♡♡"Her başlangıç güzel midir yoksa hepsi bir uydurmadan mı ibaret."
-
(Mira'nın anlatımıyla)Türkiye'ye geleli daha 1 gün olmuştu ve hemen yarın okula başlayacaktık ben pek fazla heyecanlı değilim ama ikiz kardeşim Melek fazlasıyla mutlu ve heyecanlı. Benim içime kapanık asosyal bir kişiliğim var. Melek ise tamamen herkesle iyi anlaşabilen sosyal bir kişilik.
Evet ikiz kardeşimle hiçbir şeyimiz benzemiyor. Huylarımız bile farklı. Melek beyaz tenli dalgalı kahverengi saçlı açık kahve renkte gözleri olan güzel bir kız.Ben ise kahverengi dalgalı saçlarım mavi gözlerimve kumral tenimle ondan farklı olduğumu düşünüyorum. Çift yumurta ikiziyiz.
(Melek'in anlatımıyla)
İkizim Mira her zamanki gibi soğuktu siyah kotunu siyah sweat'ini giydi saçlarını düzeltti. Mira'nın güzelliği beni her zaman büyülerdi. Evet bugün bizim okulda başlayacağımız ilk gündü. Ben Mira'ya göre biraz daha dışa dönük herkesle anlaşan birisiydim.
Bende üzerime beyaz t-shirt, mavi kot, mavi gömlek giydim. Dalgalı kahverengi saçlarımı dağınık bir topuz yaptım.Rahatıma fazlasıyla düşkünüm sanırım. Kahvaltımızı da yaptıktan sonra babam,annem,ben ve Mira hep birlikte evden çıktık annem ve babam doktor. Bizi okula bıraktıktan sonra çalıştıkları hastaneye geçecekler.
Ve işte okulun önündeydik kocaman bir binaydı fazla abartmayayım ama büyüktü işte tabelada "İSTANBUL KOLEJİ" yazıyordu. Mira'da heyecanlıydı gözlerinden anlaşılıyordu o mavi güzel gözleriyle bütün duygularını belli eden bir kızdır. Benden fazlasıyla farklı. Gelelim okula bu okul ikizimle bana ne kadar iyi gelecek işte bunun hakkından hiç bir fikrim yoktu.
~
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡" Güzel günler çabuk geçer."
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
-
(Yazarın anlatımıyla)Melek ve Mira çok heyecanlılardı. Okula ilk adımlarını attıklarında biraz gerildi her ikiside. Sakin adımlar ile müdürün odasını aramaya başladılar. Koridorda geçen bir öğrenciye müdürün odasını sordular. Müdürün odasının kapısını çalıp içeri girdiler. Müdür sakin ve tok bir ses ile;
"Buyrun"dedi.Melek söze girdi;
"Ailem cumartesi günü kayıtlarımızı bu okula yaptırdı. Bu arada ben Melek bu da ikizim Mira memnun olduk. Şey bide artık sınıfımıza gidip derse girmek istiyoruz izniniz ile." diye uzun bir konuşma yaptı. Müdür Süleyman Bey bilgisayarda birkaç şey yaptıktan sonra;
"Gelin bakalım."
Diye mırıldandı.Mira ve Melek Süleyman Bey'in arkasından onu takip ediyordu. Ve sonunda bir sınıfın önünde durdular
_12-B_
"Sınıfınız burası" dedi Süleyman Bey. Sınıfa ilk Süleyman müdür girdi arkasına Mira ve Melek girdi. Süleyman Bey konuşmaya başladı;
"Arkadaşlarımız Amerika'dan geldiler. Mira ve Melek arkadaşlarınızla tanışın. Görüşürüz hoca hanım iyi dersler." Diyerek sınıftan ayrıldı.Herkesin gözü Mira ve Melek'i süzüyordu. Öğretmen söze girdi;
"Evet kızlar tanıtın kendinizi."
Melek hemen atladı;
"Ben melek bu da çift yumurta ikizim Mira kendisi pek konuşmayı sevmez sorularınız olursa bana sorun onun yerine cevaplarım memnun olduk sizi tanıdığımıza."
Mira ters ters Melek'e baktıktan sonra dudaklarını araladı;"Ben Mira" diyerek boş gördüğü bir sıraya doğru yöneldi bu arada ders bittiği için öğretmen sınıftan çıkıp gitmişti. Mira sıraya oturacaktı ki yanında oturacağı turuncu saçlı, mavi gözlü kız ters bir bakış atıp;
"Buraya oturamazsın." Dedi.
Turuncu saçlı kız kendinden kararlı ve emindi. Melek yanlarına geldi;
"Bir sıkıntı mı var oturmak istiyor ve boş bir sıra olduğu için en doğal hakkı."
Turuncu saçlı kız ayağa kalktı;"Ben yağmur"dedi.
Mira iyice sinirlenmişti
"Çekilde yerime oturayım" diyerek Yağmur'a omuz atıp çantasını sıraya koydu. Yağmur da sinirlenmişti her halinden belliydi. O sırada sınıfa uzun boylu üç erkek girdi. Hepsi aynı anda
"Noluyor burada"dediler. Yağmur yüksek sesle;
"Arkadaşlar sorun çıkardı. Hemde ilk günden!" diyerek imali imalı konuştu. Her şey Melek ve Mira için ilk günden zor gelmişti...
~
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡"Hayat her zaman zorluklarıyla karşımızda..."
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
-
Daha ilk günden yaşadıkları bu sorunu çözmeye çalışan Melek ve Mira dört kişinin karşısında ezileceğini hissediyordu.
Sınıfa giren erkeklerden birisi yeşil gözlü kumraldı, diğer ikiside kumral ve kahverengi gözlüydü. Yeşil gözlü olan;"Demek yenisiniz."
Diyince melek atladı;
"Evet"
Hepsi ilk başta kendisini tanıttım yeşil gözlü çocuk başladı ilk;"Ben Berke bunlarda Kerem ve Ege."
Kerem oldukça yumuşak bakışlıydı, Ege'nin kaşları sürekli çatık duruyordu. Berke yerine göre davranıyordu. Kerem sakince"Olayı bana anlatın hemen çözerim." Dedi hafif gülümsedi.
"Bu arkadaşlar yanlarımıza oturmak istiyor" dedi yağmur.
Berke gülerek;"Tek yanı boş olan dördümüzüz Yağmur. Sıralara tek tek oturma fikri senden çıkmıştı. Ve sınıfta tek bizim yanlarımız boş. Sabahtan beri boş boş kavga ediyorsun."
Yağmur kaşlarını çattı ve sınıftan çıktı." Geçin kızlar" dedi Kerem.
Melek Mira'ya dönüp" Ben Yağmur'un yanında otururum yoksa birbirinizi yersiniz". Diyip kahkaha attı.
O sırada içeri hoca girdi Mira Berke'nin yanına oturdu. Yağmur derse gelmemişti. Dersleri fizikti Melek pek dinlemiyordu. Mira'da anlamaya öğrenmeye çalışır gibi bakıyordu. Berke kalemini alıp Mira'nın defterine;"Çok sessizsin" yazdı.
Mira her zamanki soğukluğu ile "Biliyorum" yazdı. Berke kaşlarını çattı kalemini bıraktı ve dersi dinlemeye başladı. Zil çaldığında Mira ve Melek çantasını aldı ve ikiside sınıftan çıktılar. Eve yürüyerek gidiyorlardı. Arkalarından gelen ayak seslerini fark eden Mira, Melek'i dururup arkasına baktı. Gelen Yağmur'du. Mira gözlerini devirip yoluna devam etti. Yağmur adımlarını hızlandırdı Mira'nın kolundan tutup kendisine çevirdi. Yağmur Mira'nın kulağına eğildi ve;
" Belanı buldun geçmiş olsun!..."dedi.
Mira kaşlarını çattı kolunu Yağmur'un elinin arasından çekti ve "Belanı benden bulacaksın anlaşılan." Diyerek göz kırptı. Önüne döndü ve yürümeye başladı yağmur arkasından bağırdı" Okul sana dar gelecek." dedi.
Melek olayın şokundaydı ne diyeceğini bilmiyordu.
Bir okul yılı daha başlamıştı...
~
♡♡
Umarım beğenirsiniz sizin yorumlarınız benim için çok önemliBir dahaki bölümde görüşmek üzere çiçekleriiim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN GERÇEKLERİ
Phiêu lưuKaranlık kız Mira kaosun kraliçesi olmuşken bu kaostan nasıl kurtulabilirdi aşkı bu kaostan etkilenirse o zaman ne yapacaktı?..