~BÖLÜM 4~

321 43 40
                                    

MULTİMEDYA LORİ

Lori hızlı adımlarla evinin kapısını açıp odasına yöneldi. Çalışma masasına oturup yüzünü ellerinin arasına koydu.

"Hayır." dedi kendi kendine. "Yanlış anlamış olabilirim veya herşey göründüğü gibi olmayabilir".. Başını geri yaslayıp gözlerini kapattı. Daha sonra bu olayı kafasından silmek için duşa girdi. Suyun bedenine değdiği her damlası titremesini daha da çoğaltıyordu. Tırnakları soğuk sudan morarmış. Vücudu bembeyaz olmuştu.

Daha sonra sıcak suyu açıp rahatlamaya çalıştı. Bornozunu giyip odasına geçti. Saçlarını kuruttuktan sonra yatağına oturdu. "Acaba Ajan Tom'u aramalımıyım?" kendi kendine sorduğu soruyu cevaplayarak "Ne diyeceğim elimde bir delil olmadan katil üniversite hocamız mı. Hayır buna kimse inanmaz"

"En iyisi onu biraz gözetlemek, böylelikle neyin peşinde olduğunu anlamış olur, aynı zamanda delil de toplamış olurum." düşüncesiyle aklında fikirler üretmeye başladı.

Telefonuna gelen mesaj sesiyle telefonu komodinin üstünden alıp açtı. Mesaj Kendy den gelmişti.

" Lori planı uygulamaya başladım. 2 gün sonra kızı kaçırıyoruz. "yazıyordu.

" Umarım başımıza kötü bir şey gelmez "dedi ve aşağı mutfağa indi. Kendisine sıcak ve sert bir kahve yapıp televizyonun başına oturdu. Kanalları beklemeden çeviriyordu. İlgisini çekecek bir şey bulamayınca kapatıp, sehpanın üstünde duran kitabını açtı.

150.sayfadan okumaya devam etti. Kapının zili çalınca kapıya bakmak için ayracı kitabının arasına koyup kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açıp Alice 'nin bir sürü kıyafet poşeti ile içeri girmesini bekledi.

Alice, Lori'nin yanağına öpücük kondurup poşetleri koltuğun kenarına bırakarak oturdu.

"Çok yoruldum." dedi Alice başını koltuğa yaslayarak.

Lori kahvesini alıp karşısına oturdu. "Sen bu kıyafetleri ne ara giyiyorsun?" diye sordu.

Alice sırıtarak poşetlerden birini alıp tuhaf bir kadın kıyafeti çıkardı. "Bunlar benim için değil. Matt için aldım. Kaçırdığımız gün bunları giydirip fotoğraf çekmeyi düşünüyorum. O aptal dünyanın adil olmadığını bir kez daha anlamış olur." dedi.

"Fazla abartmıyoruz değil mi? Bizi şikayet etmeye kalkabilir."

"Sen bunu kafana takma babam bize kötü bir şey olmasına izin vermez."

"Kusura bakma ama eğer kız elinde deliller ile polise giderse baban bile bizi kurtaramaz." dedi Lori ve bardağında ki son kahveyi de bitirdi.

"Eğer bizi ifşa edecek olursa çektiğimiz fotoğrafları boy boy gazetelerde çıkar" dedi ve göz kırptı.

"Öyle olsun" dedi Lori bardağı mutfağa götürmek için ayağa kalktığında,

"Bana da kahve yapar mısın?" dedi Alice.

"Memnuniyet ile" dedi ve gülümsedi.

Lori bir tane daha kahve yapıp Alice'nin yanına gitti. Alice kahvesini içerken biraz daha plandan bahsedip evden ayrıldı. Lori kıyafetleri bodrum katına indirip odasına çıktı ve bedenini uykuya teslim etti.

Sabah alarmın sesiyle uyanıp hızlıca giyindikten sonra Stew'in dersine geç kalmamak için garajdan arabasını çıkarıp gaza bastı.

Neyseki herkesten önce gelmiş Stew'e yakın olabilmek için en ön sıraya oturdu. Yavaş yavaş öğrenciler gelip sırasına oturuyordu. Lori kendi sırasına oturmayıp başka birinin sırasına oturmuştu. Amacı Stew'e daha yakın olup onu gözlemlemekti.

ASLA KORKMA (TAMAMLAMDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin