuyla "Yani cinayeti o gün işlemedi, yalnızca dolunay gecesi ortaya çıkardı." dedi.
Emniyet müdürü sert bakışlarını tüm memurların üstünde gezdiriyordu. "Yani kurbanı önceden öldürülüp dolunay gecesi ortaya çıkardı. Daha öncesinde neden yapmadı bunu?"
Ajan Tom ceketini düzelterek araya girdi. "Biz de bunu bilmiyoruz, otopsi sonuçlarına göre kurban dolunay gecesinden 12 saat içerisinde boğazına dikenli bir sarmaşık sokarak öldürülmüş, ama sanki birilerine söylemek istediği bir şey var gibi dolunay gecesi kalbine öldüğü halde defalarca bıçaklamış."
Kimse sessizliği bölmeye cesaret edemiyordu. Emniyet müdürü arkasına yaslanıp Justin'e döndü.
" Elimizde hiç mi ipucu yok küçük dahi olsa? . "
" Hayır. "dedi.
" Stew senin bu konuda bulguların neler.?"
"Henüz bir bulgu yok ama çok düşük de olsa bir tahminim var."
Herkes merakla vereceği cevabı bekledi.
"Katilin ilk kurbanı Betth Carden, 20 yaşında bir üniversite öğrencisi, 2.kurban üniversitenin güvenlik görevlisi Dobby Mastron, yani katilin okuldan istediği birşeyler olmalı. Yoksa sokaktan normal biri değilde okuldan olması bizi oraya yönlendiriyor başka bir deyişle 3.kurbanın okuldan biri olacağını tahmin ediyorum. "dedi.
Emniyet müdürü memnun bir ifade ile herkese döndü" Ajan Stew bu konuda çok iyi, katilin zihnine girip onun gibi düşünebiliyor ikinci adımını kestirebiliyor. Stew burayı komuta edecek herkes bunu bilsin. "dedi. Hepsinin yüzü asılmış belkide bir çoğundan daha genç olduğu için Stew 'i kendi başlarında görmek onların gururunu incitiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLA KORKMA (TAMAMLAMDI)
Mystery / ThrillerASLA yalnız değilizdir. Gece bir başınıza ıssız bir sokakta yürürken takip edilme hissi aniden panikleyip varacağınız yere kadar sürekli arkanıza dönüp bakmanıza neden olur. Evet takip ediliyorsunuz ama gölgeniz tarafından. Ya başka biri daha varsa...