нэгдүгээр бүлэг

15 3 0
                                    

  Дррр... Дррр... гэж хонх дугарахын зэрэгцээ нэрээр минь хэн нэгэн дахин дахин дуудахыг сонсоод би аргагуйн эхэнд бослоо. Нүдээ нээгээд хартал миний багын найз Мэй миний гараас байдаг чангаараа атгачихаад ихэр татан уйлж байв.
   
   Би юу болсоныг асуух гэснээ азнав, яагаад гэвэл би аль хэдийн хариултыг нь мэдэж байгаа.

   " (Бодол дотор) Би бол шөүта би энэ жил 15 нас хүрсэн би жоохноосоо бие муутай байсаар ирсэн. Миний өвчин бол эдгэшгүй өвчин. Хэн ч, ямар ч Доктор хүн намайг яагаад өвчлөх болсон мөн яаж эдгээх аргыг нь нээжад чадаагүй. Хэрвээ би энэ өвчнөөр өвдөөгүй байсан бол...
  Би төгөлдөр хуурч болох байсан гэвч миний гар гэнэтийн хөдөлгөөн хийхэд эсвэл сандрахад чичрээд зогсдоггүй юм. Тиймээс би мөрөөдлөө хаясан. Одоо би энэ сургуульд ороод 2 жил болж байна. Гэвч би өвчнөөсөө болоод 1ч анги дэвшээгүй яагаад гэвэл миний төгсхөд байх ёстой цаг хүрээгүй тиймээс энэ жилээс би хичээж байгаа."

    Эмч багшаас зөвшөөрөл аваад гэрлүүгээ Мэй-тэй хамт алхав, алхаж байх зуураа би Мэйд *намайг уучлаарай би чамд ахиад л төвөг удчихлаа) гэж хэлтэл Мэй:

    *Тэнэгхэн найз минь дээ бид юуны төлөө энэ олон жил найзаллаадаа иймхэн зүйлс бол юуч биш Okey!!* гэв.
  
    Энэ үгэнд нь миний зүрх хайлах шиг болов. Нулимс минь өөрийн эрхгүй одоог хүртэл хүүхдээрээ найзын минь үгэнээс болж урсана.

     Мэй: Яасан бэ? Би буруу юм хэлчихсэн үү? Одоо яанаа миний буруу шөүта намайг өршөө, гэж нулимс нь цийлгэнэсэн нүдээрээ надруу өрөвдөлтэйгээр хараад хэлэхэд нь би:

*Чи яагаачгүйэ зүгээр л миний сэтгэл хөөрөөд* гээд нулимсаа арчив. Гэтэл шөүтаа.. гээд хэн нэгэн орилно энэ бол миний охин дүү Широка байлаа.

Би бодов:
(ямар хурдан гэрийн гадаа ирчихвээ)

зза Мэй чи ч гэртээ ордоо би гэрлүүгээ орж чаднаа гээд би түүнийг мөрнөөс нь бариад . зөөлнөөр түрэв.

   Гэртээ ортол ээж минь гараа угаагаад хоолоо ид гэлээ. Би ч хэлснээр нь гараар угаагаад хоолоон идэв. Хоолоо идчихээд өрөөндөө ороод өдрийн тэмдэглэл дээрээ өнөөдрийн болсон явдлыг хөгжилтэй аргагуйн бичижад эхлэв. Гэтэл нэг л мэдэхэд би аль хэдийн зүүдэндээ умбасан байлаа.....

Энийг уншсан хүн болгондоо баярлалаа долоон хоног бүр чадвал 3-н бүлэг оруулнаа намайг дэмжиж байна байгаа хүн болгондоо баярлалаа😊😊😊

Энэ зохиолыг бичсэн "Урангоо"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

star sign club (оддын тэмдэг клуб)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin